聽日考EPA啦∼到宜家都好似冇咩點溫過∼呵呵∼宜家開始溫EPA囉∼
今日唔知點解尖寒尖涷∼忽冷忽熱∼可能係發燒前既症狀∼朝頭早落左街一陣姐∼就咁樣∼算啦∼唔理咁多∼考試緊要D∼今朝竟然比我係msn度見到addison仲同左佢傾左一陣∼真係十年唔見佢上一次∼
邊個可以答我∼如果要燒碟燒成幾千隻歌要幾多隻吉既碟呢???
*聽日仲唔死得!!!
有人講過話人係一種好聰明既動物∼點解我要咁蠢呢???∼聽日考EPA∼唔知點溫啊∼咁多野我都唔識∼就算1分1分咁扣都扣死我啦∼EPA∼真係好變態∼
*後日就係考試既尾2o個日∼努力啊!!!
今日第6日考試啊∼中史真係有d變態∼扣左8分囉∼真係慘∼聽日又放假∼
考完試同yau仔and肥肥去將軍澳玩冒險樂園∼去左玩小丑∼贏左9百幾飛∼其中有600幾飛係我贏既∼哈哈∼之後返屋企∼我好似見到一個同洪子君(小學既男仔)既人∼算啦∼唔講咁多
*嗨嗨∼聽日放假∼努力溫書!!