| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 6 月 2 日 星期一  |
| 2008-06-02 |
分類: [[ × 校園趣事一點貼... |
今天是莪6月滴第一篇日誌
講番學校先
今日P.E
考''打關抖''
莪打得超樣衰
經過NIKI既指導之後
終於都打到過比較令既-v-''
拱橋就當然無問題喇
當莪考既時侯都尚算順利既=]
之後中文
悶悶悶 -3-
之後I.S堂
超正
好多得意野睇=]
之後MUSIC
個個MS NG又話咩
WHY YOU ARE SO LATE '
頂佢吾順囉
講黎講去都系個句
之後READING
考急救
基本上成班系到出貓-v-''
之後做D&T個張W.S
做完做英文
牙蘇生真系多問題問既姐
連HAPPILY
都可以圈做APPILY
仲問莪點解-v-''
佢真系得意既姐
之後同NIKI一齊放學=]
食左好多野牙xD''
好好味xD''
P.S'' 放學搭車個陣時
居然見到蘇生-0-
仲同佢搭埋同一部車
真系''不幸中之大幸''牙
掩住良心講-v-''
|
2008 年 5 月 27 日 星期二  |
| 2008-05-27 |
分類: [[ × 校園趣事一點貼... |
今日又有老馮堂
佢又搞GAG- -''
真系煩
但又覺得好好笑- -''
之後I.S
都幾悶下- -''
之後I.H
好慘
吾見左張W.S
跟住MS YAN要我企系牙蘇生隔離個位
真系.......
好想打佢........
唉
好彩就黎落堂
先吾洗企咁耐
真系......
之後MUSIC堂
MS NG比我地睇左條超好笑既片
笑屎我
卡卡xD
之後放學
要採排
採到差吾多7點先放得-3-
聽日就表演喇
一定無咩人睇
P.S'' 點解你咁易嬲人嫁-3-
|
2008 年 5 月 26 日 星期一  |
| 2008-05-26 |
分類: [[ × 校園趣事一點貼... |
今日朝早
一黎就要游水EXAM @@''
游都吾識游
仲要我地跳水- -''
救命牙
結果我一跳落水
即刻被人DQ- -''
算喇
預左嫁喇
之後中文堂
梁SIR又發惡喇-v-''
今日個個死人MS NG
又系到煩煩煩
真系屌爆佢
超吾鋸佢囉
最頂佢吾順既就系
佢隻腳
我知你對腳好令 [[掩住良心講-v-'']]
但系都吾洗SHOW比我地睇既
自己睇咪得囉
之後READING堂
派番之後HEC做過個D
跟住梁SIR入黎比我地聽聆聽
聽完之後MRS YIP派番之前個份QUIZ
16.5/36
肥左=]
差1.5分真系吾抵- -''
算喇
我都覺得個成績幾好嫁喇
唯有下次努力喇
連MRS YIP都系份卷到寫
叫我加油牙
系EXAM到一定要做好D
加油牙xD
跟住放學考中文聆聽
吾知會考成點呢
希望合格喇
P.S'' 聽日CHOIR又要採排
真系麻煩牙
聽日無8點都吾洗彼屋企牙-v-''
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | »
|