今日第一堂系家政
要TEST @@''
我好多都溫唔熟
之後收到份卷
發覺好多都識
我諗都應該合格既
應該姐- -''
之後要繼續正個袋
死
吾記得戴TIM- -''
好彩佢無記名姐
之後無聊得濟
狂系到幫人插D大頭針
我成日吾小心插到自己D手指-v-''
好彩無流血
之後就MATHS
好無聊- -v
之後個D堂更加無聊 - -''
都係唔好講喇
之後LUNCH個陣時
MRS YIP話佢個兩堂I.S堂變左中文同P.T.H堂
聽日再同佢地換番
哇
正呀-v-''
唔洗上佢堂咁悶
但系聽日就.........
唉
算喇
始終都要上
之後上埋最後個兩堂
就放學喇
陪NIKI佢去做家政
跟住等埋貓貓開完會就番屋企喇
P.S'' 我係到再重新一次
你地吾好再系到話我同呀邊個邊個咩咩咩個D野
你地應該都講夠喇
你知唔知道你地咁樣好煩呀
搵日被我清靜得吾得牙 |