雖然

那已是密封了的,

窒息了的,

但我總覺得,

它會給我再一次心跳起來....

儘管人家說我一直去期待,...是錯的.... 

 縱使你讓我意志消磨,心灰意冷,

卻無法讓我放棄和忘記那一切,

也許,相信和寄望永遠是我人生的鼓勵.

天長地久的單純,真想存在腦海一生一世....

 

When You Believe

Many nights I prayed
With no proof anyone could hear
In our hearts a hope for a song
We barely understood

Now we are not afraid
Although we know there’s much to fear
We were moving mountains
Long before we knew we could, whoa, yes

There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It’s hard to kill

Who knows what miracles
You can achieve
When you believe somehow you will
You will when you believe

[Mmm…mmm…mmm…yeah]
Mmm…yeah…

In this time of fear
When prayer so often proves in vain
Hope seems like the summer birds
Too swiftly flown away

Yet now I’m standing here
My heart’s so full, I can’t explain
Seeking faith and speakin’ words
I never thought I’d say

There can be miracles
When you believe (When you believe)
Though hope is frail
It’s hard to kill (Mmm)

Who knows what miracles
You can achieve (You can achieve)
When you believe somehow you will
You will when you believe

They don’t always happen when you ask, uh
And it’s easy to give in to your fear, uh [Oh]
But when you’re blinded by your pain
Can’t see your way, get through the rain
A small, but still resilient voice
Says love is the relief, oh… [Oh…]

There can be miracles (Miracles)
When you believe
(Boy, when you believe, yeah) [Though hope is frail]
Though hope is frail [It’s hard]
It’s hard to kill (Hard to kill, oh, yeah)

Who knows what miracles
You can achieve (You can achieve, oh…)
When you believe somehow you will
(Somehow, somehow, somehow)
Somehow you will (I know, I know, know)
You will when you [When you] believe

[You will when you]
(You will when you believe)
(Just believe)
[Ooh…ooh…ooh…]
(Ho…ho…and I believe)
(Just believe)
[You will when you believe]

Performed by: Mariah Carey & Whitney Houston

 

不再想高貴的玫瑰,因為蒲公英已很美了.

選擇最平凡的,最簡單的,已很美.

不想再高攀玫瑰,只因蒲公英已很美了.

 

愛情是恩典的一種.

現在,只有上帝才知道,

 

有人說:

爱情....

爱情,是每个人学习旅程中最难懂的一课:73::
每个人学习的时间都不同:04::
得到的知识也不一样
:66::
爱情这一课不能死背,只能靠感觉:19::
有人害怕不及格所以不敢尝试
有人自信满满却伤得很深:57::
没有人能逃过这一课:71::
否则你永远不会及格:65::
爱情这一课没有教学课本:69::
只能亲身体验:67::
没有快速读法
只能用一生慢慢地去揣摩:62::
也许有人会问:“什么时候才能知道自己是否及格?”
:62::很遗憾!!:35:::35::
只能等待你走完今世的那一刻才是考试放榜的时刻!!
:34::
当我看了这段话后,觉得很有意思,特地写给你们看,不知你们看了有什么感受?

    

刊登時間︰2007-01-18 06:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

環境影響

今日,搭輕鐵既時候,好迫>.<好討厭d"人"迫埋黎....感覺真尷尬!!(異性彈開得唔得!?=0=")

搭輕鐵日日都係咁.....=.=""""

不過,有時明明有位又唔坐,要讓老.....迫個時又怪人迫,都唔知自己想點""

記得,有一次....見到有個cbt女同學,搭完輕鐵...落車後,哭成淚人......很可憐..

向友人訴說...給人"非禮"....但當時又唔敢出聲....

我想...假如我係個個女同學,我會出聲lo!!

"非禮"wo!!!話晒都是一種罪行,我絕對有權可以告他的啊.  我一出聲,加上有埋見證人,佢仲唔"有咁遠走咁遠"咩.....呵呵!佢真係想死.

當時,見到個個女同學有d咁既遭遇,我都好同情....並且知道要多加提防""(大家請注意那不是害羞的時候,是要勇敢就勇敢)

每次d人迫埋黎,我心裹就會大叫:異性彈開得唔得!!

不過,幸而情況不致於,真要大叫出來的.

嗯,今日聆聽考試,有條文字題又係關於車廂的......問:

你坐在車廂上溫書,突然..一個"扮老人家"的中年男人,不禮貌地嚇唬,並且叫你讓位給他,你願意嗎?

我的回答是.....:我不會奉承一些虛偽,不懂尊重和禮貌的人!故此,不願意讓位......

假如是你,你會如何回答?

當慢慢深入呢d問題既時候.........我發覺,好多or人又真係受到沒品德的人潛移默化的環境影響....

說不定再可能,你我會是下一個受害者呢.所以人皆要自愛也.

另外,中文說話考試都ok la....題目:「"不經寒冬,不知春暖"...你同意嗎?」,我用左2分鐘..同miss yan分享左一些經驗.

最後講完"多謝"就走左人=.="!!"再見"呢?唔洗講啦=0=

哈哈,唔想同miss yan講再見.........難道..好想繼續見下去吧?^^

    

刊登時間︰2007-01-18 02:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

下雨了

日記又換歌啦.....係我地3e唱得最有感情個首:"好想好想"呀.

聽番首歌,諗番起我地唱個時....發覺時間真係過得好快....轉眼間,這些回憶都成了去年的事了.....而且濃厚的回憶亦隨時間而慢慢沖淡........慢慢沖淡........慢慢沖淡........好想好想永遠保持開心既時刻.停留於快樂的薰陶下.可惜,沒可能.

-----------

昨晚好早訓左zzz......早上5點正起身溫書,奇蹟!!

無鬧鐘叫都識起身=0=

起身個時,窗外落起大雨來,恍如我的心情,一直向下沉.....無法看見一點晴的影子.

中史,努力,唔洗緊張~~

------------

放左學,心情輕鬆晒....

同埋今日下午心情好左好多....哈哈

因為呢2日d科都做得晒,而且無放棄過!

昨日考maths幾好,唔要求咁多啦,只希望合格!!

今天考英文作文和中史,2科都寫到手軟咁制!@@好彩都做得晒^.^

你地呢?考成點呀?

------嗯,今日我講左句粗口,比呀恆聽到,我若無其事!haha

因為有人好討厭,我忍唔住,真係爆左粗!=.="

前因係個個人經常"問候"我家人..我頂唔信啦..

講真,邊個唔識講粗口呀?

(諗深一層,其實我地全班3e真係無咩邊個唔講.)

而我平時唔講,亦唔等於唔識講呢.

正如我平時唔多講野,但我說話考試時亦可以口齒伶俐地什麼都有一番已見!

哈!無聊~合適的時候,罵合適的人,是沒錯的.

我不會無啦啦神經質地拿你來發脾氣....

可能,你們真的不認識karen真我.

(也許,世上只有一個人,認識karen真我......因為平時我心裹諗咩都會比佢估中.....根本唔洗我講,佢就知=0=唉)

你地估下係邊個?

如果你真係估中,可能你與我都係同路人吧.kaka

    

刊登時間︰2007-01-17 06:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

今日望過個天空,真係好似日記呢一個天空,好靚,喜歡.

今早,7點先起身.呀媽打電話比我個時,其實先起身....(講左句:係呀  就cut左....正一衰女!!)

搭左一班好可能會遲到既車..

心情緊張...中途好彩有人陪我...wahaha..大家傾下計,分散下怕遲到既心情....

每次都一定有人陪我一起跑天橋番學!!去死!!又跑......

呢d日子我唔想再過啦....

karen求下你上進d好唔好

搭輕鐵既時候,我真係好驚遲到..另一個同學又不斷在我身旁"倒數".......5分鐘,4分鐘零30秒.....

但見車上,有2個中學男生....湧上車廂來.2人正在我面,不停咁講野......

a同學對白:嘩....就黎遲到...我們就來個打賭吧.假如8:05前番到學校,我請你食包!

b同學對白:邊夠時間食呀?況且真係就黎遲到..

a同學對白:嘻!食一個包姐嗎,我3 2下就食完啦

b同學對白:希望8:05前番到學校啦!唉...我地又要跑....

a同學對白:咁咪幾好,我地日日都跑...對身體又健康wo...對於我呢d肥仔黎講,做多d運動,唔錯呀!幾好.

此話之前我都無望過佢,就係佢個句"我呢d肥仔,做多d運動,唔錯呀!"才引起我注目.

望左眼,哈!又真係ok肥.不過,他的嗓音唔錯.(如果想參加合唱團,佢地學校都可考慮佢bo..)

最後,佢地落車lu....哈!剛好8:05...我想著...男生要請人食包啦!wahaha...

跟住,過多幾個站,我地都要落車lu.....,我同儀講:一落車我地就跑!!!衝呀.....

佢次次都慢我幾拍既.....不過...好彩佢肯跑,我地終於唔洗遲到!!好險呀=0=嚇死我la...

芳姐在學校大門口....叫我快d....跑埋佢=0=(佢又支持我啦,...哈哈,咁就唔洗遲到,不過真辛苦...)

雖然由開學到現在都無遲到過!不過,係好險地,死裡逃生lo!!!我真係怕左啦..唔好玩跑步啦

哈!番到學校...見到wendy,同佢講:終於番到黎啦!我係以全班9分跑第4名既成績紀錄,再次打破不用遲到的新紀錄!!

上氣不接下氣之際,wendy又做左我呀媽個角色,給我教訓....

我說:如果你比心機跑,話唔定都可以攞9分跑第3名,叻一下比我睇.kaka,不用嫉妒~~

佢睬我都傻,wendy日日咁勤奮又上進,當然不用跟我一般見識,去做課前"晨運"啦...haha~

比自己激到嘔火~~~

嗯,今日考數學,幾好.幾滿意.

真係多謝昨天的有心人!!=3=

另外,今日亦要考化學.....嗶,見到份卷就......無題有把握,點算..

誰料,看見化學卷最後個頁,竟然是"畫海報設計",個題有5分,我慢慢畫...開心到笑~~

真係點樣都比d分我拾....^0^

放學走個時,芳姐又比d+卜我....happy~

雖然今次考試...好多野都唔想理,但又理...攪到好煩@@自己攞苦黎辛...算是自作自受吧!

miss蔣個句,我好記得.

嗯,不詳.

明考中史,...

    

刊登時間︰2007-01-16 03:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

雖然

雖然很很很.......

雖然很很很.......

 

無論如何love上帝

    

刊登時間︰2007-01-15 10:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

轉捩點

今日,我無放棄溫書呀,

原來,只要肯請教人地,好多人都肯幫我,教我....

好感動!好感動!

學校保安"芳姐"好好人呀!!真係唔知點報答佢對我既支持同埋鼓勵lo

"芳姐"介紹我...學校有個社工姑娘,可以幫到我忙,於是上前請教,不過....原來她.......

嗯~另外有個中5男同學本來是教我,但又唔識教,最後佢自覺無晒face.....(sorry=0=唔好意思呀)

因為個中5女同學埋黎教我,佢d maths十分十分好,完全教到我,而我又明......所以個中5男同學好尷尬咁....自行退下.....=0=

真係sorry ar...唔好意思呀.(要多謝佢教我---->我呢個3唔識7既人^.^其實佢既表現,可以睇出係好人.....不過,男仔始終係男仔吧.......太注重"面子"...都幾無奈下,令我亦唔敢再打攪佢lu)

當初..其實本來我是叫個個中5女同學教的,不過個中5女同學話佢班個個中5男同學都幫到我忙,所以......點知....

呵呵,註定了,我當初既選擇無錯,個中5女同學果然教到我.

仲教到7點幾先走...

至於,個中5男同學走個時,我亦講番句bye,始終佢有幫助過我,無論如何都是要多謝他.

soso,我告訴你呀..今日我問何樂文借書,佢好大方咁借比我呀.真是感動^.^

我同佢既關係真係好左,我覺得..可能之前我幫過佢,所以佢對我改觀左.

而我亦唔計較佢以前點樣令我唔開心既野

.拋開一切唔好既,重新認識對方,原來可以有好多轉捩點.

今日最欣慰係呢樣野,同埋見到好多同學都樂於助人^^

晚上7點左右,離開學校回家...遇著4位miss,

與其中一個miss一起回家,路途上傾左好多野,,,,,,,,,,對個個miss多左認識.多謝miss   又教識左好多野

我發覺自己,唔再係以前咁保守,文靜..

現在的我...變了.

但在人家心目中...我永遠沒變...可能是"偏見"!!

不要對我有"偏見"吧,

俗語說:女大十八變""""...

我天天在蛻變,haha.

另外,圖書館,張sir一番說話..我聽到了.讓我明白更多人生哲學.

努力

    

刊登時間︰2007-01-15 10:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

TO:呀妍 一定要睇!!

呀妍,我好擔心你呀...

請聽我講:

今日放學,我地食飯.....

知唔知當時 ....你咁既情況...   我都唔知點呀

我覺得你既經濟情況.....真係好差..

希望你唔好介意我咁講...好似好煩咁....我只係想你同我一樣過番d正常既生活,可以嗎?

SORRY,今日,我幫唔到你d咩...

知唔知我都好無奈...

食飯既時候,我諗左好多野:如果次次都依賴我幫你....當無左我,咁你咪唔洗生存?..

.....我應唔應該再幫你......

你回答我:唔應該,唔好幫....

真係唔應該?咁你想點?

你同我講....你因為唔想父母經濟負擔重...所以亦唔敢問佢地拿錢......(我明白你有點孝心..)

故此,日日挨餓,唔食野........現在,還養成一種壞習慣....話"一日食2餐就夠"...(但咁樣做並唔係辦法!)

知唔知當時聽左你個句.....我心裹諗d咩?

我係諗....呢d點會係人講既說話?點會出於你身上?

讓我諗起....嘉道理農場d肥豬都幸福過你!?....起碼佢地一日有三餐食,無憂愁..?

我覺得....如果你呀媽真係知道左呢樣野,佢唔會比你再咁挨落去!!我真係咁認為!!!

邊有呀媽對自己既仔女咁忍心,想仔女活得差?

佢地當然希望你過得幸福架啦!!係咪?

所以,你要講出自己既須求.比番D勇氣出黎,申訴你什麼不足夠,佢地會滿足你.

你處於咁既環境,仲話要學人摼錢去購買自己想購買既野........

其實,我覺得超級唔值得!!你要聽我講,飯比書重要!飯比禮物重要!飯比任何都重要!!!!

我話,我寧願考試0分,都要食左飯先算.我係認真地肯定這一點!!!

因為你挨餓,就好似拿生命來做賭注,

係呀...你想要既野最後可得到手,不過自己呢?身體健康呢?假如賠上生命了,係不係唔值得呢!???

我覺得有飯食,係生活既最基本!絕不能缺少,若果唔係...真係餓死左都無人知....亦唔會有人同情.

至於,其他物質上的享受.....例如你話想買鐘意既書睇,唔係唔可以....不過,你都要顧好自己既經濟和你現在既切實需要先lo!你明白嗎?你愛自己,你既父母才會安慰和放心.反之,你傷害了自己,以為可以令他們好過些,就是錯!!!而且,他們倒頭來卻要擔心你,因你而更勞心.

其實,呢個經濟問題,我陪你渡過左2年啦....一直叫你有分寸d去理財,你又左入右出,唔聽我講...點算呀?

今日,我其實算叫罰左你無野食一陣,希望你真係接受了這教訓!!!

你一定要改呀.知唔知呀?

"一千層白色,一千層純潔的心跡!".....我明白你意思.

既然你對人有愛,咁對自己呢?自己,是自己!!

你話:燃燒自己,照亮他人?

我唔覺得你咁做係照亮他人!!如果你再"燃燒"自己的話,只會讓我呢個fd不安,擔心,傷心......又無奈..

故此,何來是你想要的"照亮他人"呢?

搭車回家前,見你終於肯購買面包食,我又送你多個面包,

當見到你的食相,我很想笑出來...

誰說自己不喜歡食野?你都不知食得幾滿足....

既然係咁,就不要苦了自己吧.好嗎?

慢慢修正自己啦.

我會係你既最佳見證!!

我禱告,祝福你啊.

你也要禱告,告訴你最愛的那位上帝,你需要他的幫忙,應允你飽足,賜你常樂.

今日,成個腦都充斥著你........

原來,心情會傳染的.

你不開心,我又點笑得出?

    

刊登時間︰2007-01-12 09:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

好感恩

突然覺得今日似番個自己

我亦唔可以咁懦弱.....

堅強,我可以!

估唔到趙X偷睇我週記lo.....好討厭呀....仲有想隱瞞真相wo=0=

放學後,在學校溫書到夜晚8:10有多........嗶,真係前所未見呀

難得有人教,真係想學多d....盡量在考試前補救...

驚呀媽鬧........好感恩.....

    

刊登時間︰2007-01-10 09:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

為何任由內心傷痕搧動你抖震

【總有你我】
詩集:團契遊樂園 5 - 應許•詩歌本,24


 

別期望逃避,終可以告別了傷感,
便呆坐獨個憔悴於漆黑中放任。
為何任由內心傷痕搧動你抖震,
讓灰心困倦枯乾你心坎。
如若繼續呼吸傷痛氣味,何不決心再不要退避,
沉著氣,埋頭幹,你定發現有轉機。

就算風雨掠過,冬雪踏過,苦困亦太多,
不再剩你,一對步履,落漠的一個,
願意手牽手,用果敢勇毅將錯折劃破,
寒冬與暴雪都比不上堅忍的結果,
願你不再害怕,英勇力戰,拋棄舊昨天,
手挽著你,使愛幻化,路上的光線,
願每一顆心也交出,最真總與你互勉,
途長總會踏遍,終點已望見。

    

刊登時間︰2007-01-09 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

竟然係我

今日,係最後一日數學補習班.我遲到了幾分鐘.

見到今日有好多人番黎補習,感覺好似熱鬧左...無咁靜...都唔錯..

我如常自己一個坐,做補習工作紙...識就做,唔識就問呀sir,..

中途,副校長,突然入左我地我課室....

副校說:今日係最後一堂數學補習啦,為左對教學用心既呀sir.....表示謝意,.....

(副校將我地之前畫左既卡送比呀sir...)

大家拍掌....笑哈哈...

酷酷的呀sir,接過副校長手上的心意卡.說上多謝...(一點笑容都沒有....真酷@@)

副校長又接著宣佈:這最後一堂補習,總結過去那13堂,當中出席率最高的一位同學,可獲得獎勵!

(有自知之明的我,心裹嘆氣了一聲,沒機會的了.=0=)

誰料,副校長說現在頒獎,同學就是:我前面這一位xxx同學!(下,竟然係我??佢話我出席率最高?這是無可能的事啊!!心想...我起碼有2堂以上係缺率.............點會呀.?!...=0=)

副校長熱誠地說:請你出來接受獎賞吧!

呆呆滯滯的我,臉上露出既奇怪又喜出望外的表情,,,,,,,心亂如麻地,一邊接過副校長贈送的書卷.一邊望著呀sir,,,說,,真的是我嗎?

(酷酷的呀sir,望著我領獎,也依然沒有什麼出奇的反應@@只是微微的向我點點頭,算了~)

唉...就係咁...我大驚小怪地....想也想不通,繼續做工作紙...

做呀做....結果,我又係最多唔識,要攪到最遲走個個......唉...

諗番起...我有邊堂唔係最遲走的?

我有邊堂唔係要尷尬地自己一個,留到最後,無奈地跟呀sir說聲再見就溜走的最後一個?

既然係最後一堂,唔問都無機會, (做人始終要老實d好!)

所以直接跟呀sir說:其實..想講我有好幾堂都無番,得獎者也不會是我的吧!?你說是不是出了些問題呢....?

酷酷的呀sir回答說:雖然唔係,不過你係最乖!

我沒話好說:哦,(原來如此)   ...多謝......呀sir再見

離開課室,走了後...

心裹一直不明白...我也算乖嗎?今天還遲到.....我.....也算乖嗎?

而且....會不會對真正出席率最高的人...產生不公平呢?

這個獎勵,真正的目的,是讚賞出席率高,還是呀sir認為的乖呀??

唉,我也弄不清了~

如果,給個班女仔知道呀sir讚賞我乖,一定招來嫉妒....    

唉......真的,無奈.幸好,她們不知道!

老師認為我乖的原因是:我勇於發問嗎?我堅持做完工作才最遲走嗎?

算了,...thx就是.

是的,有緣再見.這位cbt大師兄!!

今日走之前,d女仔問易sir拿msn,我都係得個睇字,...    無謂阻擾老師吧.

因為記得,上年莫sir都寫埋msn比我地...但我都無add過.

唉...善良既中文老師莫sir..唔經唔覺都走左好耐lu....唔知佢會唔會做番老師呢.?.......

時間過去了,大家疏離了,也疏散了我的記憶.一切如風.......

    

刊登時間︰2007-01-06 01:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

一定要努力

我告訴老師."堅強,我可以!"

然而,我時常忠於自己"淚的釋放"...

,老師也回答說:哭,都是勇敢表達自己啊.(我心想:竟然不是怯懦,反而....老師,多謝你.)

你還說希望在明天,會支持我.

媽,都是愛我.上帝,對不對?

她對我懷著"在乎"的愛.

忠言逆耳,我明白的.

更希望她明白我.

親愛的上帝,感謝您與我同在.

考試將近,一定要努力.=0=

miss wong說:唔係希望努力,而係"一定要努力"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......

我覺得很感動.

英文,真的很難嗎?

考試,真的那麼可怕嗎?

不要說很難又可怕,

因為"只要相信,就有奇蹟".

離開合唱團前,表演的歌曲是:when you believe

歌詞的一段是:"只要相信,就有奇蹟".

相信明天...沒事的了.

想不到...日記無寫幾日....疏離感是那麼遠,又是這麼近.

    

刊登時間︰2007-01-05 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

歡欣

今日,是聖誕節假期後的第一天上學日!

嗯,就這樣2007年了,就這樣放完假了.....時間真的不等人,只有人趕著時間跑.......

昨晚,11:30才睡覺,今早7:00才起床@@幸而,沒有遲到,而且剛好趕上領袖生當值.

真的很險啊!=0=

哈!今日一定很多人遲到吧!(不要給我估中啊!!!)

眼見其一例子..就是英文堂鄰位的那位同學,差不多到9:30後,才慢條斯理的回校上堂.

當時,全班哄動,miss wong見況,便說:"進來吧!好開心見到你的臉孔出現呀!哈!"

同學都跟他說:"真的早晨呀!"

(想不到還有....較我還要冒失的人呢=0=)

為什麼說自己冒失呢?

事關,今天早上遲了很多才當值,

我跟另一個領袖生說:不好意思,我遲到了!!

他說:不緊要啊!都不是很遲吧,就是還有5分鐘就響校鐘聲了!你真棒!哈~~

>.<是的,他往常都不準時,總是給我佔上風的,現在難得我落後於他,就禮讓他好好地於這個機會,

放肆笑笑吧!相信,這是一份盡責的滿足感呢.

中午的時候,我們去了老地方食飯,感覺很不錯呢,濃厚的歸屬感讓我們既愉悅又懷念啊...

沒有了呀恆的同行,我覺得我們幾個終於......回復了全女孩的世界!!!!正!

全女孩的世界想說什麼都可以,很輕鬆,很自由.(希望呀恆不要介意....)

不過,相信呀恆現在也過得很好吧!因為他終於回到了自己的男孩的世界裹!^^祝福他呢.

呀恆跟他們一班人一起玩和食飯,可以很開心.

想不到,他就是頭也不回的..........真的走了.(相信,有人會依依不捨,呵!)

似乎,很多很多事物都轉變了....

回想2006年,其中一個無奈的地方是:朋友是有選擇性的..雖然相識得久,但說走就走...

是問,我可以如何挽留呢?

我應該相信他們吧!真正的友誼,始終可以經得起考驗.上帝,您說對不對呀?

人生真的會有很多懸念呀!為此,我真的摸不著頭腦呢@@

就好像wendy吧,我們今天仍然可以談笑..聊天下去.(很開心啊.你的友愛回來了..)

另外,發覺今天有很多人向鄰班同學借書,情況很不理想.

我起碼捉了5個><不過,都沒有擇名,....讓他們改正了就好.

其次,小息當完值後,我上回課室拿音樂科的東西,

當時,我們的課室是流動課室,所以2d的同學會轉移到我們的班室裹去.

回到課室,一把男聲直言無諱地向我說:"hi,prefect,好久無見!"

我向後望,噢!原來是那個頑皮的大男孩~(其實,都估到是他)給我捉過幾次,我連他的嗓音都認得了.可想他的壞.唉~~

說著說著,我又真的覺得好久無見他,也許他頑皮到要給校方停課了?不會這麼糟吧@@

音樂堂,唱歌考試......

起初練習時都沒有什麼把握的...

因為曾經,我徹底地失敗過,...

記得,中2的那年,遇著生病的煎熬,喉嚨極是沙啞,卻要面對考唱歌..

當時,跟呀sir反映...他卻說出使我無奈的一句:照唱!我明白你的生病,但盡量唱吧..

結果,我只得到5/10分!

那時,真的氣結得像熱鍋上的螞蟻啊!!!

所以今天,都不存什麼寄望了.

然而,突然記得,合唱團時老師說過:音樂,是要唱給上帝聽的頌讚!...

於是,以平常心面對,唱呀唱......

中途,後面的同學,

忽然起了好大的反應回響......發生什麼事?

好了,終於唱完.放下心頭大石,

返回坐位時...十分十分驚訝----->>全班同學的臉孔一致望向我...

眼見,有人笑,有人0咀.....更有人說爆玻璃~啦@@?

有什麼地方出錯了嗎?我好奇道.

回想,他們今天的反應....真的好像中一的那年唱歌考試!!wendy都記憶猶新起來........

中一那年,我好奇怪於那班男同學不斷重複地唱著"歡欣"的歌曲......

然而,"歡欣"...不就是我給抽中要唱的那首詩歌嗎?

那次,,唱"歡欣"...是含著淚唱的,我不能忘記!!

當時,我也是想著上帝....因為歌詞開頭是:歡欣,心裹感謝神,歌唱歸於聖父..讚頌,...

(哈!如果是有所感動的事,我可絕不會冒失地忘記,相反,我的記性....超乎你想像.....

唉~如果這些記性可以運用到讀書上,又有多好呢!)

中一時,我得了8/10分...呀sir對我說:下次比心機!(那番微微道來的鼓勵,我仍言猶在耳........)

今天,我拿了滿分!10/10分

我真的要心裹笑出來,感謝上帝!!!!!!這是無比的恩典!!^^

因為我成功了.

也算不愧參加了合唱團2年多吧!

所以,確實要多謝miss chan,一直教導有方.

日後,假如再有機會,仍希望她多多指教呢.^^

 

 

自以為聰明的人,往往是沒有好下場的,世界上最聰明的人是老實的人,因為祇有老實人才能經得起事實和歷史的考驗 - 周恩來 

 

請給我一點愛你的勇氣....

    

刊登時間︰2007-01-02 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

爱笑的天使

今日,點嘔都要嘔晒d功課出黎!!明日要交~~

我真係勁中意做中文功課!!其他唔想提...唉....

寫"童年記趣"寫左800多字.....真係意猶未盡呀!@@

雖然....老師只要求500字起,不過,老師都話最好多過500字..哈!

她喜歡看我們作文,所以要比心機....特別是她很喜歡讚賞人,所以我不想落後呀!!

有本書講得好岩,只要有愛,就不會感覺到負累的感覺,然而,當沒有愛....就生問題了.

其實,做功課都係同一道理姐,如果你愛個果科,就會可以做得好出色~

但如果沒有愛....就生問題了.而做功課,也辛苦多了.

希望在明天!

發覺呢排,身體無啦啦會因為想講野&諗起d野都會顫抖.....

以經留意左好耐,呢2種情況........

好驚呀,我做咩事呀?

我覺得我係唔夠勇敢去面對一d野.

不過,我好想積極去面對呀.

無論如何,不要重複再錯.重複再錯!!

200654321前既咁多年,過成點,我唔諗,要諗,就請諗2007後的未來!!!!!!

什麼都重新開始,拋開過去,面對未來.

忠於自己.

我始終覺得有句說話,講得好好....

不詳.

王菲 《愛笑的天使》

爱笑的天使嘴角上扬,欣然而至,崭新的脸庞,不闪不躲,盈盈亮亮,面朝纯白,背向金黄。

爱笑的天使没有翅膀,嫣然一笑就飞翔,笑容在心里,快乐在脸上,不说一句教人善良。

爱笑的天使嘴角上扬,混然不觉,兀自安详,不惹尘埃,不起风浪,在你身上我看到了光。

爱笑的天使没有翅膀,嫣然一笑就飞翔,笑容在心里,快乐在脸上,不说一句教人善良。

爱笑的天使爱歌唱,带来人间希望,不需要翅膀嫣然一笑,就能快乐飞翔。

很純.好聽

謝謝朋友跟我分享《愛笑的天使》.在此,祝福思路和基金裹患有兔唇的人.

    

刊登時間︰2007-01-01 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

網上論壇&文章

今日,見到有人...在網上論壇說:"有無人可以幫我作一篇名為[童年記趣]的作文...要500字以上 520字以下 ....."

我呆晒.....d人竟然叫人幫佢做功課?很可惡的行為啊!

然而,天下之大,好人也有的......

又竟真的為他寫了2份文章....其中一份,寫得不錯(欣賞)!!

參考文章,如下:

 

童年記趣

放學回到家,忽覺喉嚨有點兒乾涸。打開冰箱,意外地發現一袋龍眼。我想應該是媽媽特地從故鄉帶回來的吧。媽媽看見我,說:「這些龍眼是在故鄉種的,今年豐收,我特地帶了些回來!」果然沒錯,我把龍眼拿出來,坐在椅上吃著。

龍眼,看見它,童年時的趣事悠悠然浮現眼前……

那年,我只有五六歲,是個黃毛小子。當時故鄉沒有學校,我和一班同年紀的朋友,從早到晚都在一個寬闊的草地上玩耍。草地上種有一棵很大的龍眼樹,阿爺對我說過,這棵樹是在他年輕時種植至今。由於它生長在草地上,我們都把它當成自己的。我們很愛爬樹追逐,就在那棵龍眼樹的周圍,你追我,我追你,玩得不亦樂乎。個個玩得滿頭大汗,樣子骯髒得很,像「花面貓」般,你看我,我看你,大家都笑了,非常有趣。累了,就躺在草地上,由龍眼樹伴睡,為我們遮擋陽光;餓了,便從樹上摘龍眼吃。大家都將龍眼樹當作好朋友。

有一天晚上,我迷迷糊糊聽到很吵的聲音:人聲,還有鋸樹聲。我想是工程所發出的,故不以為然。到了早上,我起床出外,發現草地上有很多人,我馬上上前觀看。原來,我們的「好朋友」給人砍了!因為草地要用來建房子,所以要砍掉。我真的很傷心,我不會忘記和龍眼樹相處的歲月。

不知不覺,龍眼被我吃光了。我收拾好東西,繼續為我的前程努力。

    

刊登時間︰2007-01-01 10:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

明日,就是2007年了.

明日,就是2007年了.

年復年,跟時間追追逐逐,自己又長大了...

時間真的不等人,只有人趕時間.....

撫心自問:

今年,最失敗的地方是:不夠堅強---->>>>>(哭)

今年,最成功的地方是:發展所長,並得認同--->>藝術(繪畫比賽,攝影計劃,朗頌比賽,唱歌表現...)

今年,最不可意議的地方是:我學懂愛人

今年,最不可意議的地方是:我學懂親近慈愛的上帝,讓自己建立溫暖的信仰!

今年,最無奈的地方是:參加任一活動,我都不相信自己,害怕失敗.但最後自己卻往往可做到.

今年,最愛的是生物:喜歡的人  朋友   小朋友  老人家

今年,最喜愛的地方是:美門書坊

今年,最喜愛的音樂是:詩歌------全因為你和很多很多詩歌...

今年,最喜愛的上學節目是:中文堂

今年,最沉悶的上學節目是:宗教堂

今年,最有進步的地方:領袖生

今年,最有突出表現的是:學懂與人分享

今年,最有吸引力的物件:電腦

今年,最後悔的事:沒有送聖誕卡給老師

今年,最無悔的的事:送自己設計的聖誕卡給同學

今年,最害怕的事:我升上中3

今年,最開心的事:我升上中3

今年,最掛念的老朋友:CANDY,彭彭  (太耐無見.....很掛念>3<)

今年,最擔心的老朋友:倩    (唔好吸煙,飲酒,對身體有害而無益)

今年,最喜歡的朋友:SOSO,呀妍    (雙 n0.1)

今年,過得最童真的節日事:中秋節    (無諗過個日勁開心)

今年,最童真的事:秋韆    (happy!   我喜歡純真的feel)

今年,最遺憾的事:離開合唱團    ( unhappy   與好友.....又遠離了一點點似的....)

今年,最無聊的事:白日夢   

今年,最希望的事:快樂      ( 但不快樂的時候很多...)

今年,最不希望的事:不快樂    (快樂的時候也不少,哈!!)

今年,最感激的人:一直支持,鼓勵,包容,原諒,和所有愛我的人........(特別是2位班主任!)

今年,最難忘的情:人情

今年,最差勁的情:戀情

總結,2006,今年有得,又有失,過得一般,感覺上,尚有點兒平平淡淡的幸福.

上帝教我們要知足常樂,故此,感謝上帝愛我每一天.

其實,每一天都有一點愛是來自上帝的.

只是,我不夠用心去感受....

好吧!今晚發夢的時候,我就為"今年的過去,明年的將近",做奇蹟的禱告!!

2007年,我要愛自己多點,又要愛家人,愛朋友,愛同學,愛人......什麼都從"愛"出發!

而且,唔好咁懶,仲有希望///////希望比多2錢肉緊去讀書啊!

但願如此.

如果凡事都有好的開始,又多好呢!

好的開始,下一句是什麼?

我希望2007就是活現彩虹的一年!

    

刊登時間︰2006-12-31 07:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]