今日番學得個凍-.-
問人借衫衫....
小息果時問人借衫 又比ling&牙yo攬^___^
午膳睇慶仔打波!_! 牙楓楓比權權玩,,,,
跌落d污遭水度-0- 無啦啦比ling拎走左支野飲=]
都吾知有邊個飲野?! 但系吾緊要啦.....
放學系地下等fd-3-
kankan果d都系度 咪同kankan果d系度傾.玩
又食野 又飲野^___^ 都吾系好悶既>____<
仲要幫kankan做功課添....
6點幾離開學校 之後去左m記坐左陣就走lu~_~