肥t0nX肥蛋
我的日誌:無聊......
kenton0312
暱稱: 肥TON X 肥蛋
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
邊緣
痛定思痛..
考試
友情
考驗
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 193
今日人氣: 1
累積人氣: 1864
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 8 日  星期三   晴天


好正嘅1日 無奈 分類: 未分類

今日同steven返學,搭巴士,訓訓下覺,臨到嘅時候,steven叫醒我,就係呢個moment(其實我發緊夢),有個人喺我個夢果度嘅1棵樹後面叫我,跟住就醒左

超神*v*

今日又集隊,f.3企果個位好熱呀!!!

第1堂,BIO,分完組比choi ka煩死...,唔知係咪唔使走火警定係唔記得左-_-

跟住EPA,份野無釘,好彩可以瞞天過海,又唔明佢up乜,佢問我地野又冇人舉手,佢囧左,xb

chem,又走火警,仲要我點名==,2分31

maths,吳sir up完1輪野,唔明sosad,今年d maths都係......

P.E.,落去換衫,提左claud兄,佢又話得,跟住落到去1早換完又見唔到佢,最後發現佢喺廁格換衫之後出返黎,囧左,

童sir+miss 朱+黨sir,黨sir仲話會堂堂check下我地.....

度完高(超矮),磅完重(超重,點算)踢波,claud兄超勁,跟住去睇人打羽毛球,輪到man tan+邱long打就吹雞,冇得打xdd,跟住拍手say gd bye,點知man tan搞到我地要拍多次==,又見到claud兄好敷衍咁拍左2下,搵人教教claud兄點拍==lll

換完衫上返去擺返d衫,撞到充仔,佢早退去醫院,唔知做乜

phy,lpk講太陽surface溫度=-=,好熱

oral,山地神,up左小講果d野,睇唔到山地神同claud兄有對答,有d失望

放學,6筒黎問man tan係咪同高堯跑步,跟住我同榮爺,銘仔,馬馬走左

返緊屋企嘅途中,我見到李銘(that f1ers),佢同我say完hi,1轉身,我1話撞(細聲),佢就以「熊抱」式撞埋個垃圾桶度,呢種只會喺電視,卡通片同動畫發生嘅事,終於喺現實發生xdd

榮爺+我+馬馬笑到死左,如果唔係我禁住佢地,佢地已經笑到被人打(咁鬼大聲==),仲要見到佢老豆喺我地身邊行過==

返到黎,馬馬果然真係將呢件事打左出黎,(y)

希望知情人話我知點解claud兄憎中國人!!!



2010 年 9 月 6 日  星期一   晴天


f.3的第1篇 愉快 分類: 未分類

今日都steven返黎,1齊搭巴士

今朝集隊,排最頭,coz I am monitor==,又係曬到pk

頭兩堂,英文,好悶

跟住pth,最怕,死梗

maths,hea 爆

hist,抽人map test,畫到......

geog,仲係笑笑笑,忍唔到sosad

最尾,中文,col就黎隊死我......成日叫我企起身答問題

放學,睇人搬檯搬凳,好正xdd

放學又同銘仔,馬馬,充仔,榮爺1齊放,正,怒漢(y)

我就是是非精,hahaha......

 



2010 年 8 月 12 日  星期四   晴天


耐冇打,打返先 愉快 分類: 未分類

好耐冇打,打打先

就黎做晒功課,差2條maths(唔識)

由暑假1開始,除左返去拎書就冇同同學們見過面sosad

coz人地約我,我又唔得

我又唔鬼想約人

好啦!要執野,明天去海南島旅行=)

返黎先見



2010 年 7 月 9 日  星期五   晴天


使人傷心的1天 鬱悶 分類: 未分類

話說今日係f.2嘅last day

上左hall→結業禮(唔知點解王sir係都要講散學禮==)

仲要坐喺老師席後面第2行==

1知要唱校歌就pk啦,果然不出我所料,校長帶唱校歌,又令我笑了=3=

結業禮睇人拎獎,1到2A嘅人拎,肥彤就帶領其他2A嘅人喺度歡呼,想點

結業禮完左之後,返到2A,身為班長的我派晒d野,跟住派成績表,考得唔係幾好,考得全班第(5-10),估下xd

跟住睇左由肥彤+思+婆婆+媽媽等人整嘅過去1年2A嘅大大小小嘅事,老實講係感動嘅,+埋感謝

D相好正XP

跟住又知老狗+麥麥要走,唔會留喺甲寅,傷心,曾經有1刻想哭,但當然要面帶歡容,等佢地都笑住走

跟住影左好多相

老狗被無數個女仔攬(熊抱XD),仲應該有相為證,全班大合照當然有(連玩泥沙+楊雅樂+CHAIR都返埋黎),可惜少左曾穎怡T_T

影完相大家都散了,但係我+馬馬追住老狗+X MONITOR+DICKY+肥彤+LEARNING+思等人去左後花園同關SIR影相(因為關SIR唔再喺度教T-T),搵馬馬揸機,因為佢唔鐘意影相,但係佢又影得唔好==

佢地又送D野比關SIR,影左好多相,又1個TOUCHING MOMENT,關SIR又講左好多心底話,有片為證,關sir仲話來年有個靚仔呀sir入黎教I.S.+1科特別科(佢唔肯講係D咩==)

後來我地1齊走,我+馬馬去左買野飲,買左追返上去,1齊走

去到火車站,老狗+DICKY+X MONITOR去左吉仔,LULU+LEARNING+肥彤+思都跟埋入面,跟住唔知點LU(因為我+馬馬搭左火車走)

LAST DAY都係同馬馬兩條友走XD

返到黎又熱又悶,但係勉勉強強都叫開始左暑假,要做暑期功課==

p.s. 老狗+麥麥+關sir嘅離開無錯係令我地幾傷心,但我都祝福佢地,希望老狗1去到鄧顯就變last one xd

今日不但是1個令人傷心的日子,還是1個感動的日子

真係好唔捨得佢地......



2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


跟•充 愉快 分類: 未分類

今日返到學校上hall睇埋d咩社際問答比賽嘅物體,悶到抽筋(好彩冇份上去)

完左比黃國偉call左去→叫我地影相==

去左後花園影相,排位排左1陣,跟住影左攞住本[全寅發展娛獎勵計劃]去搵MP簽,撞到充仔

跟住叫佢同我上1樓搵m1ss s00n簽,跟住原來MP簽都得→所有野都比晒佢簽

充仔又簽唔到學會果個(搵唔到姚xx f0r cHEss c1uB)

跟住佢叫我去搵MP簽,但我淆底,跟住佢強行推我入去,搞到我硬着頭皮去搵MP簽

佢叫我剔晒d要佢簽嘅,我全部剔晒,佢睇都唔睇就簽晒佢==

放學,衰馬馬話我本手冊喺2A,佢又唔幫我拎落黎,要我上去拎,正1賤馬

拎完落返黎得返充仔等我(馬馬+榮爺+銘仔走左,3條友都賤),就喺呢個moment,有人就埋黎送禮物比佢,令佢嘅負擔加重xd

得返我+充仔返屋企,星2+今日都係得我地兩個1齊返去,喺FL火車站佢得知佢被騙嘅消息(都路數由肥雲個fd個fd提供)

人地$380,佢就$450,但係死都要串平過我買新書==

返到屋企,悶悶悶+熱熱熱,唉!!!

依家食飯......

p.s. 只對好友才會喺q00za講生日快樂

t0充仔:生日大快樂^^