今日考中文啦∼作文比人扣左一半分∼真係慘∼冇寫格式∼中文G.E卷都唔係好難∼都總算識做∼聽日放假溫習∼要加油啦!!!
*聽日放假∼輕鬆下啦!
今日係考試既第1日∼今日考左英文G.E卷同作文∼英文G.E咁就扣左7分∼竟然唔記得左D生字∼今次死得∼仲有7日∼點挨落去啊∼好驚唔合格啊∼邊個可以幫到我啊???
*聽日就要考中文∼仲唔死得!!!!
聽日就係考試啦∼所以今日唔打咁多電腦∼努力溫習∼我會係考完試先再打QOOZA∼
*希望考試可以考好D!!!!