我今日冇番學牙..對眼腫左..T口T""
我系屋企打機...打機...仲有既系打機..-.-
好彩我D愛人早放..^0^
我地..行E度...行果到..行牙行..行牙行..!!!
行左一陣我就歸家喇...@V@
呵呵,,,成日都系甘悶..勁呢..@@?
老公仔今日打比我,,,同我講佢染左髮牙,,>.<
好想睇下系點既樣..嘻嘻,,-.-V