今日又係陸運會∼真係好悶∼成日唔知做乜好???仲要比人打∼都唔知今日係咪行衰運∼同滔仔由朝傾到放學∼由放學傾到返屋企∼都係講d壞話啊∼無聊野啊∼仲有....放左學又去can.teen食飯∼又幾好食∼原本諗住去「茜廊」食∼不過都冇去∼食完∼肥肥又去冒險樂園∼今日運氣指數係1(最多為5)∼so成績唔係咁好∼d運氣真係愈黎愈差∼
syss1A數學功課∼7B:18,19,20,21,22呢幾條邊個可以教我做......(閱讀全文)
成績太差啦∼呢d咁既成績係我一生人中最差既成績∼真失敗∼會幾日唔打Qooza∼
中文:xxx/200(100分以上係合格)低分但合格 英文:141/200(都係100分合格) 數學:75/100 ......(閱讀全文)
首先當然係祝我生日快樂@@∼終於都到我生日∼不過∼放假一天∼不過真係估唔到佢會記得我個生日囉...等我講番之前D野先∼
1月20日 星期日 晴
我同邱仔∼滔仔∼豬心∼阿蘇∼阿JOHN去肥肥個生日會(雖然有幾個人唔識)∼未去佢屋企之前先打乒乓波∼好耐冇打∼技術又差左好多∼打完就去佢屋企囉∼佢屋企一個字黎形容∼「大」∼唔係講笑∼真係好大∼入到去∼就係咁玩電腦∼PSP∼NDSL∼真係痴左線∼個個渣住部PSP......(閱讀全文)