| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
| 2008-04-17 |
分類: [[ × 校園趣事一點貼... |
今日第一堂係家政
正芒果布丁
太好喇xD
講真
我由細到大
只係識得煮杯麵
連公仔麵都唔識煮- -''
係咪好廢呢
今次可以話係我第一次正野食
我同周微一組
聽MS鍾講完一大堆廢話
終於都可以開始正喇>w<
洗哂D野之後
就開始CUT個芒果
我CUT到好樣衰 - -''
不過都有幾粒都幾令既 - -''
之後就落埋D淡奶,''姐''喱粉個D野
再倒落個盒到就大功告成喇
跟住擺落雪櫃
真係好想即刻食呀
但個布丁又未變硬-v-''
唯有等放學先黎家政室拎喇
之後數學堂
阿SIR無喇喇變得好火
幾驚被佢叫名呀@@''
之後英文堂同中文堂無野講
I.H同中屎堂更加無野講
之後就係I.S堂
要TEST
好彩我琴晚溫左成晚
我諗應該都識既
點知我溫個D佢出得個小小
我無況個D佢就係咁問-v-''
好彩我都識D姐
但又唔知岩唔岩
希望會合格喇
之後佢又繼續講豬
之後要等貓貓做埋值日生就走得人
點知個個死人何某某
佢然要貓貓掃地-3-
自己就擦黑板同倒垃圾
哼
係男人既
就應該要掃地喇
有咩理由要女仔掃地和
你話一次半次就話姐
佢差唔多次次都係咁
哼
邊個同佢一齊值日就真係慘囉
之後就去家政室拎番個芒果布丁xD
然後就放學
番屋企品嚐我既芒果布丁
[[x好味呀_+]]
xDDDDDDDDDDDD
P.S'' 今日蘇生問左我一個問題
佢問我覺得何某某靚仔D定佢靚仔D
我O哂咀
我好想同佢講
兩個都咁樣柒-v-''
[[x完 '']]
|
2008 年 4 月 16 日 星期三  |
| 2008-04-16 |
分類: [[ × 校園趣事一點貼... |
今日朝早無MORNING ASSEMBLY
太好喇<3
但係有問答比賽-3-
佢地今次出D問題
我地好快就估到
最後我地以9分21既時間完成左
諗住都係我地班最慢
點知我地居然快過1B班
佢地10分鐘先完成
太好喇>w<
之後PROJECT堂
悶
I.H堂
悶- -''
總之就係超超超超超超超超無聊的說-3-
之後MATHS同英文
無野講
之後中文堂
又要默豬
今次我終於唔洗肥喇=]]
太好喇
之後普通話堂
又係咁無聊
基本上成堂同型仔傾計- -''
之後週會就好玩囉
要校際國文教育比賽[[個名好似係咁- -'']]
有蘇浙,林護,培道同譚伯羽參加
當然唔少得我地李兆基喇
經過一場激戰之後
最後由譚伯羽羸左-v-''
原本以為佢地唔勁
點知佢地超勁
10題有8題都搭岩''
我地李兆基就拎第2名
林護拎第3- -''
仲以為佢地會拎第1 TIM-v-''
之後就放學喇
番屋企溫I.S
聽日要QUIZ- -''
好驚唔合格呀
加油呀
|
2008 年 4 月 15 日 星期二  |
| 2008-04-15 |
分類: [[ × 校園趣事一點貼... |
今日第一堂係普通話堂
超無聊
我差D訓左覺- -''
之後中文堂
派默豬簿
點知肥左-v-''
之後就超無聊
講咩地動儀
悶到嘔
仲要2堂- -''
真係救命
之後個3堂
更加唔洗講
LUNCH之後個2堂
到無咩好講
係ORAL堂既時侯
我都仲好地地
之後到左I.H堂
佢派JOINT TEST份卷
我都諗住自己唔合格
點知真係唔合格 - -''
我個陣時覺得自己好失敗
超想喊
原本我仲可以忍住
之後個個都問我幾多分
我就忍唔住喊
雖然唔係喊得好西利- -''
貓貓,NIKI,型仔仲有好多人都安慰我
但係佢地愈安慰我
我就愈想喊- -''
型仔,會長同小明唱歌比我聽黎安慰我
雖然我笑唔出
但我都好多謝佢地
跟住等NIKI做埋值曰生就同佢同埋貓貓一齊放學
跟住NIKI請我同貓貓食野xD
太好喇xDDDD
P.S'' 來形容會長的xD
不知所謂
不知廉恥
海倫海勒[[不倫不類]]xD
xD是多麼可愛哦
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|