好耐冇打-v-
今日約左4點去傾中文drama
在14:55的時候,先見到肥豬給我的fb chat留言---時間由16:00--->15:00
我第1句就係:頂!!!
即係飛出去
去到肥豬樓下,係15:32
等左差唔多3個字(中途見到lulu+lokin),見到救星:6筒+man tan
佢兩個拍緊拖,我截住佢地,好彩man tan有肥豬電話
肥豬落左黎接我*v*
上到個平台花園,見到小貴子同ashley
5分鐘後,venus也來了
1路傾,1路玩,1路影
相已post在fb
傾完之後,小貴子約左曉曉喺肥豬樓下等,去買"野"
之後ashley同venus走左,小貴子撞到佢老豆,嗌完都聽唔到==
我,小貴子,肥豬,曉曉喺度hea,陪曉曉去左整相
$20同$45嘅問題xd
因為小貴子同曉曉話想食野,但係唔肚餓,去左明都小食店買野食
我買雞蛋仔,粉腸買腸粉,小貴子買燒賣,肥豬飲盒裝coffee
佢地之後係咁食我d雞蛋仔(喺我的批准下)-,-
小貴子第2次撞到佢老豆,今次佢地同肥豬都返左屋企
得返我同曉曉
佢不斷遊說我搭273A
我又叫返佢行xd
行行下佢聽電話,話佢呀媽喺上火
搞到我同佢要前後腳-3-(曉曉提議,有見及曉曉同keyman之前行街比曉曉呀媽撞破嘅經歷)
我去到上火,見到得佢,我去左搭火車,冇理佢
落到去,關門前kwun hang走左入黎
我陪左佢去睇電話,佢話要換左部"膠紙座"xd
之後落雨,佢遮埋我返去
返到屋企6點9,達到呀妹嘅要求(7點前回到家)
跟住就post相相
|