唉~~~今日公司生意又唔好~~~悶到我死~~男朋友又有事去唔到接我~~~~諗住有人陪下我都好~~但佢都係做野要緊~~都唔做咩好~~希望明天會好d啦~~
今日星期日個天落好大雨~~~~自己都唔想出家唯有留在家中聽歌上網啦~~唉~~我想搵我d朋友出去ge~~但我一個電話都冇打到~~~只係得我男朋友在五點幾個陣搵過我囉.......但我都知道佢今日要陪佢阿媽食飯......都唔知話佢可憐好定話佢考順好~~佢個個星期日都係要陪ge~~但有時佢都會同佢阿媽講唔得閒~~其實佢就走左去陪我~~我今日諗返起我有一次同佢吵鬧佢好好笑叫我買架電單車......車自己返屋企~~其實我係到諗過佢係咪諗返以前d野呢‥?到而家我都唔知啦......因為我自己冇問過佢~~~唔想問~~一問我覺得一定又係到嘈~~唉~~下雨天真係悶死我啦~~~畢過今日我都可以話係家庭日~~因為我全家人都放假~~~畢過都只是早上食過飯~~而我男朋友就五點幾打過比我就冇打啦~~我諗佢個陣都係岩岩訓醒~~今個星期日就是這樣過的........下次再寫過~~
今日我好開心~~我同我男朋友過第一個中秋節~~~
聽日星期日先係正日~~但佢要陪屋企人過節~~唔得閒陪我~~
諗返起過完中秋冇耐~~我同佢都係埋一齊一年啦~~
今日我同佢過二人世界~~一齊食野啦~~一齊行沙灘~~
行沙灘個陣好有中秋節氣分~~畢過好多人都一家大細~~
但我都喜歡二人世界多d~~
時間今日我真係過得好快~~快樂的時間又完啦~~大家都要返屋企訓啦~~
忙左一個星期~~今日我可以休息啦~~一早起身做完自己的事~~就同男朋友去左大陸玩左一日~~好開心~~
我係大陸第一次搭地鐵~~覺得好開心~~因為我之前返去玩我都係搭的士~~開心的係我男朋友好少可係星期日陪我~~
佢星期日多數要返屋企食飯~~好少可以出得家~~佢陪捉我一日~~之後就送我返屋企~~快樂的時間好怏過~~咁我就快完~~
第二日又要返工啦~~
嘩~~我都好耐冇寫過我的日記啦~~因為我早一個星期去左韓國玩~~
講真比多次機會我都唔會去韓國~~一d都唔好玩~~
但我都唔知講咩啦~~諗到再打啦~~