今日上堂好悶-___-
個個老師變哂咁=]
粒聲都吾準出-0-
嘩... 咩世界呀-.-
聽歌聽到悶.__.
所以就諗起1個人!_!
我同佢都吾系識左好耐
但又好快就熟左喎: )
就黎比佢拉走埋.... ^_^
深深比佢吸引 =,=
但系佢好少講野 /___\
太被動.____.
系咁多!