私は本当にとてもあなたを気遣って、知りますか ?仁!!!

永遠的最愛__________________________YAMAPI !>3< """"

草野 彰
 黑崎


Tomohisa
Yamashita @ GYM

 

koeychi
暱稱: ``#|<*..▼怡..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-03
好玩牙xdd
2006-09-17
星期6*
買左新相喇!>V<...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小倩
牙穎姐 @@ "
林齡
慧慧, M`/ daughte...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 都吾算悶ge......

家姐晏晝4點幾出左去之後..跟住我又以為自己1個啦..點知牙穎就叫我過去佢
|-|[]/\/\e..咁住就去啦..費事自己響屋企傻下傻下..
差吾多5點就過去啦..原本想行..但落雨..我當然係搭輕鐵啦..
去到佢屋企..傾下..笑下..傻下..都開心ge,,,,,,,,,,,
差吾多6點果時就同佢去食野(安定果邊)啦..原本想食/\/\記..但,,,,,,,,,
首先出去第1件事梗係影左印先啦.,去到/\/\記出面..佢指住入面,,咁我見到個好似何振威ge人啦..以為佢指佢..跟住佢又話..隔離牙..我望一望..見到梁綺婷啵..同2條仔響樹談心*但我果時呆下呆下,,諗[咁似梁綺婷ge?]xd ""   佢又眼碌碌咁望住我地喎..
跟住走左,,吾想見到以前d人牙,,,,之後去左大家樂,,我叫左個咩[芝士南瓜香茄肉醬意粉]..超長= =""
我忽q佢..等左勁耐喎..成半個鐘,,牙穎食完先有我,,幹..xd ""   吾知y e家中2講呢個字,,
跟住行番去穎屋企..玩下pc..睇下電視..9點鐘走人..我慢慢下..行左半個鐘先番到去..&今次吾行兆麟果邊..行第2邊,,
唉,,仲有勁多功課,,要快d做晒佢先得,,費事又欠啦.,

刊登時間︰2006-01-01 09:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 補]   哈利4

今日同婷&穎去睇哈利4..

12點幾就仆左去買2點幾(第2場)GE飛..冇法啦..驚爆丫嘛..

超超超超超超好睇牙!!BUT又好似..第3集好睇D啵..睇完果時真係想再睇多次GA..可惜佢地要返屋企啦,,咁我就唯有等出碟啦,,

刊登時間︰2006-01-01 09:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 ||月|9[[補打]*

星期6..*
同思..婷..穎&珊去呂祥光..去到已經遲左..皆因思&珊遲左起身..好彩個講座都遲左..我地去到佢地都係開始左陣..開頭就係聽講座啦..我..思&珊坐左響左邊..婷同穎坐左響右邊..人地按排的..
之後見到鍾健威佢地..鍾見到我..就俾個令到我好無奈ge反應..睇見佢個樣都想笑..
本身就想專心聽下ge..點知後面果幾個仆街(吾知乜小學)就煩到西咁..又嘈又玩又盛咁..總之就係幼稚..都費撚事理佢地..
跟住仲搞|&lt;..佢地就吾知整到珊定思啦..有個就話咩..整到人地喇..跟住就吾知點解又響到拗..咩中學ga..小學ga..(拗我地係中學定小學)..笑到我同珊爆嘴..係中學就吾洗黎聽啦..洗撚同你班|&lt;ai子響樹聽咩= =?on9的咧.. 聽完講坐..我地就分組活動..我地5個都係藍組..之後又見到華同玲..
又見到于文穎同佢班不知所謂ge FD(當然包括淇斯淇)..落到操場果到先見到佢地ge..跟住勁大聲[妖]佢地囉我..佢地就吾知邊個睥9我地..
我地果組開頭就係咩足球活動..我地幾個就淨睇..又好排球活動..本身想打..but..我果身裝扮吾係咁岩..又熱又曬..搞到我冇心機..珊佢地都吾想打..
我地5個就周圍蕩下蕩下..||點幾就走左..華同玲同我地|齊走..行左陣..華自己番左去..跟住我地就去食野啦..玲就話走先..我都知..我都知冷我地係落左佢ge......
珊講左d恐怖野..嚇到我超驚到..
食完野就行下街咁啦..之後就去左影貼紙相..超怪囉部機..影得又吾令..早知就吾影呢部..
|點幾番番去呂祥光..原本想睇梁美華家姐表演..點知去到已經完左嚕..跟住有咩抽獎啦..有3個名額..陳建中抽中左喎..禮物係咩傑志足球隊親筆簽名ge波衫..都吾知有咩好..講到果隊傑志好似好威咁-口- "
之後走啦..行左去安定..|路行呀行..之後就去左穎屋|&lt;..坐左陣..之後去左佢果邊果間[ok]..
跟住番左3聖..跟住我就買左隻摯愛..跟住我地上去婷屋|&lt;啦..行到去佢樓下附近離遠見到3個人..咁我驚啦..吾知係咪呀邊個邊個丫嘛..跟住咪掉頭走囉..上到婷屋|&lt;就睇摯愛..佢地又話吾好睇..睇左|半就吾睇嚕..我就諗住番屋企睇埋佢..之後佢就響度玩PC啦..之後就睇[呀婆報警]..4點幾果陣叫佢地|齊佢..佢地又吾走..話要睇埋番先..頭吾知d /\/年前ge笑話有咩咁好笑-口- "之後我同穎就走啦..落到去就見到儀佢地啦..
跟住又見到郭文豎..我地係隔住條馬路..跟住我拉住穎..佢又係咁嗌..跟住..郭文豎就行左第2邊走左嚕..應該係去搵李林杰佢地..
跟住我同穎過埋馬路..就分頭走嚕..
番到屋企..見到婷同珊ge傑作..雖然係用左軟件..but真係好好笑囉..吾知周俊頤見到會點呢= =?XDD

刊登時間︰2005-11-21 09:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 *

5點幾醒左..

跟住就睇電視..

7點幾就開PC玩..

之後翻睇我的野蠻同學..馮德倫太令仔喇>___________________________< "都好耐冇睇|u..

跟住再開番cookies個音樂會隻DVD..又睇我到喊喇..

我又諗到1個問題..|</-\R`/個音樂會幾時出呢..新碟又幾時出呢?

夜晚同老豆食飯補祝佢生日..but家姐吾得閒..我地2支公..

之後就同老豆去惠康買野..

買完番上去..見到夏同發..(又好似吾係發..好似係杰)<--剛才呢2位(發同杰)並不是講學校果2位..

好彩佢地就見吾到我..見到仲得!?老豆響樹嘛..

刊登時間︰2005-11-15 08:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 ||月|2[[補打]*

7點都未夠就醒左..當然訓吾番啦..跟住執屋..
執左2粒鐘..跟住玩電腦..
跟住又睇寬頻啦..
本身果個人就||點送電視黎..變左下晝3點幾..-口- "
部電視都幾令..幾多功能..
跟住果個人裝完之後冇幾耐華華就上左黎拎野..
跟住之後我就做番自己野囉..
真係好想睇/\/ /-\ /\/ /-\牙!!
and..儲緊錢買LG機機..想買家姐果部..又想買過第2型..嘿嘿
部mp3..short左又要買過=_= "應該響旅行之前買..
仲有..茶隊套制服..可能吾洗3百6..又可能吾洗錢..買吾買好呢?著1年..又吾係出去好多次..唉..筠彥話貴過2百就吾買..我諗我應該會同佢1樣..

刊登時間︰2005-11-13 02:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]