肥t0nX肥蛋
我的日誌:無聊......
kenton0312
暱稱: 肥TON X 肥蛋
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
邊緣
痛定思痛..
考試
友情
考驗
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 193
今日人氣: 1
累積人氣: 1870
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


太耐冇打,打下先 愉快 分類: 未分類

太耐冇打,打下先

熱到想走入個雪櫃度唔出返黎......

今日比MP同王sir屈爆我機叫我除冷衫,囧爆

要喺d遲到嘅f.3,f.4+f.6面前除,7到爆==

卷早已派晒,over全年,勉強入到top 40

呢排d試後活動悶到pk

尤其累到我死左嘅slp

今日仲悶,最正都係簡總想問但冇問嘅問題:點解Thomas係揸飛機唔係揸火車xd

放學淨係同充仔走

全寅發展獎勵計劃仲未簽過,點算==,要等星4先簽得

返到屋企仲熱,唉!!!



2010 年 6 月 8 日  星期二   陰天


終究都是發洩了..... 鬱悶 分類: 未分類

今日未完Eng comp+I.S.

兩樣都應該OK掛(Eng comp作左第1題)

放學做埋山地神個oral present

返到黎溫陣書就出左去睇醫生

返到黎撞到呀女,傾左陣

跟住返黎溫geog

喺fb打左斷野,抒發左我嘅情緒

好,明天放假,溫書t^t



2010 年 6 月 7 日  星期一   陰天


First day of exam 鬱悶 分類: 未分類

今日考中文1,PTH,中文3(listening)

中文1就ok掛.....

PTH就左==

中文3比較有信心

放11:15

返到黎溫I.S.,溫左全日;(

明天考Eng comp+I.S.

大家要加油啊!;)



2010 年 6 月 4 日  星期五   陰天


2010-06-04 愉快 分類: 未分類

今日都可以叫last day,因為考完試+對完卷,就有好多試後活動lu

I.H.,無特別,聽溫SIR喺度嗌

GEOG,MISS WAN比我地溫書,我拎左黎訓覺xd

ENG,終於睇完成套E.T.lu,好睇,1套好戲

C.L.,歎冷氣,做TEST,唔識+做唔晒==

I.S.,DICT,識晒,EASY JOB

中文,派左N咁多野,中作得5.5

睇多陣電視訓LU.....

 



2010 年 6 月 3 日  星期四   雨天


無聊 愉快 分類: 未分類

今天並沒幹甚麼特別的事

IS,MATHS,中文都是呆呆的度過

ENG,對完野,繼續睇ET,正!(但係好可憐)

HIST,終極Q&A,道朗被丙(掛住做功課),第1個男仔抽中我,頂.....

放學,軒爺又1次消失了,所以我和馬馬,榮爺,充仔,銘仔返屋企

返到黎溫書溫書,1路溫IS DICT,1路溫IH,又1路溫中史,又1路溫GEOG,好正xd

又要訓luuuu......

(手仍在痛)