今日我又遲到喇,,唉..T口T
吾想再遲到牙...>.<
今日又系我既死期..因為今日派卷牙
我D成績....唉..都系吾好提喇,,,廢事傷心,,t口t
試卷一份...接一份...我既心情一低再低...-.-""
搞到無地自容.......................................................
死左佢算喇...-.-"
之後就甘系屋企死左...........................好慘牙.....T口T