肥t0nX肥蛋
我的日誌:無聊......
kenton0312
暱稱: 肥TON X 肥蛋
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
邊緣
痛定思痛..
考試
友情
考驗
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 193
今日人氣: 3
累積人氣: 1868
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 5 日  星期五   雨天


多謝關心 愉快 分類: 未分類

已經看破了,多謝大家關心=]



被遺忘,被孤立了嗎 鬱悶 分類: 未分類

被遺忘,被孤立了嗎?=[



2010 年 10 月 24 日  星期日   陰天


10月22號OP halloween 行程表 愉快 分類: 未分類

好耐冇打,等我打打果日去OP halloween嘅行程表啦=]

海洋公園大樹灣門口--->入場--->童眼--->幽靈遊樂園--->喪屍反擊戰--->"粵"夜驚魂--->巫術高校

--->食野--->海洋列車落返去--->熱舞吸血城--->哈囉喂十年回魂館--->一人火葬場--->纜車上返去

--->跳樓機--->海盜船--->海洋列車落返去--->海洋公園正門--->離場--->派5gum--->返屋企

(y)



2010 年 10 月 5 日  星期二   陰天


訓訓訓 愉快 分類: 未分類

今日呀妹唔使返學,所以早d返學,其實係個鬧鐘無啦啦6點3響左......

返到去未開門,等到開門已經有1大堆人==

第1堂中史,我訓着左,無啦啦佢話:等我叫個訓緊教嘅同學答先!

跟住叫左我起身,又唔識答,多得隔黎豪先生幫我答完:)

phy,唔敢再訓,搞到超級精神聽佢up,份notes又印錯==

中文連堂,COL又冇返,由ms szeto代,又做文言作習,4條友1路做1路商量xdd

第2堂由姚sir代,更好,超級free呀(y)

連堂h.e.,整pizza,亂咁加水加粉,又唔記得落意大利香料......

整完pizza很黑,已經燒焦了,但係唔夠散同黃淑賢(今次冇打錯啦掛)+仲有兩個(唔記得==)嘅pizza黑,簡直係火警現場,拎出黎仲有陣燒焦bunsen burner嘅味x)

lunch with dicky,高堯,[尊龍],yat@ok in 彩園(比充仔佢地話我掉低佢地==),我都係食左個杯麪+3個lemon味說謊蛋糕+飲左支雪梨荼之嘛,都唔夠高堯果3個麪+1支jolly sandy咁多==

撞到散,傲,蕃薯1干人等,佢地超快走左

食完返去見到婆婆+煙,高堯無啦啦比煙話佢賤人xdd,堯囧左,跟住仲有個線人講晒d料出黎,我地要嚴密保護佢:D

Eng,又係parts of speech,又叫我地全部企起身,我都見到有人跑3000

maths,又訓足成堂,醒返已經15:29,見到散全堂在睡覺,知道我唔係最衰果個xd,唔知佢up乜,後尾終於get到,好感動

放學,步步高派返份更正ed嘅phy notes果1頁,得39張派比40個人==

搞到我要落地下問佢拎多張,再行返4層上返去比曾婉兒......

走with肥雲,充仔,榮爺,馬馬,可憐的銘仔在留堂班......,仲有ms 鄭xdd

比佢話我地講壞話講得咁大聲,其實淨係話緊肥雲,仲要喺火車度掉低肥雲單挑ms 鄭=]

繼續返屋企with 充仔,榮爺,馬馬,行過人地傾計,都唔知笑乜,幾個笑到pk,真的好正(y)

 



2010 年 9 月 29 日  星期三   晴天


14:95,很開心 愉快 分類: 未分類

今朝搭巴士返學,差d唔記得落車==

集隊,很熱......

第1堂,bio,佢成日搞gag,想點?

epa,睇片,又真係幾似呀jack(y)

chem,差d遲到,佢成日好早黎==,今日又勁火,鬧到邱long嘔泡

兩堂pe,跑100米,跑14:95,超感動

跟住踢波,又比人屈守龍==,唯一貢獻係撲左1球claud兄勁射=]

lunch with 充仔,肥雲,道朗@吉仔,食完撞到冇戴眼鏡嘅keyman,令人有種 不可一世,目空一切 嘅feel(y)

phy,佢係咁用中文,跟住中途問1個無端端傻笑嘅煙做咩笑,跟住我笑左

oral,山地神又捉人出去present,今次係my favourite movie,上佢堂真係越黎越有壓力,man tan 比ms szeto搜書包xdd,笑死左

放學,撞跌左張凳,講左個"頂"字,隔黎ms szeto喺度話緊man tan唔執書包,聽到之後對住我講:你講咩丫?,我咪話:冇野呀(笑ing)

話完man tan之後,我邐住走,點住比佢叫返轉頭,話左兩句,講埋d咩[我聽到你講咩嫁,單字黎嫁嘛]

我笑住咁走,跟住同充仔,豪哥去3e搵果3條最慢嘅友,跟住充仔同豪哥落左去借書,我去搵返佢地兩個,然後上返去捉埋馬馬,榮爺,銘仔

coz雲無啦啦同寧,諭走左

我地6個返去,1路行1路講返尋日我地3個(我,充仔,榮爺)跟蹤馬馬嘅來龍去脈,馬馬去母嬰健康院抽血xdd,仲要喺隧道迷路xdd