Hello~各位~ 星期4個夜又去左上義工班啦~
本來諗住星期4晚係最後一堂~下次義工們見面既時間會係好耐之後~
點知...miss同我地講~原來我地義工們要幫手整張超級大既poster出黎
放係28號既嘉年華會到......
星期4個晚我地係到傾張poster要點設計~傾到10:40p.m左右~~XD
琴日....就開工啦~~~ 嘩....好多工夫呀~
先係要draw D 20cm x20cm既正方形出黎....之後再cut.....
琴日都唔知cut左幾多張呀~~ 總之就好多好多張啦~
之後再用我地既創意....draw左好多picture出黎~~~
哈哈~琴晚笑死我地啦~~~draw左好多幼稚園既小朋友先會draw得出既picture~
that mean我地draw工唔多好~~~XDdraw晒之後~就將佢地拼左個圖形出黎啦~
嘩嘩嘩!!!好大張~~~好宏偉呀~~~ 超級HAPPY~~~ 超級有成功感!!!
不過最搞笑既都係...我地D drawing弄出好多笑話來~~~~XDXDXD
雖然整得7788....但係都仲未完成嫁~~~
今日仲要返去繼續整~~~~好啦~加油~~~~~>V<
聽日就係嘉年華會啦~~@@今日一定要完成呀~~^^
我好中意我地整既poster呀~~~~~~~
|