今日好悶牙..!!
今朝早老公仔打比我..
問我出吾出得去陪佢買番澳洲既野..@v@""
我真系好想出嫁..因為系最後一次見..t口t
但系我老豆吾比出..=[
真系有d吾系好捨得佢添..t口t
所以我今日成日都系屋企..=3=
3點幾果時我老豆冇喇喇比錢我出去買{送}""
我d 愛人又話出屯門..甘我米出屯門屯門買囉..嘻x2
出到去都成4點喇..-0-""
買左2棵菜..呵x2
勁呢..出去甘遠買果2棵菜..嘻x2
買完之後食左麥當當..就走人,,
我d愛人就系屯門行街街..我自己一個歸家..=3=""
冇陰公..lor..t口t
|