| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
| PaSs了 -v-'' |
分類: [[ × 校園趣事一點貼... |
今日派左中屎卷-v-''
MS CHAN一入到黎
就講左句說話
佢話我地考得好差@@''
係個陣時
我以為自己唔合格嫁喇
點知當我收到份卷既時侯
我居然合格和@@''
仲係32/50分 TIM
超開心呀
但係貓貓同同會長佢地就......
唉
佢地下次唯有努力D
勤力D溫豬喇
希望佢地下次合格喇
我都要繼續努力先得@@''
今日就講呢到先喇
要做功課呀xD
P.S'' 今日做值日生
狂係到擦黑板
擦到傻左-__________-
|
| I.S JoIsT TeSt -3- |
分類: [[ × 校園趣事一點貼... |
今日一朝早番到學校
見到會長係到探熱- -''
佢個樣超好笑xD
跟住之後就番課室係到溫I.S
之後就係咁上堂
BREAK個陣時就要落去搵老馮
佢又係到屈機- -''
真係煩
之後又繼續上堂
上堂上堂上堂...........
之後終於都到週會堂
要I.S JoInT TeSt
我超驚
幾驚我溫個D佢唔出
我唔溫個D佢就出
好彩佢出個D我識姐
但串錯好多字- -''
希望合格喇
之後就放學喇
番屋企狂玩電腦-v-''
P.S'' 見鬼勿O嘴
潛水怕屈機xD
|
2008 年 5 月 6 日 星期二  |
| JoInT TeSt TeSt TeSt.........-3- |
分類: [[ × 校園趣事一點貼... |
今日真係好多野做呀
首先要中屎JoInT TeSt-3-
仲以為好難
點知超易-v-'
只係驚歷史資料題會笞錯姐
之後阿SIR又派番琴日份QUIZ
仲以為佢改左添
要我地自己改-3-
之後MUSIC又要表演
哇
我地組超樣衰呀-3-
因為事前無合過
搞到唔知點入
唉
總之就超樣衰喇
聽日仲要TEST I.S 呀
我溫得好小呀
死喇
咁多點溫呀
都唔知點溫好
仲要趕住溫豬
唔打喇- -''
係咁先
~完~*
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 13 | »
|