°:+☆嘉嘉☆+:°

2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


男朋友哄到我好開心~~ 愉快 分類: 未分類

一放工我就同男朋友上山玩~~我地一齊見到好多星星~~

好開心見到佢冇黑面~~我知道佢心情好返少少~~

跟住下山我同左佢去食野~~

食完就回家啦~~




2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


今日好開心~~ 愉快 分類: 未分類

今日見到個個人都話我好靚女~~唔知佢地係咪係到哄我開心~~

係咪真都好啦~~我都冇咩所謂啦~~~

最重要自己開心~~

畢過今日有個男仔打過比我~~我冇聽到~~

覺得佢好煩~~我都唔知d男仔諗d咩~~

我係唔聽點都唔聽啦~~打幾多次都冇用~~

畢過算啦~~我自己開心咪得囉~~

唔會理d煩人~~哈哈~~




2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


嘩~~我好耐都冇寫過啦~~ 滿足 分類: 未分類

今日好早就起左身啦~~煲湯比我男朋友飲~~

一早起身我覺得好眼訓~~想訓~~但又唔得~~

應承左佢~~想唔煲都唔得啦~~唉~~

畢過煲比自己喜歡的人飲都係一件開心事~~

但我覺得我同佢冇以前咁開心~~學個個朋友話最開心一齊時間都係頭三個月~~

之後就好多時都會嘈~~我有個fd同條仔一齊個陣頭一年經常嘈~~

而家佢地就冇嘈同一齊住啦~~幾好啦~~我好想好似佢地咁開心~~

但係我而家都唔知有冇咁樣機會啦~~畢過有冇都好啦~~我希望日日都咁開心~~

我男朋友今日接我收工個陣~~佢話比我聽心情唔好~~我都冇咩同佢講過野~~

冇咩事都唔想嘈啦~~唉~~其實我都知佢咩野事唔開心~~但我唔想問~~

問得多~~知得多~~又如何~~我都幫唔到佢d咩~~冇咩事都唔煩佢啦~~

唔想做佢身邊最煩個女人~~哈哈~~而家知都當唔知~~

今次講住咁多先啦~~我以後希望可以多d時間上來啦~~




2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


好開心~~ 愉快 分類: 未分類

好開心~~我開始覺得我男朋友對我好好~~

其實我地一齊唔係好耐~~

但都比我知道佢真係愛我~~

希望佢搵多d錢~~

等我可以唔做野~~




2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


哈哈~~佢要走啦~~ 驚訝 分類: 未分類

佢今日早機走啦~~唔知點好啦~~

心情又唔係太個唔開心~~~可能冇見太耐啦~~

唉!唉!唉!開心日子真係快啦~~

又到分開的日子啦~~~

希望佢係個邊日日都開心啦~~



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »