|
不再想高貴的玫瑰,因為蒲公英已很美了. |
|

選擇最平凡的,最簡單的,已很美.
不想再高攀玫瑰,只因蒲公英已很美了.
愛情是恩典的一種.
現在,只有上帝才知道,
有人說:
爱情....
爱情,是每个人学习旅程中最难懂的一课:73::
每个人学习的时间都不同:04::
得到的知识也不一样
:66::爱情这一课不能死背,只能靠感觉:19::
有人害怕不及格所以不敢尝试
有人自信满满却伤得很深:57::
没有人能逃过这一课:71::
否则你永远不会及格:65::
爱情这一课没有教学课本:69::
只能亲身体验:67::
没有快速读法
只能用一生慢慢地去揣摩:62::
也许有人会问:“什么时候才能知道自己是否及格?”
:62::很遗憾!!:35:::35::
只能等待你走完今世的那一刻才是考试放榜的时刻!!:34::
当我看了这段话后,觉得很有意思,特地写给你们看,不知你们看了有什么感受?
|
| 刊登時間︰2007-01-18 06:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
環境影響 |
|
今日,搭輕鐵既時候,好迫>.<好討厭d"人"迫埋黎....感覺真尷尬!!(異性彈開得唔得!?=0=")
搭輕鐵日日都係咁.....=.=""""
不過,有時明明有位又唔坐,要讓老.....迫個時又怪人迫,都唔知自己想點""
記得,有一次....見到有個cbt女同學,搭完輕鐵...落車後,哭成淚人......很可憐..
向友人訴說...給人"非禮"....但當時又唔敢出聲....
我想...假如我係個個女同學,我會出聲lo!!
"非禮"wo!!!話晒都是一種罪行,我絕對有權可以告他的啊. 我一出聲,加上有埋見證人,佢仲唔"有咁遠走咁遠"咩.....呵呵!佢真係想死.
當時,見到個個女同學有d咁既遭遇,我都好同情....並且知道要多加提防""(大家請注意那不是害羞的時候,是要勇敢就勇敢)
每次d人迫埋黎,我心裹就會大叫:異性彈開得唔得!!
不過,幸而情況不致於,真要大叫出來的.
嗯,今日聆聽考試,有條文字題又係關於車廂的......問:
你坐在車廂上溫書,突然..一個"扮老人家"的中年男人,不禮貌地嚇唬,並且叫你讓位給他,你願意嗎?
我的回答是.....:我不會奉承一些虛偽,不懂尊重和禮貌的人!故此,不願意讓位......
假如是你,你會如何回答?
當慢慢深入呢d問題既時候.........我發覺,好多or人又真係受到沒品德的人潛移默化的環境影響....
說不定再可能,你我會是下一個受害者呢.所以人皆要自愛也.
另外,中文說話考試都ok la....題目:「"不經寒冬,不知春暖"...你同意嗎?」,我用左2分鐘..同miss yan分享左一些經驗.
最後講完"多謝"就走左人=.="!!"再見"呢?唔洗講啦=0=
哈哈,唔想同miss yan講再見.........難道..好想繼續見下去吧?^^ |
| 刊登時間︰2007-01-18 02:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
下雨了 |
|
日記又換歌啦.....係我地3e唱得最有感情個首:"好想好想"呀.
聽番首歌,諗番起我地唱個時....發覺時間真係過得好快....轉眼間,這些回憶都成了去年的事了.....而且濃厚的回憶亦隨時間而慢慢沖淡........慢慢沖淡........慢慢沖淡........好想好想永遠保持開心既時刻.停留於快樂的薰陶下.可惜,沒可能.
-----------
昨晚好早訓左zzz......早上5點正起身溫書,奇蹟!!
無鬧鐘叫都識起身=0=
起身個時,窗外落起大雨來,恍如我的心情,一直向下沉.....無法看見一點晴的影子.
中史,努力,唔洗緊張~~
------------
放左學,心情輕鬆晒....
同埋今日下午心情好左好多....哈哈
因為呢2日d科都做得晒,而且無放棄過!
昨日考maths幾好,唔要求咁多啦,只希望合格!!
今天考英文作文和中史,2科都寫到手軟咁制!@@好彩都做得晒^.^
你地呢?考成點呀?
------嗯,今日我講左句粗口,比呀恆聽到,我若無其事!haha
因為有人好討厭,我忍唔住,真係爆左粗!=.="
前因係個個人經常"問候"我家人..我頂唔信啦..
講真,邊個唔識講粗口呀?
(諗深一層,其實我地全班3e真係無咩邊個唔講.)
而我平時唔講,亦唔等於唔識講呢.
正如我平時唔多講野,但我說話考試時亦可以口齒伶俐地什麼都有一番已見!
哈!無聊~合適的時候,罵合適的人,是沒錯的.
我不會無啦啦神經質地拿你來發脾氣....
可能,你們真的不認識karen真我.
(也許,世上只有一個人,認識karen真我......因為平時我心裹諗咩都會比佢估中.....根本唔洗我講,佢就知=0=唉)
你地估下係邊個?
如果你真係估中,可能你與我都係同路人吧.kaka |
| 刊登時間︰2007-01-17 06:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
險 |
|
今日望過個天空,真係好似日記呢一個天空,好靚,喜歡.
今早,7點先起身.呀媽打電話比我個時,其實先起身....(講左句:係呀 就cut左....正一衰女!!)
搭左一班好可能會遲到既車..
心情緊張...中途好彩有人陪我...wahaha..大家傾下計,分散下怕遲到既心情....
每次都一定有人陪我一起跑天橋番學!!去死!!又跑......
呢d日子我唔想再過啦....
karen求下你上進d好唔好
搭輕鐵既時候,我真係好驚遲到..另一個同學又不斷在我身旁"倒數".......5分鐘,4分鐘零30秒.....
但見車上,有2個中學男生....湧上車廂來.2人正在我面,不停咁講野......
a同學對白:嘩....就黎遲到...我們就來個打賭吧.假如8:05前番到學校,我請你食包!
b同學對白:邊夠時間食呀?況且真係就黎遲到..
a同學對白:嘻!食一個包姐嗎,我3 2下就食完啦
b同學對白:希望8:05前番到學校啦!唉...我地又要跑....
a同學對白:咁咪幾好,我地日日都跑...對身體又健康wo...對於我呢d肥仔黎講,做多d運動,唔錯呀!幾好.
此話之前我都無望過佢,就係佢個句"我呢d肥仔,做多d運動,唔錯呀!"才引起我注目.
望左眼,哈!又真係ok肥.不過,他的嗓音唔錯.(如果想參加合唱團,佢地學校都可考慮佢bo..)
最後,佢地落車lu....哈!剛好8:05...我想著...男生要請人食包啦!wahaha...
跟住,過多幾個站,我地都要落車lu.....,我同儀講:一落車我地就跑!!!衝呀.....
佢次次都慢我幾拍既.....不過...好彩佢肯跑,我地終於唔洗遲到!!好險呀=0=嚇死我la...
芳姐在學校大門口....叫我快d....跑埋佢=0=(佢又支持我啦,...哈哈,咁就唔洗遲到,不過真辛苦...)
雖然由開學到現在都無遲到過!不過,係好險地,死裡逃生lo!!!我真係怕左啦..唔好玩跑步啦
哈!番到學校...見到wendy,同佢講:終於番到黎啦!我係以全班9分跑第4名既成績紀錄,再次打破不用遲到的新紀錄!!
上氣不接下氣之際,wendy又做左我呀媽個角色,給我教訓....
我說:如果你比心機跑,話唔定都可以攞9分跑第3名,叻一下比我睇.kaka,不用嫉妒~~
佢睬我都傻,wendy日日咁勤奮又上進,當然不用跟我一般見識,去做課前"晨運"啦...haha~
比自己激到嘔火~~~
嗯,今日考數學,幾好.幾滿意.
真係多謝昨天的有心人!!=3=
另外,今日亦要考化學.....嗶,見到份卷就......無題有把握,點算..
誰料,看見化學卷最後個頁,竟然是"畫海報設計",個題有5分,我慢慢畫...開心到笑~~
真係點樣都比d分我拾....^0^
放學走個時,芳姐又比d+卜我....happy~
雖然今次考試...好多野都唔想理,但又理...攪到好煩@@自己攞苦黎辛...算是自作自受吧!
miss蔣個句,我好記得.
嗯,不詳.
明考中史,... |
| 刊登時間︰2007-01-16 03:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


|
轉捩點 |
|
今日,我無放棄溫書呀,
原來,只要肯請教人地,好多人都肯幫我,教我....
好感動!好感動!
學校保安"芳姐"好好人呀!!真係唔知點報答佢對我既支持同埋鼓勵lo
"芳姐"介紹我...學校有個社工姑娘,可以幫到我忙,於是上前請教,不過....原來她.......
嗯~另外有個中5男同學本來是教我,但又唔識教,最後佢自覺無晒face.....(sorry=0=唔好意思呀)
因為個中5女同學埋黎教我,佢d maths十分十分好,完全教到我,而我又明......所以個中5男同學好尷尬咁....自行退下.....=0=
真係sorry ar...唔好意思呀.(要多謝佢教我---->我呢個3唔識7既人^.^其實佢既表現,可以睇出係好人.....不過,男仔始終係男仔吧.......太注重"面子"...都幾無奈下,令我亦唔敢再打攪佢lu)
當初..其實本來我是叫個個中5女同學教的,不過個中5女同學話佢班個個中5男同學都幫到我忙,所以......點知....
呵呵,註定了,我當初既選擇無錯,個中5女同學果然教到我.
仲教到7點幾先走...
至於,個中5男同學走個時,我亦講番句bye,始終佢有幫助過我,無論如何都是要多謝他.
soso,我告訴你呀..今日我問何樂文借書,佢好大方咁借比我呀.真是感動^.^
我同佢既關係真係好左,我覺得..可能之前我幫過佢,所以佢對我改觀左.
而我亦唔計較佢以前點樣令我唔開心既野
.拋開一切唔好既,重新認識對方,原來可以有好多轉捩點.
今日最欣慰係呢樣野,同埋見到好多同學都樂於助人^^
晚上7點左右,離開學校回家...遇著4位miss,
與其中一個miss一起回家,路途上傾左好多野,,,,,,,,,,對個個miss多左認識.多謝miss 又教識左好多野
我發覺自己,唔再係以前咁保守,文靜..
現在的我...變了.
但在人家心目中...我永遠沒變...可能是"偏見"!!
不要對我有"偏見"吧,
俗語說:女大十八變""""...
我天天在蛻變,haha.
另外,圖書館,張sir一番說話..我聽到了.讓我明白更多人生哲學.
努力 |
| 刊登時間︰2007-01-15 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
TO:呀妍 一定要睇!! |
|
呀妍,我好擔心你呀...
請聽我講:
今日放學,我地食飯.....
知唔知當時 ....你咁既情況... 我都唔知點呀
我覺得你既經濟情況.....真係好差..
希望你唔好介意我咁講...好似好煩咁....我只係想你同我一樣過番d正常既生活,可以嗎?
SORRY,今日,我幫唔到你d咩...
知唔知我都好無奈...
食飯既時候,我諗左好多野:如果次次都依賴我幫你....當無左我,咁你咪唔洗生存?..
.....我應唔應該再幫你......
你回答我:唔應該,唔好幫....
真係唔應該?咁你想點?
你同我講....你因為唔想父母經濟負擔重...所以亦唔敢問佢地拿錢......(我明白你有點孝心..)
故此,日日挨餓,唔食野........現在,還養成一種壞習慣....話"一日食2餐就夠"...(但咁樣做並唔係辦法!)
知唔知當時聽左你個句.....我心裹諗d咩?
我係諗....呢d點會係人講既說話?點會出於你身上?
讓我諗起....嘉道理農場d肥豬都幸福過你!?....起碼佢地一日有三餐食,無憂愁..?
我覺得....如果你呀媽真係知道左呢樣野,佢唔會比你再咁挨落去!!我真係咁認為!!!
邊有呀媽對自己既仔女咁忍心,想仔女活得差?
佢地當然希望你過得幸福架啦!!係咪?
所以,你要講出自己既須求.比番D勇氣出黎,申訴你什麼不足夠,佢地會滿足你.
你處於咁既環境,仲話要學人摼錢去購買自己想購買既野........
其實,我覺得超級唔值得!!你要聽我講,飯比書重要!飯比禮物重要!飯比任何都重要!!!!
我話,我寧願考試0分,都要食左飯先算.我係認真地肯定這一點!!!
因為你挨餓,就好似拿生命來做賭注,
係呀...你想要既野最後可得到手,不過自己呢?身體健康呢?假如賠上生命了,係不係唔值得呢!???
我覺得有飯食,係生活既最基本!絕不能缺少,若果唔係...真係餓死左都無人知....亦唔會有人同情.
至於,其他物質上的享受.....例如你話想買鐘意既書睇,唔係唔可以....不過,你都要顧好自己既經濟和你現在既切實需要先lo!你明白嗎?你愛自己,你既父母才會安慰和放心.反之,你傷害了自己,以為可以令他們好過些,就是錯!!!而且,他們倒頭來卻要擔心你,因你而更勞心.
其實,呢個經濟問題,我陪你渡過左2年啦....一直叫你有分寸d去理財,你又左入右出,唔聽我講...點算呀?
今日,我其實算叫罰左你無野食一陣,希望你真係接受了這教訓!!!
你一定要改呀.知唔知呀?
"一千層白色,一千層純潔的心跡!".....我明白你意思.
既然你對人有愛,咁對自己呢?自己,是自己!!
你話:燃燒自己,照亮他人?
我唔覺得你咁做係照亮他人!!如果你再"燃燒"自己的話,只會讓我呢個fd不安,擔心,傷心......又無奈..
故此,何來是你想要的"照亮他人"呢?
搭車回家前,見你終於肯購買面包食,我又送你多個面包,
當見到你的食相,我很想笑出來...
誰說自己不喜歡食野?你都不知食得幾滿足....
既然係咁,就不要苦了自己吧.好嗎?
慢慢修正自己啦.
我會係你既最佳見證!!
我禱告,祝福你啊.
你也要禱告,告訴你最愛的那位上帝,你需要他的幫忙,應允你飽足,賜你常樂.
今日,成個腦都充斥著你........
原來,心情會傳染的.
你不開心,我又點笑得出? |
| 刊登時間︰2007-01-12 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
好感恩 |
|
突然覺得今日似番個自己
我亦唔可以咁懦弱.....
堅強,我可以!
估唔到趙X偷睇我週記lo.....好討厭呀....仲有想隱瞞真相wo=0=
放學後,在學校溫書到夜晚8:10有多........嗶,真係前所未見呀
難得有人教,真係想學多d....盡量在考試前補救...
驚呀媽鬧........好感恩..... |
| 刊登時間︰2007-01-10 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
為何任由內心傷痕搧動你抖震 |
|
【總有你我】
詩集:團契遊樂園 5 - 應許•詩歌本,24
別期望逃避,終可以告別了傷感,
便呆坐獨個憔悴於漆黑中放任。
為何任由內心傷痕搧動你抖震,
讓灰心困倦枯乾你心坎。
如若繼續呼吸傷痛氣味,何不決心再不要退避,
沉著氣,埋頭幹,你定發現有轉機。
就算風雨掠過,冬雪踏過,苦困亦太多,
不再剩你,一對步履,落漠的一個,
願意手牽手,用果敢勇毅將錯折劃破,
寒冬與暴雪都比不上堅忍的結果,
願你不再害怕,英勇力戰,拋棄舊昨天,
手挽著你,使愛幻化,路上的光線,
願每一顆心也交出,最真總與你互勉,
途長總會踏遍,終點已望見。
|
| 刊登時間︰2007-01-09 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
竟然係我 |
|
今日,係最後一日數學補習班.我遲到了幾分鐘.
見到今日有好多人番黎補習,感覺好似熱鬧左...無咁靜...都唔錯..
我如常自己一個坐,做補習工作紙...識就做,唔識就問呀sir,..
中途,副校長,突然入左我地我課室....
副校說:今日係最後一堂數學補習啦,為左對教學用心既呀sir.....表示謝意,.....
(副校將我地之前畫左既卡送比呀sir...)
大家拍掌....笑哈哈...
酷酷的呀sir,接過副校長手上的心意卡.說上多謝...(一點笑容都沒有....真酷@@)
副校長又接著宣佈:這最後一堂補習,總結過去那13堂,當中出席率最高的一位同學,可獲得獎勵!
(有自知之明的我,心裹嘆氣了一聲,沒機會的了.=0=)
誰料,副校長說現在頒獎,同學就是:我前面這一位xxx同學!(下,竟然係我??佢話我出席率最高?這是無可能的事啊!!心想...我起碼有2堂以上係缺率.............點會呀.?!...=0=)
副校長熱誠地說:請你出來接受獎賞吧!
呆呆滯滯的我,臉上露出既奇怪又喜出望外的表情,,,,,,,心亂如麻地,一邊接過副校長贈送的書卷.一邊望著呀sir,,,說,,真的是我嗎?
(酷酷的呀sir,望著我領獎,也依然沒有什麼出奇的反應@@只是微微的向我點點頭,算了~)
唉...就係咁...我大驚小怪地....想也想不通,繼續做工作紙...
做呀做....結果,我又係最多唔識,要攪到最遲走個個......唉...
諗番起...我有邊堂唔係最遲走的?
我有邊堂唔係要尷尬地自己一個,留到最後,無奈地跟呀sir說聲再見就溜走的最後一個?
既然係最後一堂,唔問都無機會, (做人始終要老實d好!)
所以直接跟呀sir說:其實..想講我有好幾堂都無番,得獎者也不會是我的吧!?你說是不是出了些問題呢....?
酷酷的呀sir回答說:雖然唔係,不過你係最乖!
我沒話好說:哦,(原來如此) ...多謝......呀sir再見
離開課室,走了後...
心裹一直不明白...我也算乖嗎?今天還遲到.....我.....也算乖嗎?
而且....會不會對真正出席率最高的人...產生不公平呢?
這個獎勵,真正的目的,是讚賞出席率高,還是呀sir認為的乖呀??
唉,我也弄不清了~
如果,給個班女仔知道呀sir讚賞我乖,一定招來嫉妒....
唉......真的,無奈.幸好,她們不知道!
老師認為我乖的原因是:我勇於發問嗎?我堅持做完工作才最遲走嗎?
算了,...thx就是.
是的,有緣再見.這位cbt大師兄!!
今日走之前,d女仔問易sir拿msn,我都係得個睇字,... 無謂阻擾老師吧.
因為記得,上年莫sir都寫埋msn比我地...但我都無add過.
唉...善良既中文老師莫sir..唔經唔覺都走左好耐lu....唔知佢會唔會做番老師呢.?.......
時間過去了,大家疏離了,也疏散了我的記憶.一切如風....... |
| 刊登時間︰2007-01-06 01:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
一定要努力 |
|
我告訴老師."堅強,我可以!"
然而,我時常忠於自己"淚的釋放"...
,老師也回答說:哭,都是勇敢表達自己啊.(我心想:竟然不是怯懦,反而....老師,多謝你.)
你還說希望在明天,會支持我.
媽,都是愛我.上帝,對不對?
她對我懷著"在乎"的愛.
忠言逆耳,我明白的.
更希望她明白我.
親愛的上帝,感謝您與我同在.
考試將近,一定要努力.=0=
miss wong說:唔係希望努力,而係"一定要努力"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......
我覺得很感動.
英文,真的很難嗎?
考試,真的那麼可怕嗎?
不要說很難又可怕,
因為"只要相信,就有奇蹟".
離開合唱團前,表演的歌曲是:when you believe
歌詞的一段是:"只要相信,就有奇蹟".
相信明天...沒事的了.
想不到...日記無寫幾日....疏離感是那麼遠,又是這麼近. |
| 刊登時間︰2007-01-05 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
歡欣 |
|
今日,是聖誕節假期後的第一天上學日!
嗯,就這樣2007年了,就這樣放完假了.....時間真的不等人,只有人趕著時間跑.......
昨晚,11:30才睡覺,今早7:00才起床@@幸而,沒有遲到,而且剛好趕上領袖生當值.
真的很險啊!=0=
哈!今日一定很多人遲到吧!(不要給我估中啊!!!)
眼見其一例子..就是英文堂鄰位的那位同學,差不多到9:30後,才慢條斯理的回校上堂.
當時,全班哄動,miss wong見況,便說:"進來吧!好開心見到你的臉孔出現呀!哈!"
同學都跟他說:"真的早晨呀!"
(想不到還有....較我還要冒失的人呢=0=)
為什麼說自己冒失呢?
事關,今天早上遲了很多才當值,
我跟另一個領袖生說:不好意思,我遲到了!!
他說:不緊要啊!都不是很遲吧,就是還有5分鐘就響校鐘聲了!你真棒!哈~~
>.<是的,他往常都不準時,總是給我佔上風的,現在難得我落後於他,就禮讓他好好地於這個機會,
放肆笑笑吧!相信,這是一份盡責的滿足感呢.
中午的時候,我們去了老地方食飯,感覺很不錯呢,濃厚的歸屬感讓我們既愉悅又懷念啊...
沒有了呀恆的同行,我覺得我們幾個終於......回復了全女孩的世界!!!!正!
全女孩的世界想說什麼都可以,很輕鬆,很自由.(希望呀恆不要介意....)
不過,相信呀恆現在也過得很好吧!因為他終於回到了自己的男孩的世界裹!^^祝福他呢.
呀恆跟他們一班人一起玩和食飯,可以很開心.
想不到,他就是頭也不回的..........真的走了.(相信,有人會依依不捨,呵!)
似乎,很多很多事物都轉變了....
回想2006年,其中一個無奈的地方是:朋友是有選擇性的..雖然相識得久,但說走就走...
是問,我可以如何挽留呢?
我應該相信他們吧!真正的友誼,始終可以經得起考驗.上帝,您說對不對呀?
人生真的會有很多懸念呀!為此,我真的摸不著頭腦呢@@
就好像wendy吧,我們今天仍然可以談笑..聊天下去.(很開心啊.你的友愛回來了..)
另外,發覺今天有很多人向鄰班同學借書,情況很不理想.
我起碼捉了5個><不過,都沒有擇名,....讓他們改正了就好.
其次,小息當完值後,我上回課室拿音樂科的東西,
當時,我們的課室是流動課室,所以2d的同學會轉移到我們的班室裹去.
回到課室,一把男聲直言無諱地向我說:"hi,prefect,好久無見!"
我向後望,噢!原來是那個頑皮的大男孩~(其實,都估到是他)給我捉過幾次,我連他的嗓音都認得了.可想他的壞.唉~~
說著說著,我又真的覺得好久無見他,也許他頑皮到要給校方停課了?不會這麼糟吧@@
音樂堂,唱歌考試......
起初練習時都沒有什麼把握的...
因為曾經,我徹底地失敗過,...
記得,中2的那年,遇著生病的煎熬,喉嚨極是沙啞,卻要面對考唱歌..
當時,跟呀sir反映...他卻說出使我無奈的一句:照唱!我明白你的生病,但盡量唱吧..
結果,我只得到5/10分!
那時,真的氣結得像熱鍋上的螞蟻啊!!!
所以今天,都不存什麼寄望了.
然而,突然記得,合唱團時老師說過:音樂,是要唱給上帝聽的頌讚!...
於是,以平常心面對,唱呀唱......
中途,後面的同學,
忽然起了好大的反應回響......發生什麼事?
好了,終於唱完.放下心頭大石,
返回坐位時...十分十分驚訝----->>全班同學的臉孔一致望向我...
眼見,有人笑,有人0咀.....更有人說爆玻璃~啦@@?
有什麼地方出錯了嗎?我好奇道.
回想,他們今天的反應....真的好像中一的那年唱歌考試!!wendy都記憶猶新起來........
中一那年,我好奇怪於那班男同學不斷重複地唱著"歡欣"的歌曲......
然而,"歡欣"...不就是我給抽中要唱的那首詩歌嗎?
那次,,唱"歡欣"...是含著淚唱的,我不能忘記!!
當時,我也是想著上帝....因為歌詞開頭是:歡欣,心裹感謝神,歌唱歸於聖父..讚頌,...
(哈!如果是有所感動的事,我可絕不會冒失地忘記,相反,我的記性....超乎你想像.....
唉~如果這些記性可以運用到讀書上,又有多好呢!)
中一時,我得了8/10分...呀sir對我說:下次比心機!(那番微微道來的鼓勵,我仍言猶在耳........)
今天,我拿了滿分!10/10分
我真的要心裹笑出來,感謝上帝!!!!!!這是無比的恩典!!^^
因為我成功了.
也算不愧參加了合唱團2年多吧!
所以,確實要多謝miss chan,一直教導有方.
日後,假如再有機會,仍希望她多多指教呢.^^
自以為聰明的人,往往是沒有好下場的,世界上最聰明的人是老實的人,因為祇有老實人才能經得起事實和歷史的考驗 - 周恩來
請給我一點愛你的勇氣.... |
| 刊登時間︰2007-01-02 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
爱笑的天使 |
|
今日,點嘔都要嘔晒d功課出黎!!明日要交~~
我真係勁中意做中文功課!!其他唔想提...唉....
寫"童年記趣"寫左800多字.....真係意猶未盡呀!@@
雖然....老師只要求500字起,不過,老師都話最好多過500字..哈!
她喜歡看我們作文,所以要比心機....特別是她很喜歡讚賞人,所以我不想落後呀!!
有本書講得好岩,只要有愛,就不會感覺到負累的感覺,然而,當沒有愛....就生問題了.
其實,做功課都係同一道理姐,如果你愛個果科,就會可以做得好出色~
但如果沒有愛....就生問題了.而做功課,也辛苦多了.
希望在明天!
發覺呢排,身體無啦啦會因為想講野&諗起d野都會顫抖.....
以經留意左好耐,呢2種情況........
好驚呀,我做咩事呀?
我覺得我係唔夠勇敢去面對一d野.
不過,我好想積極去面對呀.
無論如何,不要重複再錯.重複再錯!!
200654321前既咁多年,過成點,我唔諗,要諗,就請諗2007後的未來!!!!!!
什麼都重新開始,拋開過去,面對未來.
忠於自己.
我始終覺得有句說話,講得好好....
不詳.
王菲 《愛笑的天使》
爱笑的天使嘴角上扬,欣然而至,崭新的脸庞,不闪不躲,盈盈亮亮,面朝纯白,背向金黄。
爱笑的天使没有翅膀,嫣然一笑就飞翔,笑容在心里,快乐在脸上,不说一句教人善良。
爱笑的天使嘴角上扬,混然不觉,兀自安详,不惹尘埃,不起风浪,在你身上我看到了光。
爱笑的天使没有翅膀,嫣然一笑就飞翔,笑容在心里,快乐在脸上,不说一句教人善良。
爱笑的天使爱歌唱,带来人间希望,不需要翅膀嫣然一笑,就能快乐飞翔。
很純.好聽
謝謝朋友跟我分享《愛笑的天使》.在此,祝福思路和基金裹患有兔唇的人. |
| 刊登時間︰2007-01-01 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
網上論壇&文章 |
|
今日,見到有人...在網上論壇說:"有無人可以幫我作一篇名為[童年記趣]的作文...要500字以上 520字以下 ....."
我呆晒.....d人竟然叫人幫佢做功課?很可惡的行為啊!
然而,天下之大,好人也有的......
又竟真的為他寫了2份文章....其中一份,寫得不錯(欣賞)!!
參考文章,如下:
童年記趣
放學回到家,忽覺喉嚨有點兒乾涸。打開冰箱,意外地發現一袋龍眼。我想應該是媽媽特地從故鄉帶回來的吧。媽媽看見我,說:「這些龍眼是在故鄉種的,今年豐收,我特地帶了些回來!」果然沒錯,我把龍眼拿出來,坐在椅上吃著。
龍眼,看見它,童年時的趣事悠悠然浮現眼前……
那年,我只有五六歲,是個黃毛小子。當時故鄉沒有學校,我和一班同年紀的朋友,從早到晚都在一個寬闊的草地上玩耍。草地上種有一棵很大的龍眼樹,阿爺對我說過,這棵樹是在他年輕時種植至今。由於它生長在草地上,我們都把它當成自己的。我們很愛爬樹追逐,就在那棵龍眼樹的周圍,你追我,我追你,玩得不亦樂乎。個個玩得滿頭大汗,樣子骯髒得很,像「花面貓」般,你看我,我看你,大家都笑了,非常有趣。累了,就躺在草地上,由龍眼樹伴睡,為我們遮擋陽光;餓了,便從樹上摘龍眼吃。大家都將龍眼樹當作好朋友。
有一天晚上,我迷迷糊糊聽到很吵的聲音:人聲,還有鋸樹聲。我想是工程所發出的,故不以為然。到了早上,我起床出外,發現草地上有很多人,我馬上上前觀看。原來,我們的「好朋友」給人砍了!因為草地要用來建房子,所以要砍掉。我真的很傷心,我不會忘記和龍眼樹相處的歲月。
不知不覺,龍眼被我吃光了。我收拾好東西,繼續為我的前程努力。 |
| 刊登時間︰2007-01-01 10:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
明日,就是2007年了. |
|
明日,就是2007年了.
年復年,跟時間追追逐逐,自己又長大了...
時間真的不等人,只有人趕時間.....
撫心自問:
今年,最失敗的地方是:不夠堅強---->>>>>(哭)
今年,最成功的地方是:發展所長,並得認同--->>藝術(繪畫比賽,攝影計劃,朗頌比賽,唱歌表現...)
今年,最不可意議的地方是:我學懂愛人 今年,最不可意議的地方是:我學懂親近慈愛的上帝,讓自己建立溫暖的信仰!
今年,最無奈的地方是:參加任一活動,我都不相信自己,害怕失敗.但最後自己卻往往可做到.
今年,最愛的是生物:喜歡的人 朋友 小朋友 老人家
今年,最喜愛的地方是:美門書坊
今年,最喜愛的音樂是:詩歌------全因為你和很多很多詩歌...
今年,最喜愛的上學節目是:中文堂
今年,最沉悶的上學節目是:宗教堂
今年,最有進步的地方:領袖生
今年,最有突出表現的是:學懂與人分享
今年,最有吸引力的物件:電腦
今年,最後悔的事:沒有送聖誕卡給老師
今年,最無悔的的事:送自己設計的聖誕卡給同學
今年,最害怕的事:我升上中3
今年,最開心的事:我升上中3
今年,最掛念的老朋友:CANDY,彭彭 (太耐無見.....很掛念>3<)
今年,最擔心的老朋友:倩 (唔好吸煙,飲酒,對身體有害而無益)
今年,最喜歡的朋友:SOSO,呀妍 (雙 n0.1)
今年,過得最童真的節日事:中秋節 (無諗過個日勁開心)
今年,最童真的事:秋韆 (happy! 我喜歡純真的feel)
今年,最遺憾的事:離開合唱團 ( unhappy 與好友.....又遠離了一點點似的....)
今年,最無聊的事:白日夢
今年,最希望的事:快樂 ( 但不快樂的時候很多...)
今年,最不希望的事:不快樂 (快樂的時候也不少,哈!!)
今年,最感激的人:一直支持,鼓勵,包容,原諒,和所有愛我的人........(特別是2位班主任!)
今年,最難忘的情:人情 今年,最差勁的情:戀情
總結,2006,今年有得,又有失,過得一般,感覺上,尚有點兒平平淡淡的幸福.
上帝教我們要知足常樂,故此,感謝上帝愛我每一天.
其實,每一天都有一點愛是來自上帝的.
只是,我不夠用心去感受....
好吧!今晚發夢的時候,我就為"今年的過去,明年的將近",做奇蹟的禱告!!
2007年,我要愛自己多點,又要愛家人,愛朋友,愛同學,愛人......什麼都從"愛"出發!
而且,唔好咁懶,仲有希望///////希望比多2錢肉緊去讀書啊!
但願如此.
如果凡事都有好的開始,又多好呢!
好的開始,下一句是什麼?
我希望2007就是活現彩虹的一年! |
| 刊登時間︰2006-12-31 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »
|