私は本当にとてもあなたを気遣って、知りますか ?仁!!!

永遠的最愛__________________________YAMAPI !>3< """"

草野 彰
 黑崎


Tomohisa
Yamashita @ GYM

 

koeychi
暱稱: ``#|<*..▼怡..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-03
好玩牙xdd
2006-09-17
星期6*
買左新相喇!>V<...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小倩
牙穎姐 @@ "
林齡
慧慧, M`/ daughte...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 3/6

今日..晏晝同思嫣嫣去行街街 ..
開頭去到屯市..就係咁兜呀兜 ..
之後就去左影貼紙相 ..淨係我嫣ge貼紙相..XD
都幾好幾好xD "
跟住..跟住買左鞋了 ..
不過睇睇下都好似吾多令 ..
仲要係膠底ga陰公 ..
買完鞋去左置樂 ..
嫣嫣仲未食野的 ..跟住就同左佢去買冷麵 ..
佢仲幫佢呀哥買埋 ..真係好細妹>0<
跟住 ..我就諗住買人字拖ge ..點知睇吾岩 ..
早知上果次就買左果對啦 ..
蘇舟過後冇艇搭-3- "
逛左一輪 ..
去左買野飲 ..
我又係買青蘋果珍珠>v<
跟住行安定果邊番去 ..
番到3聖果邊 ..
去左我屋企 ..
咁我當然即時番房換左d3同褲啦 ..
超熱+焗囉 ..又隸衰wor..
跟住 ..同嫣響房坐 ..我仲俾左細個d相佢睇 ..
跟住響樹影相相 ..又拍左段viedo ..
差吾多6點 ..同嫣落街 ..
見家姐同佢d fd..
跟住去左boys &girls..買左了
keroro..giroro..tamama..>v<
跟住又同左嫣上佢樓 ..
好快落番去 ..
見到魚魚同陳翠婷 ..
聊左幾聊 ..閃了 ..
之後又係同佢行3聖 ..
行到7點就番屋企lu..

刊登時間︰2006-06-03 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 26/5

又哭了..

今日小息冇當值..
皆因要交貨了..
so同穎&嘉希去左電腦室..

小息之後又係打table tennis-0- """

中午........
當然係去換3先
跟住又有咩點唱..
聽到today..我同婷婷就喊了..
玲都喊........
跟住..我仲好大聲的同佢講左對吾住..
唉..琴日又係咁..
學15課......中文呀..
同婷2個傻婆又喊..-0- "

放學果時慧慧又喊..
真係可憐...
我最錫ge慧慧成日都咁不幸..
作為呀媽真係心痛..

茶隊同筠彥傾左.......
唉....
仲差d喊..

番到home..
sd左e-mail俾玲.......
希望佢睇到啦..

夜晚就快8點..
大恩打俾我..
同佢傾左差吾多1個鐘電話..

好啦..打住咁多先啦..

刊登時間︰2006-05-27 11:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 21/5

星期日..

今日響樹煲[ 王子變青蛙 ]果時..
睇緊靚仔明道果陣......
2點左右..WING姐子打給我..
招我出街>< "
3點幾同佢行..
行呀行..悶悶的..
因為..因為..行得真係好多呀哩 !@@
今日5點幾同佢去食壽司啦下..
食完就走了..
咁你地知啦..味太郎出面有魚蛋呀果d賣ga嘛..
咁我就想食啦..
點q知有個死肥佬打我佔喎..
咁我排左好耐嘛..咁咪超吾gur囉..
又費事wing等跟住咪諗住走囉..
我行果陣就話[ 唉..吾買喇..d仆街囉..打我佔 ! ]
大大聲..望住條肥佬講的..佢都get到我係話9佢..
他媽的..打細路佔-0- """
搞到我響置樂d街邊買..-0- "
6點幾番到去3聖..又影相相>w<
不過暫時都吾scan上腦住..
番屋企之前仲見到小小龍..卡卡
仲有嘉欣姐..tracy姐..

今日終於買左[ 果件3]了..
響crazy room買的..
呀wing都左揀右揀..
響modern度買左件衫了..
行街果時又見到曾淑蘭..陳家盛..陳家樑..
曾淑蘭妖豔左XD "陳家盛高左令仔左..陳家樑.........比上次見到佢樣衰左..KAI左-0- "
今日仲食左好多野呢..飽飽飽>0<

夜晚同老豆去完恆福食野..去左惠康..
番到屋|<..好快就訓著左= = ""

刊登時間︰2006-05-22 08:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 20/5

星期6..

早上去中銀..勁無奈..要我圍走-0- "
跟住又好吾用易先等到4點幾..
同wing wing行街XDD "
仲同慧慧豬1齊...............搭輕鐵xD "

今日好吾容易先買左3..
皆因現下D衫真係係好可怕..-0- ”
樣衰衰的>< "

今日手機GE相機相終於多左1個人了..
那就係小小WING..
吾洗睇黎睇去都係我同家姐了xD

今日同佢兜黎兜去..
真係吾知有咩可行了..
因為..行得太多-0- "

夜晚同wing響安定[ 蕩失路 ]
d路實在太複雜了..-0- "

刊登時間︰2006-05-22 08:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 藉日記說話

朋友們掉下我,.我還以為還有姐,.
原來也是1樣,.
親姐姐,.原來將朋友看得比我重要,.
身邊朋友,.都有1個能完全互相信任,.[ 傾得,.玩得 ]的朋友,.
而我?沒有,.
就是為了這1點,.經常令自己不快,.
真的是我想得太多?
今天想起了很多,.關於老師..朋友......跟[ 那個人]
很想講,.卻開不了口,.亦不知道要怎樣講,.

我有位朋友,.
很多時候,.她都能看出我不開心,.
我不開心,.她都最先察覺到..
會問我[ 不開心嗎?沒事吧? ]
很簡單的,.但卻令我很欣慰,.
但她也有個很好很好的朋友,.
始終也會有放下我的時候,.

昨天我翻開了紀念冊,.
本帶著1般的心情,.
看了過後,.心情走了下坡,.
也想起了這1年裹的我留意的......
有位朋友說了1句話,.
我想,.沒有機會了,.
我們再沒有辦法做從前1起做的事,.
那是因為......我們的關係生疏了..
因為..我曾做出很錯的事..

從前..跟其他5位朋友關係很好很好..
現在呢?甚麼都變了,.
我不在意跟其中1位朋友鬧翻了,.
因為我覺得自己沒有做錯決定,.
我受不了她的說話,.受不了她的性格,.
尤其是那愛愚弄人的性格,.
但..其他4位呢?
我不否認..在意

有時候真的很想很想大叫自己的問題?
為何總是我被忽略?
為何別人愛把我當作後備?
為何我總是那麼多問題?
為何這麼在意某些事?這麼小器?
不敢正視朋友的問題,.是因為我的朋友圈子太小,.
我怕,.開口只會令我的朋友圈子更.加.小.......

刊登時間︰2006-05-16 06:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]