今日又開始做義工啦~ 同班小朋友一齊
今日全班都係男仔...佢地做晒所有練習之後就去打機...
打得好high...high起上黎,自己有幾大聲講野都唔知...XD
佢地雖然係好活潑,不過當要做練習既時候,
就會好正經 仲好聰明tim 有個小朋友仲好好學
有d小朋友一見到d 英文就覺得自己一定會唔識,不過~~
有位好好既姐姐不停鼓勵佢做,教佢做,引導佢 (Gian)
Gian!做得好!!!  (送朵花比你 )
有d小朋友就不停要我比印仔佢... 一見到我就話要印仔
佢仲問我係唔係堂堂都會係到,點解佢會咁問呢??
佢做練習做得好快,仲岩晒tim!!! 叻!!
見識過佢本暑期作業,竟然有通識 勁呀!
有個好得意既小朋友將d擦膠碎整埋一齊,話係湯丸 創意無限 好得意
同一班小朋友一齊既時候,唔多唔小都會令我諗起自己既童年 所做既野有多天真
不過就有樣野唔同,佢地成班都係男孩子,中意打機,
我諗我係唔會明白打機到底有多好玩
而且佢地打機個陣講既野,我真係一d都聽唔明...
哈哈~男孩子打機既世界~~
講真,做義工真係學唔小野嫁~~ 又開心
|