私は本当にとてもあなたを気遣って、知りますか ?仁!!!

永遠的最愛__________________________YAMAPI !>3< """"

草野 彰
 黑崎


Tomohisa
Yamashita @ GYM

 

koeychi
暱稱: ``#|<*..▼怡..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-03
好玩牙xdd
2006-09-17
星期6*
買左新相喇!>V<...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小倩
牙穎姐 @@ "
林齡
慧慧, M`/ daughte...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 [ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2005-10-18 06:31 PM  

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 >_____<"

Stephy..生日快樂牙!!>W<!!

今日5點幾就醒左..跟住就傻傻地咁坐響沙發度..

6點幾..老豆番工..臨工果時..就同我講番果日d野..我都知佢關心我ge..

10點幾果時..文穎打就黎..話點半改2點..跟住唔知幾時又打黎..話改地點..話佢去屯市食野..食完打俾我..

我點幾竟沖涼呀果d..

2點度佢就打黎..咁我就去搵佢喇..

跟住見到我囡囡慧慧..嘻嘻

跟住架輕鐵岩岩開ge時候我就望出去啦..見到......本來我以為係|</-\!子杰(發定杰呢?好似係叫杰..總之就係果兩個幫手ge其中1個啦..)..睇睇下原來係姚卓勳..佢跳下跳下..拎住個保袋..哇卡卡..笑q死我..

跟住同文穎行街喇..咁跟住就去許留山食野..我1d野都未食過牙!!

食完就走周圍行..買下野咁..

最好笑係就影貼紙相果時..想睇ge我遲d俾你地睇..好搞笑ga..

又影到我好樣衰喎..雖然本來就係..=W= """"""總之就係好怪啦個樣..

咁5點幾就行番去啦..跟住就唔講啦..

跟住響3聖度打"等"..順便陪文穎等薯仔..好彩見唔到..^^

好啦..打住咁多先..

刊登時間︰2005-10-16 09:31 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 |4號

今朝老豆同我講左D野..話張老師琴晚打左電話黎..係講琴日GE野..

有時..我覺得張老師都幾關心我..唔係淨係今次件事我先咁覺得GA..

番到去..張老師又同我講話..我琴晚打俾你爸爸..原來佢唔知咩事..又嗌我有D咩事都要話俾老豆聽咁..

中文果時我地就分組作詩..

小息果時..梗係未開崗果時啦..我同WING&思嫣就傾偈啦..跟住思嫣錫我XDD梗係玩果隻啦..唔通真錫咩..

搞到我同WING1時興起又[錫]..哈哈

咁跟住就開崗喇..

小息之後就體育啦..打籃球..妖!!就憎就係打籃球..我淨係中2睇GA乍!!>口< "

咁我地有D女仔就梗係冇打啦..

唔知點解..有個傻仔成日走黎我地學校..

跟住D人就要打針..我地就上番去喇..

咁之後英文啦..我地有D人就做功課..其餘果D都話左打針咯..跟住我仲同珊佢地參加埋英文集誦..但係..我地參加左好多野喇喎..邊有時間練?苦惱ING......

跟住小小息..

跟住又數學..仲要打孖上..妖!!又見到果個[婦女會會長]喇..3.8!見到就想死..D數又無聊喎!

跟住上去食飯喇..咁岩見到6B..佢地岩岩上完體育..咁我地就見到副校鬧文穎......

想知詳情就睇WING姐個日記啦..

同樣一句[好撚憎陳嘉儀牙!!]  洪斯淇仲賤..見到佢都嘔多10倍 

跟住仲發生左D搞笑野..係關於陳老師同鍾健威GE對話..笑死我

更好笑GE都仲有..係響下面發生GE..>W<    哇卡卡

打住咁多先..打到好厭呀..遲D可能會修改

刊登時間︰2005-10-15 10:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 13號

甘日勁慘牙..

舊骨超痛..跟住咪喊囉..跟住人地咪哄我囉..

跟住..

唉......

練歌果時真係激死我..仲諗住同思嫣企..但就俾兩件野阻住左..嗚嗚   同件極品企..真係好難頂GA=口= "

跟住仲參加埋[茶隊]TIM..>口< "

刊登時間︰2005-10-15 08:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 12號

好憎果個葉凱恩呀!!

今日差d俾佢搞到我喊..

上補課果時幾鬼慘呀..兩個6c..兩個6a咁坐..

好彩家穎姐塊薯片俾人罰(對我黎講)但對穎就唔係好事喇=W= "

之後薯仔就去搵個"葉恩賤"XDD  穎就笑啦..我就望下咩事..

跟住個陳皮威就同我講..做你GE野啦..望!

妖佢喇叭丫!死柒頭..望咪望..關佢隻狗牙!?19仔..

跟住穎有俾人罰埋..夾爆呀=口= "

跟住個19仔周圍問人攞芯..跟住又問我啦..我就唔應佢啦..佢就諗住自己攞..我就梗係唔俾啦..跟住搶番個筆袋..

同你好熟牙?低GE!

跟住就放學喇..

跟住GE野唔想提..

 

刊登時間︰2005-10-14 05:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]