呢幾日狂系學校比人扣分=]
我都吾明扣分有咩咁過引.... 但系我一次又一次咁黎
次次都話我對老師不尊敬~ 挑"
佢成日都話我串佢=] 但系又比我串到甩甩cut cut....
攪到成班笑哂 ^___^
黎黎去去都系佢-.- 冇第二個架喇!_!
今日臨放學果時.... 衰多口 同佢駁左幾句野-0-
叫我上去圖書館搵佢w0 = =
上到去咪又系講一炸廢話 罰抄 同埋 扣分-3-
黎黎去去都幾咁.__.
都吾知佢系吾系突登 咩都要我做-0-
之前都有試過比佢扣過分-.- 但吾知點解每次都有我份=[
但系串佢又覺得幾好玩咁/_____\
衰就系衰把口=___=
吾講咪冇事lol~
真系好憎佢0.0 我仲講埋系佢堂先會咁=.= 其他堂就吾會....
佢就知道我分明系佢堂到玩野"
我仲講到好慘>3<
話呢樣 話果樣
我見到miss果樣有變,,,,
好似燉我可憐咁.___.
下次都系忍佢算喇 : )
|