今日3:xx同慈慈.牙yo去搵kankan ^.^
之後上左佢屋企..得個坐-0- 悶= =
好彩仲有套野比我睇姐 : 爆丸
見到有隻野生仔-.- 生既過程幾好笑-3-
呵左出黎就格鬥=]
坐到4點幾>3< 就同佢出街lu
之後陪佢地去許留山食野-V-
好彩甜甜都有比幾舊魚蛋我食 ^_^
愛死甜甜牙 !_!
食完就去好臭既(電遊)...
去電遊個主意系甜甜既意思"
所以我地咪跟埋佢上去.___.
上到去 又系得個坐=]
坐到等佢地打完就去左新工睇波!
點知去到見到蘇狗and彭彭既 鋒鋒!!
佢地系到幫人計分0.0
我地就坐去上面睇波!_!
睇左一陣之後=[ 班女仔就走左出去睇b00t.....
得番甜甜1個系度 ^___^
佢系都要拉住我吾比走-.- 系都要我陪佢坐!!
仲要我坐系佢隔離添 攞命呀=3=
最後都同敬敬佢地坐=___= 甜甜落埋黎
同敬敬系到耍花槍咁.___.
佢地系到互打"
敬敬就攬住我- - 搵我做(檔箭排)....
甜甜又搶我 又話:權權系我嫁-3-
敬敬就攬得好愈實.... 好辛苦0,0
甜甜又叫我同佢傾計... 佢又吾講野=]
8點鐘左右 差吾多都走 仲有家熙.家豪.甜甜.斌斌同埋我
但系我坐左陣就走lu=[ 超悶-___-
咁就一日喇~_~
|