| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|

|
| 刊登時間︰2005-10-18 06:31 PM |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
>_____<" |
|
Stephy..生日快樂牙!!>W<!!
今日5點幾就醒左..跟住就傻傻地咁坐響沙發度..
6點幾..老豆番工..臨工果時..就同我講番果日d野..我都知佢關心我ge..
10點幾果時..文穎打就黎..話點半改2點..跟住唔知幾時又打黎..話改地點..話佢去屯市食野..食完打俾我..
我點幾竟沖涼呀果d..
2點度佢就打黎..咁我就去搵佢喇..
跟住見到我囡囡慧慧..嘻嘻
跟住架輕鐵岩岩開ge時候我就望出去啦..見到......本來我以為係|</-\!子杰(發定杰呢?好似係叫杰..總之就係果兩個幫手ge其中1個啦..)..睇睇下原來係姚卓勳..佢跳下跳下..拎住個保袋..哇卡卡..笑q死我..
跟住同文穎行街喇..咁跟住就去許留山食野..我1d野都未食過牙!!
食完就走周圍行..買下野咁..
最好笑係就影貼紙相果時..想睇ge我遲d俾你地睇..好搞笑ga..
又影到我好樣衰喎..雖然本來就係..=W= """"""總之就係好怪啦個樣..
咁5點幾就行番去啦..跟住就唔講啦..
跟住響3聖度打"等"..順便陪文穎等薯仔..好彩見唔到..^^
好啦..打住咁多先..

|
| 刊登時間︰2005-10-16 09:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
|4號 |
|
今朝老豆同我講左D野..話張老師琴晚打左電話黎..係講琴日GE野..
有時..我覺得張老師都幾關心我..唔係淨係今次件事我先咁覺得GA..
番到去..張老師又同我講話..我琴晚打俾你爸爸..原來佢唔知咩事..又嗌我有D咩事都要話俾老豆聽咁..
中文果時我地就分組作詩..
小息果時..梗係未開崗果時啦..我同WING&思嫣就傾偈啦..跟住思嫣錫我XDD梗係玩果隻啦..唔通真錫咩..
搞到我同WING1時興起又[錫]..哈哈
咁跟住就開崗喇..
小息之後就體育啦..打籃球..妖!!就憎就係打籃球..我淨係中2睇GA乍!!>口< "
咁我地有D女仔就梗係冇打啦..
唔知點解..有個傻仔成日走黎我地學校..
跟住D人就要打針..我地就上番去喇..
咁之後英文啦..我地有D人就做功課..其餘果D都話左打針咯..跟住我仲同珊佢地參加埋英文集誦..但係..我地參加左好多野喇喎..邊有時間練?苦惱ING......
跟住小小息..
跟住又數學..仲要打孖上..妖!!又見到果個[婦女會會長]喇..3.8!見到就想死..D數又無聊喎!
跟住上去食飯喇..咁岩見到6B..佢地岩岩上完體育..咁我地就見到副校鬧文穎......
想知詳情就睇WING姐個日記啦..
同樣一句[好撚憎陳嘉儀牙!!] 洪斯淇仲賤..見到佢都嘔多10倍
跟住仲發生左D搞笑野..係關於陳老師同鍾健威GE對話..笑死我
更好笑GE都仲有..係響下面發生GE..>W< 哇卡卡
打住咁多先..打到好厭呀..遲D可能會修改

|
| 刊登時間︰2005-10-15 10:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
13號 |
|
甘日勁慘牙..
舊骨超痛..跟住咪喊囉..跟住人地咪哄我囉..
跟住..
唉......
練歌果時真係激死我..仲諗住同思嫣企..但就俾兩件野阻住左..嗚嗚 同件極品企..真係好難頂GA=口= "
跟住仲參加埋[茶隊]TIM..>口< "

|
| 刊登時間︰2005-10-15 08:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
12號 |
|
好憎果個葉凱恩呀!!
今日差d俾佢搞到我喊..
上補課果時幾鬼慘呀..兩個6c..兩個6a咁坐..
好彩家穎姐塊薯片俾人罰(對我黎講)但對穎就唔係好事喇=W= "
之後薯仔就去搵個"葉恩賤"XDD 穎就笑啦..我就望下咩事..
跟住個陳皮威就同我講..做你GE野啦..望!
妖佢喇叭丫!死柒頭..望咪望..關佢隻狗牙!?19仔..
跟住穎有俾人罰埋..夾爆呀=口= "
跟住個19仔周圍問人攞芯..跟住又問我啦..我就唔應佢啦..佢就諗住自己攞..我就梗係唔俾啦..跟住搶番個筆袋..
同你好熟牙?低GE!
跟住就放學喇..
跟住GE野唔想提..

|
| 刊登時間︰2005-10-14 05:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|