°:+☆嘉嘉☆+:°

2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


哈哈!!今日我見到Ricky 愉快 分類: 未分類

今日去左玩ar~跟住d朋友叫左我以前個男朋友出來~~

畢過我地都冇野講~~

佢地叫我地講野~

但我都唔知講咩好~~

算啦~~有咩都唔講~~~

當我錯左一次~~~

我最開心係見到佢個樣真係幾樣衰~~

哈哈~~~~

同我一齊個陣好好多~~~~

以後唔諗佢啦~~~




2007 年 6 月 24 日  星期日   晴天


放假!!~~好悶~~~ 驚訝 分類: 未分類

今日悶死我啦~~放假都唔知係屋企做咩~~

唉~~今日又諗起左d事~~

畢過算啦~~唔好講啦~~

人地d野講來做咩~~聽佢d fd講話佢連佢大哥個電話都唔聽~~

又何況我~~

唉~~

有匙d野~~係冇得講~~

希望佢唔好再飲咁多可樂啦~~

記住~~Ricky~~

掛住你又好愛你~~

但我地係唔可以一齊~~

我認命啦~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




2007 年 6 月 15 日  星期五   陰天


唔開心 鬱悶 分類: 未分類

好唔開心!!

今日又提起左我d唔開心事~~

畢過我又可以點做~~只係個心.......

唉~~掛住佢又可以點~~人地都會理我啦~~

分左手又可以一齊返咩~~

冇可能~~朋友都冇得做~~

畢過佢地講得岩~~

係你就係你~~唔係就唔係~~




2007 年 6 月 8 日  星期五   陰天


好多野想 鬱悶 分類: 未分類

今日我又想好多野~~諗到我同ricky行個陣的開心和唔開心~~

人就係咁啦~~冇左個陣就想~~有就唔要~~

唉!!!我都唔知想點~~我想同返佢一齊~~

但都知道係冇可能~~

好唔開心!!

點算好呢‥?




2007 年 5 月 27 日  星期日   雨天


我去飲~~ 愉快 分類: 未分類

睇到我表親結婚我都好開心~~

畢過我去個陣都覺得好悶~~

其實唔關我事~~

但係我屋企人叫我去~~

希望佢永遠幸福快樂~~

唔好好似我咁~~

日日都唔係咁開心~~



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »