今日番學 着多好多件衫衫=]
好似個雪人咁.___.
小息.午膳冇咩事發生!!
放左學之後 要去果d課外活動..... 但系我着左校服/____\ 冇得上... 呵~
企系4點幾就完lu 之後就系足球場果度等kankan-.- 5點幾先放呀....
足足等左佢1個鐘呀-3- 凍死我喇-﹏-
佢課外活動果度暖嫁-3- 我就要系留下食西北風等佢-0-
好可憐呀
之後同佢地去左m記食野>3<
坐坐下徐媽媽黎左^.^ 同佢系到講笑
佢教我講粗口添呀..... 仲要用畏氣喎 好衰呀佢!_!
m記裹面暖 但系kankan佢隻手好凍呀=-= 佢就拖住我隻手^___^
但系點整我隻手都系暖-.- 佢都暖左少少=]"
7點幾就走lu
|