今日要想老馮堂
佢又講埋哂佢個D廢話- -''
雖然好好笑
但係真係好煩
佢仲話個面具要有漸變色
要我地LUNCH TIME落去ART ROOM到做番
又無搞錯呀-3-
I.H堂要QUIZ
好彩我有溫姐
如果唔係我一定唔識串D字
之後要做GROUP WORK
要油顏色-v-''
雖然係比較低能- -''
但好過佢講豬咁悶
之後英文堂要DICTATION
希望合格喇
之後LUNCH
又要落去搵老馮
真係好想打爆佢 - -''
跟住我油完比佢睇
之後佢話OK
交得
跟住我望下D人
原來我係第一個做完既人 - -'' [[油得好核突_+'']]
之後就幫下NIKI
佢油到個面具.....
唉
都係唔好講喇
跟住SRA
MS SIU係到改DICTATION D 簿
點知NIKI唔合格
佢第一次默豬唔合格
佢話好想喊和
跟住咪同佢廁所冷靜下囉
跟住唔記得左發生D咩事
死人瀨澤明拎塊膠板
一野拍落我背x到
超痛呀
痴線嫁
我而家仲好痛呀
真係想x佢
聽日唔好比我見到佢呀
哼-3-
|