今日我表哥[[結婚..]]]]xpppppp...
好開心..BUT..又好悶..-.-""
之後..去左老公仔屋企玩DOG DOG..呵呵
玩左一陣..就去左佢MA MA間公司..坐左一陣,,-0-""
跟住去左接佢D令令姐姐..呵呵..>0<""
接左佢之後我就走..而佢就送我歸家...都吾明,,為何成日都送我歸家呢..@@?
真系要講一句..[[..問世間...送我歸家是何物..]]@V@
呵呵,,吾明..吾明..-.-??????????????
番到屋企..我又要同我DAD..&...MAMA沖去表哥到..!!
系我表哥到搞左成晚..之後我叫我老豆送我歸家..@@!
|