°:+☆嘉嘉☆+:°

2008 年 10 月 8 日  星期三   陰天


今日覺得好似唔係咁好~~ 無奈 分類: 未分類

唉~~~今日公司生意又唔好~~~悶到我死~~男朋友又有事去唔到接我~~~~諗住有人陪下我都好~~但佢都係做野要緊~~都唔做咩好~~希望明天會好d啦~~




2008 年 10 月 5 日  星期日   雷雨


悶死人啦...... 鬱悶 分類: 未分類

今日星期日個天落好大雨~~~~自己都唔想出家唯有留在家中聽歌上網啦~~唉~~我想搵我d朋友出去ge~~但我一個電話都冇打到~~~只係得我男朋友在五點幾個陣搵過我囉.......但我都知道佢今日要陪佢阿媽食飯......都唔知話佢可憐好定話佢考順好~~佢個個星期日都係要陪ge~~但有時佢都會同佢阿媽講唔得閒~~其實佢就走左去陪我~~我今日諗返起我有一次同佢吵鬧佢好好笑叫我買架電單車......車自己返屋企~~其實我係到諗過佢係咪諗返以前d野呢‥?到而家我都唔知啦......因為我自己冇問過佢~~~唔想問~~一問我覺得一定又係到嘈~~唉~~下雨天真係悶死我啦~~~畢過今日我都可以話係家庭日~~因為我全家人都放假~~~畢過都只是早上食過飯~~而我男朋友就五點幾打過比我就冇打啦~~我諗佢個陣都係岩岩訓醒~~今個星期日就是這樣過的........下次再寫過~~




2008 年 9 月 13 日  星期六   晴天


中秋節快樂 愉快 分類: 未分類

今日我好開心~~我同我男朋友過第一個中秋節~~~

聽日星期日先係正日~~但佢要陪屋企人過節~~唔得閒陪我~~

諗返起過完中秋冇耐~~我同佢都係埋一齊一年啦~~

今日我同佢過二人世界~~一齊食野啦~~一齊行沙灘~~

行沙灘個陣好有中秋節氣分~~畢過好多人都一家大細~~

但我都喜歡二人世界多d~~

時間今日我真係過得好快~~快樂的時間又完啦~~大家都要返屋企訓啦~~




2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


快樂的星期日 愉快 分類: 未分類

忙左一個星期~~今日我可以休息啦~~一早起身做完自己的事~~就同男朋友去左大陸玩左一日~~好開心~~

我係大陸第一次搭地鐵~~覺得好開心~~因為我之前返去玩我都係搭的士~~開心的係我男朋友好少可係星期日陪我~~

佢星期日多數要返屋企食飯~~好少可以出得家~~佢陪捉我一日~~之後就送我返屋企~~快樂的時間好怏過~~咁我就快完~~

第二日又要返工啦~~




2008 年 8 月 24 日  星期日   晴天


返左香港~~ 分類: 未分類

嘩~~我都好耐冇寫過我的日記啦~~因為我早一個星期去左韓國玩~~

講真比多次機會我都唔會去韓國~~一d都唔好玩~~

但我都唔知講咩啦~~諗到再打啦~~



« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »