今日上堂狂訓=-=
咁凍仲要跑... 凍死人
上上下堂 嘔血..... 有條仆街一野撞埋黎 勁快w0
頂佢個肺!!
比佢撞到仆左落地下 仲要撞埋個口-
成炸血=] 止吾到血 去左醫療室搵杜小姐 佢又吾系度喎-0-
要自己解決..... 好核突 個人腫左添/____\
午膳去5樓睇打波 見到牙yo and ling ,_____,
ling叫我入去同佢地一齊 未入去之前比佢講左幾句粗口話我=,=
入到去 佢地又試下上去坐 牙yo點都上吾到去-.- ling佢差少少炸=]
用盡最後一道氣上去.......上吾到-3-
之後佢地又話要摟我!_! 好暖呀^____^ 好想黎多次吧-v-
之後慶仔 彭彭黎左... 慶仔入到黎就搶我 之後彭彭又黎搶我.... 好開心呀"
但系我成日hurt彭彭 佢可能吾再愛我喇-3-
完左lunch 同彭彭拖住手番班課*_*
放學 去到新工見到彭彭 kankan 慈慈
行左陣 我就番屋企lu
|