今日9點幾起身 好凍>____<
4點幾先出門口搵kankan佢地``
又系去電遊-0- 果班男仔打機吾悶架?!"\
班女仔又買雪糕食.... kankan比左淡我食^.^ 一粒粒-3-
覺得好凍-,-
期間慶仔黎左黎探我^___^
坐到就黎6點先走-.- 之後又去i-one.....
去i-one中段 慶仔狂攬我.整我=] 好煩呀!_!
當正我系佢情人咁.... 我系咁扮童真咁-___-
整佢手指.摸下體 呵呵=-=
去期i-one又系企系度0.0
又同慶仔整我同佢既kai子手勢=.=
眼神仲好迷人添-v-
差吾多8點左右 去左m記食野
牙yo 同 ling話見到我同慶仔!``
但系我地全不知情喎....
食完之後 我同+豪番屋企
慈慈 kankan 斌 +熙 慶仔又番上去i-one-.-
|