今日P.E堂要游水@@''
但我唔洗游- -''
跟住我同M怡係到睇人游水
跟住D男仔又被人罰做鴨仔行xD
小明同劉卓豪超好笑xD
之後我地就上中文堂
又是無聊的一堂
之後I.S
又要燒杯- -''
由於早前燒爆杯既經驗
令到我對呢一樣實驗有D恐懼- -''
好彩今次無燒爆杯姐 - -''
之後就到LUNCH
我今日無咩胃口
所以食左好少飯- -''
之後落到去禮堂
見到D人係咁係到試食-v-''
咁岩阿SIR係門口見到我地
見我地咁想食
就破例被我地入去試食
正呀@@''
阿SIR你真係好人呀xD
哇
D野食超好味耶
我地就算唔主動去搵野食
D飯盒公司都係咁被D野我地食
食得好飽呀xD
之後MUSIC
我地一落到MUSIC ROOM
MS NG一黎就話[[WHY YOU ARE SO LATE]] - -''
真係想死
之後又係到發嬲
真係頂佢唔順
之後READING要設計張POESTER
設計完之後MRS YIP要我地周圍睇下同學既作品@@''
之後要我地選D令既出去比MRS YIP
個個死人蘇某某一野拎左我個張比MRS YIP- -''
搞錯呀-3-
之後小明想拎貓貓個張出去
點知拎唔到
仲被貓貓拎左自己個張xD
笑屎禾喇xD
之後放學我地決定唔去CHOIR@@
就番屋企 - -''
P.S'' 我諗聽日應該會被人罵 - -''
算喇
|