今朝一起身∼打機啊∼由8點半打到1點半到∼食飯∼先後就出左街囉∼
同肥肥係冒險樂園度玩∼嘩∼玩得o個差唔多一千幾張咋∼真係太少∼可能今日運氣唔太好∼唔怪得我琴晚話有d不祥既預感∼
肥肥自己就換左個xx多魯基斯∼而肥肥亦都送左個xx比我∼真係開心呢∼
*聽日肥肥生日∼會去佢屋企∼預祝佢生日快樂。
西史(世史)死左∼最尾一條就扣左5分∼加埋之前都錯d∼咁又死左∼考完西史(世史)就考中文聆聽∼超easy∼咁就考完個試囉∼呵呵呵∼
考完試返到屋企就玩ps2∼不知不覺打到爆左機∼大約打到1:50分∼去左劉x彪屋企∼陳x濤都去左∼因為我地要去順利村同個鄧x立打tennis∼哈∼我地book左1個鐘時間∼比左1個鐘錢∼打左3個鐘∼反正都冇人理∼打到幾點都冇所謂∼返黎既時侯竟然比我地見到劉x彪個家姐∼咁又......(閱讀全文)
今日考我最驚既EPA啦∼死左∼總之就係唔得∼估計分數7字頭∼好慘啊∼
考完試∼肥肥同YAU仔黎左我屋企啊∼不過佢地好快走∼大約玩左10個字到∼呵∼肥肥係度玩我部GBASP∼YAU仔同我玩電腦∼不過今日要維修(ONLINE GAME維修)∼真係慘∼佢地又唔留多陣∼宜家一個人係屋企好悶啊∼有冇人可以同我傾計啊???
聽日考西史(世史)∼同埋中文聆聽∼就快考完囉∼呵呵∼
*聽日係最後一日既考試啦∼考埋就可以......(閱讀全文)