今日9點幾去左..[[晨樂]牙..>3<
到左見到好多小朋友牙.,.好可愛牙..xpppp
我地系果到整湯圓...不過吾食得..-0-""
有個小DEDE錫左我塊面3淡牙..呵呵..開心.^0^
又有個小妹妹系甘拖住我吾放..嘻嘻..受歡迎呢..-.-v
走果時有D吾系好捨得..t口t
之後我就番左屋企..乖呢..呵呵.^0^
不過換左33又出番去..@V@
果時2點幾..陪緊愛人食飯..我MA MA就打黎嘈我叫我歸家..t口t
我就甘 ..就系屋企悶死左..>3<""
死得好慘牙.,.,T口T"""
|