EmilyChan:)
ki19970421
暱稱: Emily CHAN:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
義工日記之勁有成功感...
賣旗/兒童服務??
義工日記有機農莊編:)
義工日記,中秋篇:)
義工VS變面師傅
文章分類
全部 (20)
心事篇:$ (2)
年記:) (1)
義工日記編:) (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 33
今日人氣: 14
累積人氣: 2278
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 12 月 23 日  星期五   晴天


整天的行程就是走來走去~ 疲倦 分類: 義工日記編:)

今日係我地學校放聖誕假既前一日(聖誕聯歡會)~

如果我地有多D時間既話就好啦~D遊戲幾好玩呀~

聯歡會之後去崇拜...之後就放學啦~

返到屋企就換衫去救世軍教班小朋友整cookies啦~

可惜小朋友唔係好多...不過整cookies過程中都唔錯~

雖然有D小朋友唔係太聽話~但係大體黎講...係ok既~

其實我今日全日都好疲倦....但係好彩同班小朋友玩個陣都支持得住~

我係今次活動最enjoy個part就係班小朋友draw christmas cards既時候~

哈哈~個一刻真係好靜....佢地勁乖咁坐係到draw cards~

我耳仔感到好舒服~

班小朋友都draw得唔錯嫁~

哈~仲有個妹妹好痴我tim~~~

成個活動完左之後...我就開始我既走黎走去....

先係我未交野比中心既miss...要返屋企做完再返中心比miss...(第2次)

之後返到屋企一邊整我要整既野...一邊食我既lunch...當時係5點鐘<---Lunch~

整好之後再去中心交比miss...交完之後緊係返屋企啦...點知...

我留左隻USB係中心....要再行多次.....(第3次)

咁第1次呢?就係係巴士站送kimi返屋企...之後再返屋企換衫去中心....

其實唔係行左好多次...只不過唔知點解感覺上係....==

條路經過左好多次~好啦...我今日真係好眼訓~:P好累~Z.Z