| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 6 日 星期二  |
太耐冇打,打下先  |
分類: 未分類 |
太耐冇打,打下先
熱到想走入個雪櫃度唔出返黎......
今日比MP同王sir屈爆我機叫我除冷衫,囧爆
要喺d遲到嘅f.3,f.4+f.6面前除,7到爆==
卷早已派晒,over全年,勉強入到top 40
呢排d試後活動悶到pk
尤其累到我死左嘅slp
今日仲悶,最正都係簡總想問但冇問嘅問題:點解Thomas係揸飛機唔係揸火車xd
放學淨係同充仔走
全寅發展獎勵計劃仲未簽過,點算==,要等星4先簽得
返到屋企仲熱,唉!!!
|
2010 年 6 月 8 日 星期二  |
終究都是發洩了.....  |
分類: 未分類 |
今日未完Eng comp+I.S.
兩樣都應該OK掛(Eng comp作左第1題)
放學做埋山地神個oral present
返到黎溫陣書就出左去睇醫生
返到黎撞到呀女,傾左陣
跟住返黎溫geog
喺fb打左斷野,抒發左我嘅情緒
好,明天放假,溫書t^t |
2010 年 6 月 7 日 星期一  |
First day of exam  |
分類: 未分類 |
今日考中文1,PTH,中文3(listening)
中文1就ok掛.....
PTH就死左==
中文3比較有信心
放11:15
返到黎溫I.S.,溫左全日;(
明天考Eng comp+I.S.
大家要加油啊!;) |
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
2010-06-04  |
分類: 未分類 |
今日都可以叫last day,因為考完試+對完卷,就有好多試後活動lu
I.H.,無特別,聽溫SIR喺度嗌
GEOG,MISS WAN比我地溫書,我拎左黎訓覺xd
ENG,終於睇完成套E.T.lu,好睇,1套好戲
C.L.,歎冷氣,做TEST,唔識+做唔晒==
I.S.,DICT,識晒,EASY JOB
中文,派左N咁多野,中作得5.5
睇多陣電視訓LU.....
|
2010 年 6 月 3 日 星期四  |
無聊  |
分類: 未分類 |
今天並沒幹甚麼特別的事
IS,MATHS,中文都是呆呆的度過
ENG,對完野,繼續睇ET,正!(但係好可憐 )
HIST,終極Q&A,道朗被丙(掛住做功課),第1個男仔抽中我,頂.....
放學,軒爺又1次消失了,所以我和馬馬,榮爺,充仔,銘仔返屋企
返到黎溫書溫書,1路溫IS DICT,1路溫IH,又1路溫中史,又1路溫GEOG,好正xd
又要訓luuuu......
(手仍在痛) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|