| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 8 日 星期三  |
好正嘅1日  |
分類: 未分類 |
今日同steven返學,搭巴士,訓訓下覺,臨到嘅時候,steven叫醒我,就係呢個moment(其實我發緊夢),有個人喺我個夢果度嘅1棵樹後面叫我,跟住就醒左
超神*v*
今日又集隊,f.3企果個位好熱呀!!!
第1堂,BIO,分完組比choi ka煩死...,唔知係咪唔使走火警定係唔記得左-_-
跟住EPA,份野無釘,好彩可以瞞天過海 ,又唔明佢up乜,佢問我地野又冇人舉手,佢囧左,xb
chem,又走火警,仲要我點名==,2分31
maths,吳sir up完1輪野,唔明sosad,今年d maths都係......
P.E.,落去換衫,提左claud兄,佢又話得,跟住落到去1早換完又見唔到佢,最後發現佢喺廁格換衫之後出返黎,囧左,
童sir+miss 朱+黨sir,黨sir仲話會堂堂check下我地.....
度完高(超矮),磅完重(超重,點算 )踢波,claud兄超勁,跟住去睇人打羽毛球,輪到man tan+邱long打就吹雞,冇得打xdd,跟住拍手say gd bye,點知man tan搞到我地要拍多次==,又見到claud兄好敷衍咁拍左2下,搵人教教claud兄點拍==lll
換完衫上返去擺返d衫,撞到充仔,佢早退去醫院,唔知做乜
phy,lpk講太陽surface溫度=-=,好熱
oral,山地神,up左小講果d野,睇唔到山地神同claud兄有對答,有d失望
放學,6筒黎問man tan係咪同高堯跑步,跟住我同榮爺,銘仔,馬馬走左
返緊屋企嘅途中,我見到李銘(that f1ers),佢同我say完hi,1轉身,我1話撞(細聲),佢就以「熊抱」式撞埋個垃圾桶度,呢種只會喺電視,卡通片同動畫發生嘅事,終於喺現實發生xdd
榮爺+我+馬馬笑到死左,如果唔係我禁住佢地,佢地已經笑到被人打(咁鬼大聲==),仲要見到佢老豆喺我地身邊行過==
返到黎,馬馬果然真係將呢件事打左出黎,(y)
希望知情人話我知點解claud兄憎中國人!!!
|
2010 年 9 月 6 日 星期一  |
f.3的第1篇  |
分類: 未分類 |
今日都steven返黎,1齊搭巴士
今朝集隊,排最頭,coz I am monitor==,又係曬到pk
頭兩堂,英文,好悶
跟住pth,最怕,死梗
maths,hea 爆
hist,抽人map test,畫到......
geog,仲係笑笑笑,忍唔到sosad
最尾,中文,col就黎隊死我......成日叫我企起身答問題
放學,睇人搬檯搬凳,好正xdd
放學又同銘仔,馬馬,充仔,榮爺1齊放,正,怒漢(y)
我就是是非精,hahaha......
|
2010 年 8 月 12 日 星期四  |
耐冇打,打返先  |
分類: 未分類 |
好耐冇打,打打先
就黎做晒功課,差2條maths(唔識)
由暑假1開始,除左返去拎書就冇同同學們見過面sosad
coz人地約我,我又唔得
我又唔鬼想約人
好啦!要執野,明天去海南島旅行=)
返黎先見 |
2010 年 7 月 9 日 星期五  |
使人傷心的1天  |
分類: 未分類 |
話說今日係f.2嘅last day
上左hall→結業禮(唔知點解王sir係都要講散學禮==)
仲要坐喺老師席後面第2行==
1知要唱校歌就pk啦,果然不出我所料,校長帶唱校歌,又令我笑了=3=
結業禮睇人拎獎,1到2A嘅人拎,肥彤就帶領其他2A嘅人喺度歡呼,想點
結業禮完左之後,返到2A,身為班長的我派晒d野,跟住派成績表,考得唔係幾好,考得全班第(5-10),估下xd
跟住睇左由肥彤+思+婆婆+媽媽等人整嘅過去1年2A嘅大大小小嘅事,老實講係感動嘅,+埋感謝
D相好正XP
跟住又知老狗+麥麥要走,唔會留喺甲寅,傷心,曾經有1刻想哭,但當然要面帶歡容,等佢地都笑住走
跟住影左好多相
老狗被無數個女仔攬(熊抱XD),仲應該有相為證,全班大合照當然有(連玩泥沙+楊雅樂+CHAIR都返埋黎),可惜少左曾穎怡T_T
影完相大家都散了,但係我+馬馬追住老狗+X MONITOR+DICKY+肥彤+LEARNING+思等人去左後花園同關SIR影相(因為關SIR唔再喺度教T-T),搵馬馬揸機,因為佢唔鐘意影相,但係佢又影得唔好==
佢地又送D野比關SIR,影左好多相,又1個TOUCHING MOMENT,關SIR又講左好多心底話,有片為證,關sir仲話來年有個靚仔呀sir入黎教I.S.+1科特別科(佢唔肯講係D咩==)
後來我地1齊走,我+馬馬去左買野飲,買左追返上去,1齊走
去到火車站,老狗+DICKY+X MONITOR去左吉仔,LULU+LEARNING+肥彤+思都跟埋入面,跟住唔知點LU(因為我+馬馬搭左火車走)
LAST DAY都係同馬馬兩條友走XD
返到黎又熱又悶,但係勉勉強強都叫開始左暑假,要做暑期功課==
p.s. 老狗+麥麥+關sir嘅離開無錯係令我地幾傷心,但我都祝福佢地,希望老狗1去到鄧顯就變last one xd
今日不但是1個令人傷心的日子,還是1個感動的日子
真係好唔捨得佢地...... |
2010 年 7 月 8 日 星期四  |
跟•充  |
分類: 未分類 |
今日返到學校上hall睇埋d咩社際問答比賽嘅物體,悶到抽筋(好彩冇份上去)
完左比黃國偉call左去→叫我地影相==
去左後花園影相,排位排左1陣,跟住影左攞住本[全寅發展娛獎勵計劃]去搵MP簽,撞到充仔
跟住叫佢同我上1樓搵m1ss s00n簽,跟住原來MP簽都得→所有野都比晒佢簽
充仔又簽唔到學會果個(搵唔到姚xx f0r cHEss c1uB)
跟住佢叫我去搵MP簽,但我淆底,跟住佢強行推我入去,搞到我硬着頭皮去搵MP簽
佢叫我剔晒d要佢簽嘅,我全部剔晒,佢睇都唔睇就簽晒佢==
放學,衰馬馬話我本手冊喺2A,佢又唔幫我拎落黎,要我上去拎,正1賤馬
拎完落返黎得返充仔等我(馬馬+榮爺+銘仔走左,3條友都賤),就喺呢個moment,有人就埋黎送禮物比佢,令佢嘅負擔加重xd
得返我+充仔返屋企,星2+今日都係得我地兩個1齊返去,喺FL火車站佢得知佢被騙嘅消息(都路數由肥雲個fd個fd提供)
人地$380,佢就$450,但係死都要串平過我買新書==
返到屋企,悶悶悶+熱熱熱,唉!!!
依家食飯......
p.s. 只對好友才會喺q00za講生日快樂
t0充仔:生日大快樂^^ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|