|
原諒我 |
|
今日,早上7:10才起床.(媽...不叫我了嗎?唉~算吧.....幸而,還趕得上A73那班車呢!^^)
回到課室,那些桌椅亂了一堆的.....弄得我呆滯了,,,,.....
要我一個女子高舉桌椅回坐位......真的........唉~知道我班的男同學沒有一點紳士風度了.
自離開A班後..我都漸漸慣了......心淡了...
最玩弄人的是......我竟選了一張給人刻有名字的桌子!!!
女同學都開玩笑說是由我雕琢出來的......一個"裕"字......害得我左右為難....周x裕,都是你的好事了!!!(他?有誰暗戀他啊?真的可笑!我說他有自我戀才對!連自己的名字都刻得奇奇怪怪的=.=)
唉!說到今天派卷的事,我可開朗了......不過明天還有憂慮呢!
中:63 數:60 物理:71
(我把分數顯示出來,是希望你們能見證我的進步,同時鼓舞自己上進!不要說我"晒命"呢....)
嗯....對於我來說,有進步.....起碼數學合格了!好開心呀!大概沒有令蔣老師失望吧!
嘻!今次的考試,我天天都禱告交給上帝,安全感大了很多.....而且充滿恩典.^^
最感動的是....在考試期間.老師和上帝都同樣看顧我,還有其他同學...不但令我們提升自信心,而且與老師的關係增進了不少.......多謝蔣老師為我們禱告.我真的合格了!
我開始對"盡力"2字有了歸屬....是真的真的真的.....^^
其實,物理....我當初是好擔心的,因為我溫習得不夠......
不過,幸而依靠平日的留心上堂...都尚可接受....今次是第一次物理科考試,我有意外驚喜呢!
希望未派的科目會合格,永遠希望在明天.
我和他們,做回朋友了!今天真的好開心...他終於不生氣了.....而我都不用再寂寞地上堂.
但........他們常累我給老師責罵,因為我身為領袖生都與他們一起合夥玩耍~~哈!
今日玩的遊戲.......輸了給他!可惡!><
下次還是不玩好了~免得再給人家胡說是非吧!
(暗戀的一切,我早討厭了,女生們不要再開玩笑呢.....
.其實愈失去便愈看得清,我需要的只不過是一段平凡的友誼.....複雜的愛情,不要嘗試)
嗯,他原諒了我,開心了.
不用再苦著口臉看他,我都開心了.
其實....我們往往需要的,不就是一臉笑容所表示出的原諒嗎?
好開心...他學會原諒^^
似乎,我們都放下了那可怕和沉重的事.希望他重新學習做好學生!
親愛的上帝,盼您能保守他的善良,慢慢學習做好學生!啊門
|
| 刊登時間︰2006-11-06 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
第日會做明星! |
|

今日早上7點多d就出門返學校啦.....幾驚唔識起身呀!幸而,不知那兒傳來的嘈雜聲,成了我的鬧鐘..
落車跑天橋番學...但今日我係早左....真係自己嚇自己....
雖然今日係我連續第3日...到左兆禧站跑住天橋番學校既大日子.....但其中2日都係差不多最早到個個...
.唉~我真的充滿傻氣!!
返到學校...見到d童軍wo....問下咩事...原來係周年大會操.......我都估到會遇見佢,果然~閃人
上左車~我地班同學就出發去...嘉道理農場做寫生繪畫~比賽.....
@@好多勁人.......畫得超快....而且繪形繪色都相當不俗.....簡直為植物們錦上添花呢.....
我對住棵臉塗胭脂似的植物,呆晒......開始畫lu.....畫左3粒鐘~完成~影相留念~交貨~
是有欣賞的觀望.,是有耐性的繪,是有感情的畫,可惜沒有錦上添花的美.
我自覺把絢麗的它,沒有錦上添花,同時都好像繪得醜態百出般.....真的抱歉不已......下次我要畫得比今次好...
嗯......其實,,...我極少畫植物....差不多可說是_不_懂_畫.....
.但....今日我是畫到的...雖然比不上中5的同學....不過進步空間還有待發展....永不放棄!!
另外,miss許....領著她的兒子....一起來到嘉道理!勁聰明可愛,哄得眾女生棒腹大笑呢!^^
佢個仔...見到d長得標緻漂亮既中5大姐姐.....竟然話:媽咪,你後面個個...第日會做明星!
哄得大家笑口常開~~
今次係第2次見佢,依然口齒伶俐.....討人喜歡的小孩!
放學,返到學校成2點lu..好肚餓..自己就去左食飯~回家個時..搭車又訓著左啦.....今日對住棵植物...定神左咁耐,當然要休息!
剛才,在家裹看了一套<帝女花>電影.........幾好睇!京劇都吸引我,勁!哈哈^v^
 
繼上次參觀活動,成班女仔睇見男拔"卒"既型仔之後,e家佢地凡見到男仔都妄想係男拔"卒"既......woo......超型!
扮晒野咁......好叻咩!=.=男拔"卒"ja ma....
過左今日之後我連佢地個影都唔記得la.....
女生們,別妄想啦~~ |
| 刊登時間︰2006-11-05 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
我思我想,我的文章. |
|
我思我想,我的文章.
她有衣裳可穿,似乎已相當溫暖...
但是....我們天天享受....卻埋怨.........
究竟,珍惜.....是不是很難呢?
我們在咀嚼每一口雪糕的時候,會是快樂的 ,便是知足常樂,懂珍惜了.
看見這張照片.....不知道又給你什麼感受?

有人在追求愛情,
可惜,它只是最漂亮的流星,瞬間即逝......
我們要學懂珍惜嗎?
那便許個美麗的願望吧!

流淚,都不要欺哄自己.....
吸吮一口新鮮空氣....
不要讓自己哭了一個鬼臉出來....更不要困擾於窒息的空間.
釋放自己啦.......
望著一個皎潔的月光......
心情亂中漸入佳境.


外表,不等於一切的!
請不要單看人家的外表......心的美麗才最重要....不是嗎?
假若你不認同,不緊要的...世上總有這些人.
|
| 刊登時間︰2006-11-04 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
"喂"....=.= |
|
今日,起身無幾耐就返學校保習啦....而且晚了20分鐘才到....
對於呀sir....真係唔好意思.....其實咁樣真係唔尊敬既表現呢,希望下堂準時啦!
教番d根式既數......計計,..錯了.....再計....,..錯了.....再計計.....
呀sir十分有耐性...教了....不明白....再教....不明白..再仔細教......終於明白了... 呀sir好鐘意叫人做"喂"....=.=
幸而,所有人都很接受這個統一的名字!十分有趣.
慢條斯理的我.....每次都係最後一個走.....
次次都要尷尬地跟呀sir一起走~~~
所以,今日我決定快d走....點知...d數學w.s令我難逃.....
結果.....現象又重演@@
唉~算吧!
有樣野....考試前個個星期....
我上左電腦看學校的往昔照片....無意中給我發現....看見呀sir穿著cbt校服......原來他也是cbt的舊生......也許01年升大學了~~
嘩~~真係唔睇唔知呀!
不過,都係講下就算lu...反正知黎都無咩意思~~
嗯,明天要外出繪畫比賽....去嘉道理農場做即時寫生.....好有挑戰性!!!!!!><
對手係其他中學既勁人....同埋自己學校修art既中4.5同學~嘩~~驚驚地tim....
唉~算吧!緊張是必然的.....這個就是我.
但.....千萬不要叫我做緊張!!!!我會怒目相向你!@_@
 |
| 刊登時間︰2006-11-04 02:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
我...在車廂裹留下的....真實童話.... |
|
  
今日早上8點幾起左身......(媽以為我要返學...勁叫我.....就咁比人嘈醒.....@@)
oh,我係要返學,不過集合時間係10點幾.......所以係屋企on左一陣msn......傾左2句,就返學校.
可能你地會問....做咩今日學校明明放假,我都仲返學.......
其實,都唔算係正式返學...係視藝科既外出參觀活動...只有部份同學會參加.
我地去左參觀香港藝術館既一個新展覽......嗶!畢卡索既名畫好好睇呀><個個導賞員講得好有深度,
而且充滿意思.令人回味無窮.^^我完全淘醉於藝術的天空,俯瞰一切美麗的創作.
有一張畫,我好鐘意----一個穿上婚紗既女仔係一個絢麗繽紛既對稱角度裹,
2手合著,顯示了一個心形圖案出來.....(我看見有個純潔的心心,不知道其他人...有沒有留意呢??)
好漂亮的一張畫啊......愈看愈有趣......真的有意思....
每一樣創作,都有一番見解,都有一個來頭......值得再三回味,欣賞!
跟住,1:45就跟趙sir和一班同學仔去左m記食lurch,再去參觀尖沙咀其他既裝置藝術,
勁吸引.....比香港藝術館個個展覽仲要正!!今次真係開心到笑!>v<
原來miss許和趙sir都好了解我地既思想.....安排我地參觀一d,不但吸引我們,而且有藝術價值的創作......
..一時間,我好滿足.
跟住,我地仲係尖沙咀行街...其中,又去左間書店睇書...wawa....另外..好可愛的....好想購買呢....可惜呢個世界好現實.....咩都講錢......咁貴既野,只要欣賞後得到滿足便算了.....有d野..唔一定要擁有既......反而,得不到的.......更為珍惜!
今日,我攞住部手提勁影相.....影相.....影相.....影相.....,一一拍攝為留念.
我地玩到5點幾先走......搭車個時,佢2個係到傾計....我就呼呼大睡.....完全唔理個個大叔係咪望住我......靠著玻璃窗照訓.....訓到就黎落車個時.......聽到佢2個大大聲傾計......話咩"選老公....一定要嫁個有錢人"?.......?
我的童話----車廂怪女孩>.<
記得....我細個既時候,每次搭長途bus都一定訓著,而且坐在我側邊既人,無論是男是女,必受罪於我........我好唔客氣地靠著陌生人的側身訓得正甜.....直至落車,我就閃人...kaka
有一次,坐在我側邊既乘客竟是一個老伯!!!!!我訓得正甜,靠著他幾粒鐘車程......完全唔反抗......
我本身都唔知的...但落車時就訝異地走了..我既屋企人就咁笑左我成日....一直睇我上演一套<我與陌生人>的影片....=.=十分真實.
我....呆了一會,然後笑得像傻瓜,哈哈!
自此,我的車廂怪睡行為....不知何解再沒有出現了,......
現在回想起..我在車廂裹每次留下的....真實童話.....自覺可笑呢!^^
其實......我很好奇..想知道...那些曾受罪於我的人.....他們當時的心情是如何的?
無奈?奇怪?難受?辛苦?驚慌?...............................還是,開心..?=.=
懷念我的童話... |
| 刊登時間︰2006-11-03 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
遺下單車 |
|
今日,我係特別,刻意地找<單車>來聽的....有一個原因.我想追溯...
我不覺得友誼會因空間而遠離,只有你營造空間給自己....遠離.
有人迎面而來.....
一種距離....本來好近....慢慢漸遠,....開始遠.........遙遠.......看不見了.
我們互相熟悉的樣子,得不到熟悉的招呼...
寧願,迴避.~人間蒸發~!?
我找回這支歌,.........本想在日記裹重播的...但播不著,算了,真的算了.
不對!也許我是想重播我們的友誼和回憶,但路是不可能倒走的....我知道.....世事往往如此.
難道....過去的...真的..過去?
嗯,,友誼真的好似冬菇呢,給菌絲縱橫交錯.......令我迷路.
在那個地方....我看見你的影子,卻沒有你留下的懸念......一切如風.......我模不著頭腦.
溫神,再沒有給我招來惡運.
很好似的.
但,我有遺憾.
為什麼人間有情,會通通化為枯葉......吹遠了呢?
我們的記憶恍惚一下間在腦中記憶體刪除了.....
單車,單車.....
快快把那些人乘回來吧.......
等著你的祝福.
送給你:
單車 陳奕迅
曲:柳重言 詞:黃偉文 編:柳重言
不要不要假設我知道
一切一切也都是為我而做
為何這麼偉大 如此感覺不到
不說一句的愛有多好?
只有一次記得實在接觸到...
騎著單車的我倆 懷緊貼背的擁抱
* 難離難捨想抱緊些 茫茫人生好像荒野
如孩兒能伏於爸爸的肩膊 誰要下車
難離難捨總有一些 常情如此不可堆卸
任世間再冷酷 想起這單車還有幸福可惜
(任世間怨我壞 可知我只得你承受我的狂或野)
經已給我怎會看不到
雖說演你角色實在有難度
從來虛位以待 何不給個擁抱?
想我怎去相信這一套
多疼惜我卻不便讓我知道
懷念單車給你我 唯一有過的擁抱
難離難捨想抱緊些 茫茫人生好像荒野
如孩兒能伏於爸爸的肩膊
哪怕遙遙長路多斜
你愛我愛多些 讓我他朝走得堅壯些
你介意來愛護 又靠誰施捨
Repeat *
 
友誼,真的可貴........願上帝保守我們.
|
| 刊登時間︰2006-11-02 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
feel |
|
今日終於考完試啦....wahaha.....
今早5:15多就起身溫書啦...係咪好乖呢^^(其實唔乖^0^)
因為昨天...好似d人自閉咁......對住部電腦呆左幾粒鐘....唔知自己想點!!!浪費時間.....
後黎,我見到有人叫我"努力".....我先如夢初醒....=3=
今日考成點?ok la....3科都好似....死左好多題.....不過絕對唔會死晒既,唉,我真失敗.....@@
早上,我問天才郁=.=趙maths,佢係到扮晒野......=.=覺得佢愈來愈cute!><不過,佢勁自大!
嘩.....今日maths最勁個個又唱歌啦,我真有福了,難得聽到有人唱歌!(給我靜心偷聽,呵呵^0^)
放學後,同你地去左市中心影貼紙相,.....第一次穿校服放d頭髮落黎....好怪=.=
不過,個feel好正......平時為顧及校譽形象,我都唔會咁.....好珍惜今次咁正既feel~
原來soso扮d cute樣出黎,都幾特別,可愛!^^最like個張.....
跟住,行街.............(好耐無行街啦,真係好耐無行.....)嘩,個銀包咁貴,wendy都有興趣...服左佢啦........(我好榮幸自己沒有追求名牌銀包和其他事物既個份熱愛,太好啦)
去M記食lurch,我地幾位大小姐,變左貞子....
點知,一個唔好彩..遇見d fd......嚇親佢地tim.....kaka
跟住,又去左書店睇書,簡直愛上書店既所有小說呀!唉~wendy太衰啦...令我愛上書店,然後就話走啦......唔捨得呢....
好快.....大家就回家去啦...而我就去左圖書館wo...(雖然書店吸引,不過我不會貪新忘舊!)
番屋企途中...搭車....,一個唔好彩.....遇見ac班既男同學....剛好撞到正,見到我.我好樣衰呀!
(我分明聽到後面有人係到笑......=.=)
一股和風輕輕吹過,輕撫我的長髮.....感覺溫暖.......
嗯,原來今天是如此充滿恩典. 的,感謝上帝
 |
| 刊登時間︰2006-11-02 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
向幸福招手 |
|
原來真實不是想像中的美好 為何當初要來競逐這遊戲?]我從不討厭 ....
昨晚,我溫書到12點幾先訓呀.....其實好想訓.....
為左D咩我好清楚!所以我咬緊牙關希望挨過難關.
雖然係夜訓,不過,我今早6點幾就起身啦...因為蔣老師約左我地3E既同學早上靈修.....
我最早到!^^沒有失約呢.....同時,沒有與上帝失約!
佢地好鬼攪笑,MISS唱歌又走音....哈哈,希望我地既願望成真啦,感謝上帝!
(原來數學最勁個位,唱歌幾好聽,係真嫁!....考試溫習期間,我分明聽到佢唱歌~~~~^^,但靈修個時又唔唱WO!)
今日,考試一般啦.....英文做得晒...不過有好多唔識...但我愛它,今次我纏住它不放!!果然恰到好處.
中史科...我........=3=我係識做嫁!如果比多一分鐘我...繼續寫下去的話.
物理幾好,我做晒,剛剛好,......不過...有d題始終有唔明,但照填,算了.
放學後,本來miss和我地MATHS保課,我覺得唔錯.不過,比d衰人煩住晒,攪到我無晒心情.... 希望佢地學識體諒人地既學習,佢地咁樣不但影響自己學業,都影響埋大家既學習氣紛(由幾時開始,我對他們沒有了那種祝福和盼望,因為深知有D人死性不改,一切困窘交給上帝....)
跟住,我和wendy佢地寧願唔保,大家去左食飯,傾計∼^^
哈!wendy第一次去大排檔食野呀!係咪好神奇呢!呵呵,你地無機會見到嫁啦....
因為佢講左今次係第一次,都係最後一次!=.=
嗯...講到會考,...會考個時一定要用英文考試的嗎?文科都要呀???
wendy佢地想選理科....仲要用英文教精英班個隻!!(你地要努力)
我不選4E,我太清楚自己啦!唉..英文...
另外,今日比人打,好痛呀!都唔知D人咩心態,完全唔理人地感受既><我又唔識還手WO!!
女仔都咁對人...唉...無晒儀態!!!失禮死人!
”嘻!打人係唔岩嫁!”我好似講過呢番話比一個蠻牛既人知!我今日真係唔識還手,都無諗過要還手....因為我明天還要考試,為我的幸福招手!(哈哈!好嘔=.=)
有套”妄想”既電影好想睇,(我真係妄想過,不過無可能睇得到><...)
妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想妄想

嘩!真係妄想.去YAHOO搵妄想,見到D恐怖野..<妄想>好似鬼片........驚左...呆晒@@.....唔好嚇我.....
緣份其實很薄弱
只給予我們相識的機會
如果你只是等待
等待對方懂
等待對方明瞭
那麼...
就永遠不可能相惜,相知....
甚至相愛。 |
| 刊登時間︰2006-11-01 03:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
記得 |
|
今日開始考試啦......
中文好似做晒.....又好似味做晒....有一題...
唉~算啦
我今次無悔於中文!無論結果係點,我都可以告訴自己:不緊要~盡力左就ok~^^
早上,任老師拍左我一下.....我好記得.
早上,蔣老師又拍左我一下.....:中文都要考好佢!..............我好記得.
你地既支持,我身心感受!warm...........
另一方面,通識科....心散左.....(之前比人擾亂晒...><.)
但.......我係有溫嫁!點可以有7分題唔夠時間做!!!!!!!!!!!!!!!個下....我真係好想打自己!!!!
我唔可以回復過去既慢條斯理..........!!!!!衰人karen!知唔知呀!
放學個時,miss wong同我搭埋同一班車.....
開頭都好木頭咁講野....因為大家既話題一定小唔開英文.......
唉~明考英文啦......上帝您安排miss wong陪我放學,一定有原因,對不對?!
我知啦...因為個本討厭左好耐既英文,今天我一定要學懂如何愛它!!!!
其實......係我沒有方法愛它,而不是不想愛!
miss wong...當知道您的期望,我好想哭.
真想迴避您充滿期望的眼神!
親愛的上帝,如果今天..我還學不懂愛它....如何辦...?希望您保守我的心.啊門
比我一個重新既機會,得唔得?呀mr.english!=3=
中史小姐,物理先生,....say下hi先!(@@我傻左) |
| 刊登時間︰2006-10-31 03:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
愛惜 |
|
呀妍,好多謝您呀....雖然我既生日過左...不過知道您無忘記,而且今日特別地上我家送禮物比我........真係好感動...你創造&設計既個條DIY手鏈,我會好好愛惜....
永遠感謝上帝愛我們.
好開心呢份禮物在唔影響您既經濟下送給我,同時,使我感動,快樂.
您的心意,我存在心裹......快考試啦...大家努力!>< |
| 刊登時間︰2006-10-30 11:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
跑步 |
|
希望自己唔好放棄....
繼續跑下去........繼續跑下去........繼續跑下去........繼續跑下去....繼續
跑下去
.... |
| 刊登時間︰2006-10-29 11:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
10.28本小姐的大日子!^^ |
|
今日,生日啦!嘩...........又大個女左啦(老左-.-),哈哈,有願望呢.才不告訴好奇的你!
今年第一個向我祝福生日快樂的人竟是一個男仔=.=..... 27/10第一句就係:生日快樂!
我真係好開心有人記得我生日呀,不過27/10就預先講....算數嗎?
如果算數,那麼今天會是第3個的開始.....嗯,從來都都唔知生日既意思何在......
想到生日,我第一個想起媽媽.意思就................??嘻!
今年的生日我收到7份驚喜,比禮物還要昂貴.
這7份驚喜都令我喜出望外....因為我覺得終於有人明白心意比購買禮物送給我的心意來得重要.
所以,只要有心,我一定明白你的意.
妹妹送我一樣特別的禮物......很可愛,真的明白我心意呀!>3<
嗯.....有很多人忘記我的生日,其實不緊要,因為還有"明年今日"!^^
親愛的上帝,我真的感謝您賜給我恩典,使我此刻感覺幸福.啊門 |
| 刊登時間︰2006-10-28 01:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
情深深雨濛濛 |
|
在我很心酸難過的困擾時刻,上帝賜我2首歌.."情深深雨濛濛"和"好想好想"....感謝上帝.
唱出我心聲!憑經歷這個星期的..沉默,流淚,心病,生病,心酸,憂鬱,微笑.......我領悟了一種新愛情!而你們都很榮幸地一同成了我眼中舞台上的男主角.
情,不單止是愛情!在與你們一起走過的路上,我能看得見你們之間彼此都擁有一種特別的愛與情繫於友朋身上.
深刻的畫面,動人的片段,沙沙的訴說......我一一拍攝於心裹.久久不忘.
深情的2雙眼,互相需要的關懷以及扶持的2雙手,一冷一暖的握在一起.一次再一次的握在一起.
雨,沙沙的落下,雷鳴閃電觸動心靈.大樹快支撐不下了...秋葉依然零亂的飛舞....大樹決意把一顆充滿希冀的種子....棄掉於荒島.風無情的吹拂...
濛濛細雨當中,風仍無情的吹又吹.......種子卻出奇地於荒島發芽成長.泥土緊緊的抱著它,呵護備至的每一言每一語,天天都叫種子堅強,勇敢,自信地...快高長大,.....
濛濛細雨當中....那棵大樹把這顆剛發芽的種子重新納於懷裹.一顆充滿希冀的種子便從此快樂.
好了,雖然一朵花兒需要你的愛,但卻別忘另一棵大樹永遠堅守著你.
想像不到的永恆,就是緣於身旁的一位神.
好浪漫的季節,遇上惡魔的咀咒..固然,雷厲風行,但不要放棄風箏,因為它仍然想飛.
想愛就愛,想哭就哭,想說想說,想飛想飛.....是多麼簡單,又是多麼直接的表態......真的多謝你們分享的"另一種愛情".我一直看,一直感動.
前幾天,你那雙精靈的眼睛,變得憂愁起來.......
使我知道你的難受.我默默禱告.
昨天,當看見那張屬於你的空坐位,我和他都突然靜了下來.......很奇怪地凝視著同一張空位!
可以想像,原來你都幾重要....
今天,讓我們感謝神恩.....我為你禱告了一個星期了......上帝真的有留心聆聽.
的確開心.不過,我仍然禱告.因為我們都病了一星期啦.今天我們還咳......
願身體健康,另外,我會繼續學習包容,而且學懂愛人如己.感謝神,啊門!
雖然我們從來沒有演上動人的愛情故事,但當中人間有情和友誼卻表露無遺的亮相起來....而且觸動心弦....好比愛情的一切.
 |
| 刊登時間︰2006-10-27 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
祝福你,原諒我. |
|
祝福你,
原諒我.
日記明天開始休息.
直至上帝
祝福你,
原諒我.
祝福你,
原諒我.
祝福你,
原諒我.
祝福你,
原諒我.
祝福你,
原諒我.
祝福你,
原諒我.
祝福你,
原諒我.
祝福你,
原諒我.
祝福你,
原諒我.
有這個可能嗎?
我祝福你,有可能.
我原諒你,有可能.
你祝福我,有可能?
你原諒你,有可能?
日記只是休息,不是死亡.不要說再見..... |
| 刊登時間︰2006-10-24 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
好想好想 |
|
這支歌係今年3a班同學準備參加比賽的曲目.當我聽起呢支歌,我發覺自己有好多野都好想好想,....
同時,想知道邊支歌可以岩e班同學唱...
另外,好想好想---好想好想.
好想好想 歌手: 赵薇
好想好想和你在一起 和你一起数天上的星星
收集春天的细雨
好想好想和你在一起 听你诉说古老的故事
细数你眼中的情意
好想 好想 好想 好想 好想好想和你在一起
踏遍万水千山 走遍海角天涯 让每一个日子
都串连成我们最美丽 最美丽的回忆
好想好想和你在一起 并肩看天边的落日
并肩听林间的鸟语
好想 好想 好想 好想 好想好想和你在一起
踏遍万水千山 走遍海角天涯 让每一个日子
都串连成我们最美丽 最美丽的回忆 |
| 刊登時間︰2006-10-23 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|