| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 20 日 星期一  |
SA屠城記  |
分類: 未分類 |
今朝又同STEVAN+奸奸返,不過次次佢地都唔理我......
早會,熱到pk==
連堂eng,present perfect continuous唔難明=]
pth,默書好似唔合格(y),小講,陳展希個小講笑爆xd
maths,又hea上,比吳sir話兩句,但係都唔使理佢:),又比david sm sosad
second recess,又比道朗叫我落去加水落佢個水樽度
hist,調鬼走左我==,分乜鬼野組,re咩vision,好彩我地係最快果組姐,全靠我d紙條炸xd,好彩d人差d比人罰,多得吳卓威先生"頂"晒
geog,又聽佢唔知up乜......
lunch with 肥雲,充仔in cable,明明早過充仔口中的"5條粉皮"到,但係佢地d野食快過我地到==,肥雲催左兩次先有......
成功扔左舊垃圾喺learning食飯張檯面(y)
返到去,上到4樓,見到SA屠城記-----Elite版
上到去已經見到Elite屠緊我地3a,所以走左去3c歎冷氣,跟住Elite屠3b
Elite去到3c,諗住走人,點知已經走唔切,同高堯都走唔切,同1大班人喺3c歎住冷氣比人屠城==
yat,nok,man tan走左囉==,我同高堯都慘被屠殺,Elite跟住去左3d同3e,繼續Elite版SA屠城記
連堂中文,又比陳凱琳sm,用4行對譯法折磨我地==
放學落大雨,1把遮得1個人嘅遮(我自用都已經遮唔晒我),但係今日遮埋Edwin,搞到右手濕晒,透視裝xdd,去到火車站(喺呢度我ko左馬馬xd)
繼續放學旅程with豪哥,充仔,馬馬,榮爺,銘仔,cool cool單車漢(y)
對面有喺粉嶺火車站撞到嘅散
究竟打風定唔打風好呢?
打風的話:唔使返學,正呀
唔打風的話:要返學,靜電仲要切比鐘意睇呢d野嘅曉曉睇,sosad
|
2010 年 9 月 16 日 星期四  |
驚嚇度:10粒星,滿  |
分類: 未分類 |
今日又同steven返學,仲有奸奸
返到學校,播SA d片,笑到痴線,特別係寵物小精靈果度
第1堂,中史,又聽佢講故仔
第2堂,music,聽尖尖尖/dream dream dream,笑爆,claud兄又坐喺我隔黎無所事事
跟住,連堂maths,quiz,唔識......
david喺度sm我
second recess,有1隻千年老曉走落黎宣傳SA,見到我喺va室出面,1路叫我個名,1路追住我,有如1隻暴龍,驚嚇度:10粒星,滿
連堂va,唔知做乜,hea足兩堂,成堂淨係喺度講:你唔係真係鐘意呀wa?xd
lunch with 充仔,道朗,jack,肥雲(終於唔係同馬pk1齊死,佢1個人去左食m記)
返到黎,13:55,差d趕唔切==
連堂FP,又係SLP呢份pk野,+埋全寅發展搞足1堂......
放學with充仔,馬馬,榮爺,銘仔,豪哥(對面:李雨珊,邱冠衡(唔係1齊放,just見到))
又係笑爆左xdd
個個睇完都唔留cm,殺死你地
|
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
3000米,2345  |
分類: 未分類 |
今日返學,又同steven1齊,又要steven叫醒我
第1堂,bio,佢無啦啦叫我起身答問題==
epa,勉強叫明......
跟住chem,有幾條友遲到,比佢擇低名,要搵原數表,但係有人話要背
maths,hea爆又1堂
p.e. d file唔見晒,miss朱話佢檯面冇(但係我記得上次交左),搞到我要入體育室搵,hea搵左5分鐘都搵唔到,出返去,miss 朱話再去佢張檯度搵,竟然神奇搵返.......
跟住童sir喺度講我地3a d野,話我肥左差唔多10kg,sosad
跑3000,因為胡寶嘅關係,跑左23:45,對我黎講已經好快xd
跟住踢波,被人屈左去守龍,被人入左3粒,分別係claud兄,張隽豪,同唔知邊個,童sir都1齊踢(守龍),被邱氏-----邱long+邱冠衡射入左,佢兩個死得xd
食飯with 馬馬,道朗,充仔,充仔1路食,1路批評......
食完飯,返到課室,充仔又黎左,坐左豪哥個位,跟住見到謙謙帶住千年老曉行過,我大嗌千年老曉,唔so我,跟住充仔開左個窗大叫千年老曉,即應==
跟住佢以為我地3a係3c,coz充仔坐左喺度==
跟住謙謙話比我知,原來千年老曉1直叫錯我個名......超嬲
返到班房,喺度做oral
phy,隻手fing到呢.....
我笑左
佢係咁問IQ題,跟住人地次次就黎答到嘅時候,就話我地諗唔到,自己講答案==,分明就係唔想請我地飲可樂+食晚飯
oral,山地神介紹scrabble,起碼3個人唔知係咩黎==
oral,A人講完,叫左道朗出去表演,跟住到b人,講完無端端讚我(我以為佢想叫我出去,好彩xd)
放學,同馬馬,銘仔,充仔,榮爺,豪哥走,又係笑住咁返去=]
p.s.尋晚訓教發夢見到高堯搭住個女仔入左間屋,唔知做乜xd |
2010 年 9 月 14 日 星期二  |
吳sir搶堂==  |
分類: 未分類 |
今日返到去,知道班主任冇返,吳sir即搶左黎教maths==
第1堂,中史,超鐘意聽佢講故仔,又唔使抄notes
跟住chem,明少少佢up乜
連堂中文,幾驚佢又搞我
H.E. 正!得男仔有份上H.E.xd(ms yu說的),聽書,講兩個金字塔有咩分別,d人就走去更正個新嘅==
食lunch,同馬馬+道朗
返到黎,因為吳sir搶埋黎教maths,所以連堂(y)
又嘈喧巴閉(y)
聽完吳sir講數,係咁做,係有史以黎吳sir比我做得最多數嘅功課,但是容易度:1分鐘1題
放學,同馬馬+榮爺+銘仔+充仔走,究竟點解明明係銘仔搞佢,佢係咁追住我==,吊
另外,fb計劃仍未實踐,應該行[3人計劃]/[榮爺計劃]呢?xd
|
2010 年 9 月 9 日 星期四  |
變態之馬  |
分類: 未分類 |
今日返到去唔使集隊,reading,又冇帶書返黎睇==,乘機扮執野hea過左
第1堂,中史,聽佢講晒10果皇帝,副poker d圖好gag,又老又嫩,特別留意d 葵扇2,紅心2,階磚3xdd
跟住,music,本來編左喺朱天樂隔黎,但係miss soon又話要人睇住claud兄,比人推我(男班長)出黎,諗住調我同邱long,咁佢地可以傾得超開心,
但係miss soon就將朱天樂同claud兄調,搞到claud兄喺佢地後面,跟住我笑死左
跟住唱東華心+校歌,miss soon仲派埋中文歌詞比claud兄,玩野,叫我點幫佢==,佢又唔識唱,我又唱晒脹,救命,你叫我點幫佢......
跟住maths,hea爆,聽吳sir廢up,跟住道朗早退,要我幫佢寫手冊==
第2 recess,同左高堯落地下搵miss 朱,佢搞返掂份form,提醒左我要拎d 男仔PE file落去比佢(點知原來要收齊先交得,但係係未收齊,係後來先知,放學monitress講返比我知==),但係已經交左
跟住,兩堂VA,超悶,真係差d就訓左,要設計d唔知咩,我亂咁搞,之後就走左xdd
最後,Eng堂+FP(最後變埋Eng堂,預左-_-),要做listening,但係電腦太細聲,落去借機,避過大難(因為要人出黎講favourite hero/villain),好彩xD
放學,要幫道朗寫手冊,晏左d走,落到地下交返比身穿便服,十分英俊嘅道朗,
同充仔,馬馬,榮爺,銘仔走(軒爺已經放棄左我地 ),講返尋日d野比充仔知,佢笑爆,跟住有個超淫亂嘅大淫馬係咁屈我xdd
又"雨"神.又水土6魔,又大淫魔咁,so 唔理佢呢個死變態佬 (y)
請留cm |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|