°:+☆嘉嘉☆+:°

2008 年 8 月 12 日  星期二   晴天


今日見到過以前d朋友 無奈 分類: 未分類

世界真係好細~~咁都可以比我見得返~~

但我真係唔想~~電話都改左啦~~

固唔到我地唔同公司~~但打同一個老闆工~~

諗起真係好笑~~同一個集團做野~~唉~~~

但係我有佢電話佢冇我電話我都冇搵佢啦~~

以前細個出來玩d朋友~~我都唔想要啦~~

因為我而家唔會好似以前玩到咁樣~~~

唉~~以後可能仲有機會見到佢~~

畢過都係到時先算啦~~心情到而家都唔知點樣~~




2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


唔舒服的星期日 鬱悶 分類: 未分類

今日我諗住出街玩下ge~~但一早起身個陣我就好唔舒服啦~~

根主我就立即去睇doctor~~之後今日全日都係屋企訓~~

唉~~悶到我死啦~~我男朋友今日打過一次電話比我~~

佢有關心到我~~但個人就唔係我身邊囉~~

佢叫我留係屋企~~我全日都冇出過去~~

好掛住佢~~我地冇見兩日啦~~

畢過開心的是星期一佢會來接我返工~~

好想快d到~~唉~~講住咁多先啦~~我都係要休息下啦~~

希望一陣係佢個post到會見到佢啦~~哈哈~~




2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


心情唔知點~~ 無奈 分類: 未分類

今日心情好似唔知點樣~~有時自己悶過陣諗野會諗到有d野係咪唔應該同我男朋友講呢‥?

但我自己又會係到諗我唔會同我男朋友講大話~~~

講左出來佢一定會話唔介意~~但我真係有時唔會知佢個心諗d咩~~

畢過我都係算啦~~唔講都講左啦~~但我知到佢今日好忙~~

唔知佢忙d咩~~男人係做野要緊~~我就一定唔會問佢忙d咩~~

佢做野個方面都唔關我事~~識女仔就關我事~~哈哈~~

唉~~唔知佢而家對我個feel係點樣呢‥?有時好想問佢~~

但我都冇問過~~諗起一到星期日我就唔係好開心啦~~

佢一定要陪屋企人食飯~~冇得陪我~~

又要星期一先可以見~~講住咁多先啦~~

下次再講過~~




2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


快樂星期天 分類: 未分類

星期日本來就係一個好悶的日子~~但我男朋友打過電話比我就話入來搵我~~

跟住我打比我個朋友zoe佢話佢而家係大陸~~我地一聽到就覺得好吸引~~

本來就唔上~~但我們一齊諗左好耐都係上佢玩啦~~

一上去我地就行去搵野食~~食完野我地就去骨場搵我個朋友~~

同佢傾計之後點知佢原來按左4個鍾~~嘩~~佢可以係骨場玩咁耐~~

但我同我男朋友一定唔得啦~~畢過我地都有按摩~~按完訓左一陣我地就返香港~~

我個朋友都未走~~我諗佢地一定返唔到工啦~~最好笑就係我自己著對拖鞋上去~~

都係第一次~~我覺得好似自己係大陸住~~但我就係香港住~~

唉~~諗返起都笑死我自己~~畢過我都好開心~~

星期日佢同完屋企人食飯就出左來啦~~~

同佢一齊咁耐~~都係第一次~~

開心死我啦~~~~希望以後都有機會啦~~

我都喜歡同佢過二人世界多d~~




2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


今日有好多野做~~ 愉快 分類: 未分類

今日公司好鬼忙ar~我好辛苦~~好眼訓~~畢過所謂啦~~

我男朋友都唔得閒陪我~~佢今日都好忙~~

但我都好開心佢忙都有打過電話比我~~佢都算係咁啦~~

我諗佢而家都做緊野ar~佢一定天光啦~~次次都係咁啦~~

佢諗住可以早d~~我話一定唔得啦~~

有d人唔肯走~~本來話明到三點~~次次都天光~~

畢過我覺得男人做野要緊~~佢唔陪我唔緊要~~

只要佢搵多d錢就得啦~~

下次再講過啦~~



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »