| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
SO SAD><" |
|
今日..
得個「喊」字囉..
冇MOOD..唔打喇..

|
| 刊登時間︰2005-09-03 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
第2日,, |
|
星期5..
今日差d遲到=口= "
小息仲搞笑..
我同人傾緊計..呀穎無啦啦走黎同我講..「有個人勁似吳國豪呀!」
跟住我見到佢啦..真係嚇左一嚇..同呀穎狂咁笑..個[]靚仔實左太好笑喇..
又似吳國豪喎..個頭似啦..個樣似啦..連行為都似..
上番去之後..呀穎同我講..「原來果個吳國豪係女仔黎ga!」
我真係唔知俾咩反應囉..
後黎miran仲話..「果個人係關志麗個妹黎ga」..
仲驚嚇>w<"
咁之後又派時間表呀果d野啦..
見到......
鹹蟲教我地音樂呀陰公..
陳子東教我地體育..都唔知點解搵佢教..搵副校咪好囉!
陳子東教體育簡空攞人命ga..
咁跟住鹹蟲黎我地班啦..
講埋晒d費話..勁望住我喎..
雖然識我姐..但係......
唉..總之就慘啦..
咁放學之後又煲碟啦..
煲完就落街..
咁去買CF同YES啦..
今期YES都唔多好睇..不過有COOKIES ge訪問..>w<
咁之後去攞番d學生相啦..勁衰呀......真係好想影過..
跟住去老細度買野食..
買完就番屋企啦..
又煲碟XD
今日..都幾開心ge..
真係唔知中秋果晚點算..
好驚撞到[佢地]..
雖然話開始唔鐘意[佢]..但..撞到都會幾尷尬囉..

|
| 刊登時間︰2005-09-02 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
開學 |
|
星期3..
今朝本來諗住5點起身..點知鬧鐘都俾我熄埋..^^ "
7點終於醒嚕..最少都係要6個鐘先得..真係想早d醒都唔得..
起左身就即刻做番d功課啦..費q事俾張老師煩..
做左成粒鐘都做唔晒..冇法啦..鬼叫我之前唔做咩..做錯果d又唔改..
BUT..咁先係我嘛..XD
8點就換衫呀果d..跟住就番學喇..
番到去又企左陣啦..跟住就上番去..
miran同我講..佢細路前幾日見到[果個人]同條女一齊..
如果我唔係一早知..唔係一早已經喊過..我諗我今日會響學校喊到嚇死人..=口= "
咁之後呀張老師收果d暑期作業啦..
之後又俾番我..
因乜解究?好顯明係因為未做好啦..
摺左成疊..
嚇親班d人囉..BUT又冇嚇到我..>v<
跟住即刻攞份答案出黎係咁抄..
未抄晒又要上去..
開學禮嘛......
個仆街校長果d係咁響樹廢up..
當然唔少得鹹蟲唱歌啦..
等左成粒鐘先放監呀陰公..
落到去又係咁抄呀抄呀抄..
好快放學..始終仲差一句=口= "
晏晝響屋企煲下碟..玩下電腦..
夜晚..家姐落街食野..幫我買埋..XD
唔打嚕..
食飯喇..
886

|
| 刊登時間︰2005-09-01 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
..最後一日.. |
|
星期3..*
今朝訓到7點幾醒左..跟住又訓番..XD
咁之後8點幾又醒左啦..唔訓嚕..想訓都訓唔著..=口= "
咁之後就睇電視啦..唔好睇的..>口<
咁玩電腦啦..
玩到家姐醒..就同佢睇寬頻..禁到呀乜台見到有套血青年..咁咪睇囉..都ok好睇..
成1點幾..傻夏同發上左黎..
同發FD左..>V<
BUT..愈黎愈憎死人夏..頂......
無計啦..家姐個FD..
咁左之後我就落街影學生相啦..2號就有得攞喇喎..都幾快......
之後想去[B&G]買野食啦..老細唔響樹=口= "
咁就上番去啦..
夜晚就同家姐去食飯..
咁又一日嚕..

|
| 刊登時間︰2005-09-01 01:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
|