2009 年 11 月 16 日 星期一  |
| 2009-11-16 |
分類: 未分類 |
今日上堂悶....
2個小息悶爆...
午膳去5樓睇我既慶仔打波!! 好勁.___.
3個女仔過黎話掛住我 又話黎探我w0-.-
又問我中吾中2彭彭 >3<
過左陣 仲搶佢地所為既迪迪=-=
搶得好開心咁-0- 慘=]
睇左陣就走lu 睇到悶-3-
冇人理我 同fd走........
之後同慶仔傾左陣計
佢好中2我咁0,0
同佢傾 好多野傾w0-,-
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 34 | »
|
|