今日係我地學校放聖誕假既前一日(聖誕聯歡會)~
如果我地有多D時間既話就好啦~D遊戲幾好玩呀~
聯歡會之後去崇拜...之後就放學啦~
返到屋企就換衫去救世軍教班小朋友整cookies啦~
可惜小朋友唔係好多...不過整cookies過程中都唔錯~
雖然有D小朋友唔係太聽話~但係大體黎講...係ok既~
其實我今日全日都好疲倦....但係好彩同班小朋友玩個陣都支持得住~
我係今次活動最enjoy個part就係班小朋友draw christmas cards既時候~
哈哈~個一刻真係好靜....佢地勁乖咁坐係到draw cards~
我耳仔感到好舒服~ 
班小朋友都draw得唔錯嫁~
哈~仲有個妹妹好痴我tim~~~
成個活動完左之後...我就開始我既走黎走去....
先係我未交野比中心既miss...要返屋企做完再返中心比miss...(第2次)
之後返到屋企一邊整我要整既野...一邊食我既lunch...當時係5點鐘<---Lunch~
整好之後再去中心交比miss...交完之後緊係返屋企啦...點知...
我留左隻USB係中心....要再行多次.....(第3次)
咁第1次呢?就係係巴士站送kimi返屋企...之後再返屋企換衫去中心....
其實唔係行左好多次...只不過唔知點解感覺上係....==
條路經過左好多次~好啦...我今日真係好眼訓~:P好累~Z.Z
|