°:+☆嘉嘉☆+:°

2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


唔見左d野~~ 無奈 分類: 未分類
上一上大陸~~我就唔見左一樣野~~~個心好唔開心~~
但有時d野唔係你就唔係你啦~~我自己都唔想~~
唉~~我send左信息同我男朋友講啦~~我諗佢唔會嬲~~~
算啦~~都過左去啦~~我只知道以後上大陸要小心d啦~~



2008 年 7 月 13 日  星期日   陰天


多采多姿星期日 滿足 分類: 未分類

今日睇人玩得好開心~~畢過我冇飲到酒~~只係睇人玩~~

我男朋友今個星期日有打比我~~畢過可惜我要返工啦~~

佢今日休息~~要陪屋企人食飯~~~畢過星期一佢又好忙啦~~

哈哈~~今日我都算早返屋企啦~~可以上下網睇下野~~

畢過雖然我今日我唔覺得悶~~但我都係最憎星期日~~

因為男朋友唔得閒陪我~~

都唔知自己打緊d咩~~唔講啦~~




2008 年 7 月 11 日  星期五   暴雨


好忙又眼訓的一天 疲倦 分類: 未分類

今日一返到公司冇耐就好忙啦~~可能聽日星期六啦~~

個個都放假~~好開心做野個陣又睇到我男朋友send信息比我~~

佢話愛死我~~但又話唔得閒接我收工~~

哈哈~~我睇到好開心~~因為今日我地兩個都好忙~~

大家都唔得閒陪大家~~畢過我個心都係做野要緊~~

有時間大家先再陪對方~~

我返到屋企個陣都好眼訓啦~~畢過我都要上來寫下我的日記~~

今日真係又忙又眼訓的一天~~都叫幾難忙啦~~




2008 年 7 月 7 日  星期一   微雨


心情唔知點樣 無奈 分類: 未分類

嘩~~今日一出問口部mp3就壞左啦~~好唔開心今日坐車冇得聽歌~~返到公司今早又冇咩野做~~但一到夜少少就又野做~~叫左男朋友夜少少先椄我~~但我放工個陣佢冇聽到我電話~~我都係打左一次~~我知道佢今日一定忙到訓死左~~唔緊要啦~~男人做野要緊~~我自己回家我都覺得冇咩問題~~但我都有send信息話比佢知~~最衰今日坐車冇歌聽啦~~唉~~近來我同佢都好忙~~冇咩時間陪對方~~畢過都係做野緊要啦~~等佢得閒先來接我啦~~我自己個心都唔想佢咁辛苦~~如果唔係今日可能有野要佢幫我~~我諗我一早叫左佢訓~~畢過我今日都不用佢幫~~都算幾開心啦~~講住咁多先~~下次再講過啦~~




2008 年 7 月 6 日  星期日   雨天


一個好悶的星期日 無奈 分類: 未分類

嘩~~今日真係好悶~~但我都去左改電話號碼~~個電話號碼我都幾喜歡~~最後個幾個字我用左我男朋友個生日日期~~今日我要返工~~佢都冇陪到我~~佢走陪佢阿媽~~我都冇咩煩過佢~~今日公司冇咩野做~~同d同事吹下水又過一天啦~~~我今日都send左4個信息比我男朋友~~但我諗應該煩唔到佢掛~~報告左點都好過冇報告~~哈哈~~今次我諗都係咁多個星期日最悶的一個啦~~今次講住咁多先啦~~下次再講啦~~



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »