♥ 新 滴 中 二 生 活 ﹏`]]
kimmi923
暱稱: ˇ 欣 ﹏ ♥`]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-10-11
Sport Day`
♥ 環 村 跑 ﹏`
派卷喇 '
*__ 考 完 試 喇 '
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 74
今日人氣: 0
累積人氣: 1422
2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


被嘉嘉姐選中了♥'' 分類: ◤× 生活點滴﹏ˇ]]

被嘉嘉姐選中了♥''

[1] 傳給10個人[不可回傳或者重複]
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,否則,今生今世孤獨終老

中獎名單[不分排名]

1.貓貓♥''

2.NIKI♥''

3.FaNnY♥''

4.索晶♥''

5.會長小姐♥''[[如果講小姐得罪左你既話請原諒]]

6.AnGeLa♥''

7.型仔♥''

8.M怡♥''

9.KaY姐♥''

10.AnGeL

你覺得1如何: ♥讀豬巧叻 而且可愛

你覺得2如何: ♥有D暴力但好人 成日幫朋友=]

你覺得3如何: ♥巧人 同佢傾計幾開心

你覺得4如何: ♥幾靜- -''

你覺得5如何: ♥人妖一個- -''

你覺得6如何: ♥幾好人 我地班裹面既大姐姐=]

你覺得7如何: ♥巧人 讀豬幾叻 同佢傾計巧開心

你覺得8如何: ♥唔知點形容好 但幾好人

你覺得9如何: ♥好好人 口才好 讀豬幾叻

你覺得10如何: ♥樂於助人 祝你早日脫離老馮既魔掌=]

[一] 問卷大調查
*`'1 : 傳給你的人是誰?♥,嘉嘉姐

*`'2 : 她是你寶貝嗎?♥,NO 只是好朋友

*`'3 : 認識他多久?♥,差不多1年


*`'4 : 她正、還是醜、還是帥?♥,正-v-''

*`'5 : 對他說一句話?♥,唔知講咩好

[二] 麻吉
*`'1 : 說出你最好的朋友?♥,貓貓,NIKI

*`'2 : 你的寶貝很多個嗎?♥,OK la"


*`'3 : 你朋友有同性戀嗎?
♥,無

*`'4 : 會不會討厭同性戀?♥,會掛


*`'5 : 妳會喜歡上好朋友嗎?♥,應該唔會既 - -''

[三] 感情
*`'1 : 你有情人嗎?♥,無
*`'2 : 覺得最浪漫的地方?♥,無

*`'3 : 你曾經親過你情人嗎?♥,都無情人

*`'4 : 對情人說過最甜蜜的一句話?♥,無情人 點講呢

[四] 飲食
*`'1 : 你最愛吃的食物?
♥,雞翼

*`'2 : 你最愛喝的飲料?♥,朱奶

*`'3 : 喜歡麥當勞這個地方麻?♥,幾嫁

*`'4 : 愛吃烤肉嗎?♥,麻麻地
*`'5 : 愛吃火鍋嗎?♥,凍個陣時就鐘意

[五] 興趣
*`'1 : 喜歡啥運動?
♥,羽毛球

*`'2 : 接上題 、為啥喜歡?♥,無得解=]
*`'3 : 最愛跟誰一起運動?♥,好朋友

*`'4 : 你最喜歡做的事?♥,上網,行街,食野,同D FDs 吹水

*`'5 : 喜歡跑步嗎?♥,麻麻地

[七] 雜七雜八
*`'1 : 最愛的節目?
♥,聖誕節
*`'2 : 接上題 、為啥喜歡?
♥,無咩點解=]
*`'3 : 及時通幾號?
♥,及時通係咩黎嫁

*`'4 : 最愛誰?♥,屋企人,好朋友..
*`'5 : 你是男的、還是女的?
♥,女的
*`'6 : 有老公嗎?
♥,無-v-''
*`'7 : 有老婆嗎?
♥,我唔係基嫁 - -''

*`'8 : 天塌了怎麼辦?♥,等佢塌落黎先算
*`'9 : 戀愛感覺好嗎?
♥,唔知呢

*`'10 : 鞋子穿幾號?♥,唔記得

*`'11 : 最愛的明星?♥,歌星就有

*`'12 : 最愛的場所?♥,無
*`'13 : 喜歡哪個牌子的什麼東西?
♥,好多都鐘意
*`'14 : 肯德基爺爺幾多歲?
♥,唔知- -''

*`'15 : 喜歡菜市場嗎?♥,唔鐘意

*`'17 : 都跟誰逛街?♥,問咩- -''

*`'18 : 都跟誰拍貼?♥,問咩
*`'19: 推薦一個逛街去處?♥,MK吧....

*`'20: 你現在幾歲阿?♥,12

*`'21 : 現在幾點?♥,16:47
*`'22 : 想睡嗎?
♥,'唔想
*`'23 : 今天有見到誰?
♥,幾多下
*`'24 : 會不會討厭傳給你問卷的人?
♥,唔會
*`'25 : 這個問卷很多嗎?♥,幾嫁

*`'26 : 鼠年有什麼願望?
♥,無咩願望
*`'27 : 高中想讀哪?
♥,梗係LSKC

*`'28 : 有沒有暗戀對象?♥,無
*`'29 : 會聽你說心事的(baby)是誰?
♥,貓貓,NIKI

*`'30 : 支持你的(baby)是誰?♥,朋友

*`'31 : 你認識的人中、誰最正?♥,唔知- -''
*`'32 : 你認識的人中、誰最美?
♥,唔知- -''

*`'33 : 想跟哪個明星發生關係?♥,咩呀- -''

*`'34 : 哪一個國家?♥,唔知
*`'35 : 想生混血兒嗎?
♥,麻麻地

[[x完_♥〝

2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


爆開心的一天 分類: [[ × 校園趣事一點貼...

今日頭三堂都係MS YAN堂

悶到嘔泡

之後BREAK

要落去搵個個死人麻煩MS NG

有要我地解釋咩咩咩

又呢樣又個樣

好彩佢無咩點罵我地姐

之後就衝落去買野食

因為實在太肚餓喇xD

之後個三堂仲無聊

簡直想死

之後個幾堂就開心囉

週會堂可以玩GAMES DAY

但要等其他班玩哂先玩得

所以阿SIR就派上次QUIZ份卷

如慣例

貓貓又全班第一名

而我居然14分合格和

超開心呀xD

之後蘇生問我幾多分

佢話佢12分和

我居然高佢兩分

太好喇>w<

之後週會堂我地落去玩GAMES DAY

原本諗住會好無聊

點知超好玩

個個BIG TV超好玩

係到估字

我地組估到8個字

都係得2個印-v-''

雖然小D

但真係好好玩

之後上番課室

MRS YIP又派I.S之前個個QUIZ

我諗住自己唔合格

點知我居然26.5/50分 [[其實好低分-v-'']]

拎到全班第8名@@''

個一刻

我成個人呆左

唔知開心到呆左定咩

總之就好難形容

貓貓仲好似開心過我咁

係咁話我你好勁呀-v-''

其實佢自己咪仲高分xD

下次我一定要繼續努力>w<

真係超開心呀xD

P.S'' 我突然間諗到一句NIKI既名句黎形容我既心情

        就係[[真係好KAIRO呀xD]]

        KAIRO既意思即係美妙- -''

        係咪覺得好無奈呢- -''

2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2008-04-29 分類: [[ × 校園趣事一點貼...

今朝一起身

喉嚨超痛@@''

救命又係咁流鼻水@@''

睇黎我都係傷風嫁喇

仲諗住星期五去游水TIM-v-''

之後就番學喇

第一堂係老馮堂

佢又講埋D無聊野 - -''

之後無喇喇有隻超大既小蜜蜂 - -'' [[係大蜜蜂先岩]]''

我嚇到死左

明知我最驚昆蟲呢家野@@''

最後佢都係無飛走

我地就落堂

之後I.S要QUIZ

我唔知道要考WATER

搞到我後面個版.........

填左等於無填- -''

全都是錯的

今次一定死無生

之後I.H

要咩BASE GROUP要討論

成班男仔

得我同貓貓兩個女仔

救命呀

之後英文

JOINT TEST  @@''

有D唔識做

死喇

好驚唔合格呀

之後LUNCH TIME

我同貓貓好想去試食會

鄧副校見到我地而且見我地咁想試食

就話''你地咁乖就被你地入去食喇''

太好喇

我幾時都話D阿SIR好人嫁喇xD

超好味呀

食到我地差D唔記得去搵老馮

之後MUSIC

MS NG話無去CHOIR嫁D要落堂之後解釋比佢聽

之後就被佢係咁罵

我今日一定要係呢度用粗口罵佢:

死肥婆

收喇

我地落到黎都夠鍾喇

仲點唱呀

我把又沙哂

你話比我聽點唱

屌你呀

咁得閒教咩豬姐

去''臭''仔喇

死三八

之後都係超無聊既堂

之後就放學囉

P.S'' 今日小明戴左副新眼鏡

        超似阿叔

        我幫改左個名叫''的士阿叔''xD