| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
極無聊ge中秋..(補打) |
|
咁琴日就8點鐘起左身啦..就睇電視喇喎..
開左寬頻果度係咁"禁"啦..乘龍怪婿搭10先播..咁我就梗係睇其他先啦..
終於開場嚕..^W^笑死左我 其實集集都搞到我笑ga啦-V-
跟住就"禁"番去無線啦..睇viva..你覺得好幼稚哩?我係有好多種性格ga啵..慢慢你就慣ga喇..
咁睇電視睇到10點啦..就沖涼洗頭果d啦..咁之後就落街喇..咁啱買完YES果時撞到陳老師..跟住又撞到張懷正..同佢傾左陣..見到張老師..跟住我地兩個又同張老師傾左陣啦..跟住我地就88喇..
咁我就去買早餐食啦..買完就去屈臣氏度買野啦..跟住就番屋企.. 就係咁簡單..
之後晏晝1點幾先開電腦啦..玩左陣又hang喎..麻鬼煩..可能多野得濟-V-
咁之後就睇到[一個人]ge日記..我唔知佢係咪唔想俾我知..但我知道..其實我[唔應該睇]
咁我一個咁易唔開心..咁眼淺ge人..就當然喊啦..
喊左陣..冇野喇..其實..[佢]呢篇野對我ge影響力唔係好大ga姐..[佢]曾經對我做過ge野..影響力仲大囉..
仲有呢..我整左個Joey ge banner呀..放左出黎ga喇..Cookies ge我唔知點整好..係應該分開整丫..定係一齊好呢..遲d整埋..Rain同Avril ge banner^W^
夜晚果時去食飯啦..食完就番屋企喇..費事落沙灘嚕..
美化左張圖..俾你地睇下丫..但係我覺得美化左之後好似怪怪地..
<img src=http://uploader.luvzone.net/view.php?img=050919/091544_t1.jpg>

|
| 刊登時間︰2005-09-19 09:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
補打.. |
|
番學*
今日..1早就番去幫老師手..整燈籠..
第1堂就上常識啦..上堂果時超好笑呀!
小息呢..終於好好地咁食早餐喇^w^其實..e家都慣左開崗嚕..雖然只係第2日..仲有!班1A都幾乖ga..不過......
上英文果時超超超無聊..
上中文果時..張老師教數呀!-v-張老師教數先好家嘛..
咁中午呢..我地落去啦..我地幾條女圍埋一齊..跟住唔記得點啦..我就轉身鬧9洪斯淇[死8婆]..咁佢\係望主我ge..算是[對峙]吧XD(感覺到佢\有點兒淆-V-)
跟住洪同楊就望住我唔知講乜啦(有人同我講ge..唔記得左邊個> < ")諗番起..話佢[姣婆]好d~
真係好" 也母 "憎件[GE野]..
咁之後數學啦..潘主任去我地班教中文呀>3<嘻
咁之後上班樓啦..有話劇睇..華仔..傻子榮同鍾柏倫有份做GA..佢地果組人做得超好笑..都幾好睇GE..

|
| 刊登時間︰2005-09-15 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|

|
| 刊登時間︰2005-09-14 06:35 PM |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
*新.. |
|
星期2..
今朝執好晒d野..但最後又唔q記得左拎番去=口= "
集會之後上番去啦..張老師嗌我重做番d功課..話要用原子筆..我唔記得左-v- "
咁小息呢..就開崗喇..張老師遲左叫我地落去喎.. 女夭!!
咁落去就買食野啦..點知飲左半盒野飲..食一條腸..卓主任就落左黎..搞到食早餐食唔成=口= "
仲有呀..果班1A..真係激死我..原來同細路仔講野..溫柔係唔得ga=口= "同佢地講野..個個都好似聽唔到咁..
跟住..上視藝果時就整燈籠啦..有樣諗住都嬲..不過費事提喇..免得傷和氣啦..
功輔果陣就去開會啦..上番去果陣..張老師就同我講d野啦..咁跟住佢又唔知點解問我[做咩?唔開心牙?]
我諗[唔開心?好似係..]唔知點解..只要人地問我呢d野..就突然會覺得係..就會想喊..
咁晏晝就落街買野啦..番去果時見到姚卓勳喎..仲樣衰過以前呀!!嘔爆!咁我望住佢啦..跟住佢\睥我喎..痴痴地ga!
咁番到去啦..張老師打電話黎喎..問我聽日可唔可以早d番去幫手..點知我口快快答應左>_________< "真係死得!
今日呢......潘主任番左黎呀!好似話係代課喎..唔知會唔會教我地呢?^w^如果鄭老師都番黎就好喇!

|
| 刊登時間︰2005-09-13 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
歌仔* |
|
你女友
舊日被看死 如何迷戀著你
毫無脾氣 沒有骨氣
差一點已倒地離別你 便記起
而身份從來還未出位 因此當好友留低
你竟請我避世
在你周圍 地位淪落似螻蟻這麼細
低得已不可再 低
陪著你等於打工 配合你這英雄
名字叫女友女友 做花樽
本性是鋼煉女子 不被認同
其實我眼眉也挑通
陪著你不西不東 我硬頸不會肉痛
越難越勇開新眼界 明日變新寵
回復單身再大紅 換個扮相找新觀眾
並無自卑 然而全因為你
無名無姓 不三不四
相戀竟靠演技無奈
我還未知死
而身份從來還未出位 因此當好友留低
你竟請我避世
在你周圍 地位淪落似螻蟻這麼細
低得已不可再 更加低
陪著你等於打工 配合你這英雄
名字叫女友女友 做花樽
本性是鋼煉女子 不被認同
其實我眼眉也挑通
陪著你不西不東 我硬頸不會肉痛
越難越勇開新眼界 明日變新寵
回復單身再大紅 強橫地撐起多英勇
我是我 不關你事 無謂下聖旨
未來我會讓你知 未來結局才是開始
陪著你等於打工 配合你這英雄
名字叫女友女友 做花樽
本性是鋼煉女子 不被認同
其實我眼眉也挑通
陪著你不西不東 我硬頸不會肉痛
越難越勇開新眼界 明日變新寵
回復單身再大紅 恢復自我當然夠服眾
如果得你又怎可心痛

|
| 刊登時間︰2005-09-12 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|