今日上堂變乖仔 ^.^
少左出聲 但系就聽歌-.-
吾出聲 變 聽歌-3-
堂堂都咁悶 又搵左個老野黎代miss lai堂....
冇一堂可以上到 except 數學堂!!
等等等... 等等等...
終於等到午膳la~ 可以玩耐d =]
但又比甜甜拉左出去審販咁-___-
系度狂屈我同敬敬講果d野
仲要嬲埋我添...
死傻hi"
我一直都吾知發生咩事=.=
又吾知家豪同甜甜講左d咩
根本我都冇同人講關於甜甜同敬敬既野
咁就嬲左nA=[ 打橫黎-.-
牙yo又比甜甜拉埋黎問左幾句 /____\
佢仲要含住(鹿)糖.... 搞到我都好想食-V-
想問yo仲有冇.____. 又比佢拉番過黎
過左一陣 彭彭 慈慈黎搵我 ^__^
好開心牙!_!
仲以為彭彭吾記得我添...
好彩佢都有我心" 但系...
遲吾遲d呀-0-
但系我依然咁愛慈慈!"
到左最後既2堂 : 科初
2堂都系趴左系枱到-3-
想訓又訓吾着....唯有又黎手機出黎聽歌=]
悶悶悶!! 放左學就番屋企lu! 屋企都系咁悶-.-
想出街又冇人喔~ 又冇人搵我... 敬敬同康去左新工度吸煙-0-
唉...
|