今日第5堂=] 徐寶儀冇同我地上堂 ^.^
佢話發生左d特別事件w0 .___.
全堂自由活動.... 好多人走黎走去-0- 好似屋企咁
我地以為佢系3樓女廁到漏m.....
漏到冇人理佢^.^
我同幾個男仔系到幻想佢漏m既過程.用咩方法止血同埋漏m既心情-.-
又晝埋晝-0- 晝得好靚 好新奇 好有趣!!
勁好笑=-= 有個kai子仲要扮佢漏m果樣 勁搞野=]
果時我想映佢 但系miss lee成日行過黎 映5到"
到左午膳喇;" 果時先知要落去school hall喎*.*
我行出去聽miss講咩 撞到牙yo >3<
牙yo竟然同我say hi喔-.- 估都估吾到-___- 好開心牙!_!
好難得 /____\ 應該吾到怕羞lu~_~ (牙yo)
落到去 好悶-3- 個鬼佬系到講 我系到訓......
佢唱歌就起番身.... 中文 普通話都唱到-.-
我同敬敬狂笑-0- 唱得好撚gag-__-
唱哂之後 又再訓過=.=
訓到走果時起番身 條腰訓到好痛0.0 起身果時仲[拍]左一聲....
上到課室 又睇個"流浪漢世界盃" 冇咩好睇=__=
上到去又訓=[ 訓得好爽 miz吾理我^___^
放學就番屋企-.- 悶到死死下0.0
呢幾日都冇人搵我.... 玩電話就有-3-
|