下個禮拜一就考試啦∼一考就考十日∼真係諗都覺得驚∼好驚考試唔得啊∼所以宜家係咁溫習(雖然仲打機@@)∼但係溫習都未必可以考到好高分∼算啦∼都係溫左習先∼
上次考試都考得唔好∼今次一定要考好佢∼補番上次d平均分∼
仲係睇唔到高清台∼真係慘∼好想睇高清台啊∼快d搞惦啦∼不過都係唔好睇咁多電視∼考完試再慢慢睇∼
宜家輕鬆下啦∼算算你心中的偶像∼從1到12里選一個你不喜歡的∼乘3加3再乘3,然後把個位和十位相加......(閱讀全文)
今日∼好早番到學校∼又係打乒乓波∼冇咩野事∼第一個小息∼又係咁∼第2個小息∼都係咁∼第3個小息就唔到D∼唔食飯黎打乒乓波(成日都係咁∼都係為到儲錢買「心頭好」)∼趙X打乒乓波太勁啦∼但係我打贏左佢∼睇到佢輸左個樣真係搞笑∼佢輸左之後即刻比人笑(哈哈哈哈)
諗番起1月2號音樂堂∼個老師話點解我地唔識D野∼逼於無奈就講:我咩書都有溫∼除左音樂(哈哈)個老師比我串到唔出聲∼佢個樣真係搞笑(我都忍左個老師好......(閱讀全文)