今日考科學∼真係唔抵∼扣左0.5分∼真係慘∼但係應該囉唔到9字頭∼8字頭一定得啦∼
唔講咁多∼訓覺啦!!!
*好悶啊∼∼
今日考數學∼變態既∼未派都知衰左啦∼都唔知點解d老師出埋d咁難既數∼你叫我點做∼我呢d智商低既學生做左咪等於冇做∼算啦∼總之肥緊啦∼
聽日考科學(我最鐘意既科目)∼我溫左好耐啦∼所以一定要85分以上∼囉唔到都要80分以上∼
*希望科學唔好同數學一樣咁變態啦。
我地學校好特別∼考試就番2個放1日番2日放2日番2日放1日番2日咁就考哂(明唔明???)姐係考試既時候就星期三放假
聽日就要考數學∼可能唔合格∼點算好呢???都係溫多d習算。唔講咁多∼總之溫習啦∼
*數學一定唔可以唔合格∼