| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
||月9 |
|
今日家姐生日..
今日d老師好似話要開會..我地梗係吾洗番啦..
今日..仲俾我知道左..又有人抄我野""仲要係抄左我3樣野..-口- "好撚憎9佢牙!!!!!!
今日..無意中響依戀見到呀杏ge相..
今日....................
------------------------------------------------------------------------
打住咁多先..

|
| 刊登時間︰2005-11-09 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
考試ge最後1日 |
|
今朝考中英文聆聽..
今次我聽野留心左好多喇XD
小息之後就考常識啦..
好簡單..
有度呢..要填是..或者不是..
咁我就諗起啦..有年我地考常識啦嘛..又係咁..但我就填左打左剔同交叉=口= "結果梗係冇分啦..
原本岩晒ga嘛..但我就......
妖!!諗起都激氣牙!!不過我自己都有d吾岩..但係佢擺明就陰人啦..but今次醒左喇我XD
考完試..曾主任就派咩啦..參加jpc要填果d野..
呀sir就話有d已經幫我地填左..
咁佢幫我填果張呢..
個中..英文名呀..性別都岩ge..其他果d就錯晒-口- "填左[陸合彩]果d資料..咁我就同呀sir講啦..佢就叫我放學等佢..佢俾果張我..but要我自己填..
之後我又同陸合彩講啦..佢白痴到以為我會打俾佢=﹏=""
打俾去佢home都係問候佢媽媽啦..XD鬼搵佢咩= =?
番到屋|<..老豆出左去..家姐當然未番啦..又係我天下喇..哇卡
3點倒..老豆番黎啦..佢拎住部新DVD..我問佢幾銀..佢就話「買左部LCD電視..送ge..」
嘩..我果時幾想殺佢牙!!e家呢部好地地..佢無啦啦買部LCD電視!?sai錢!佢話想我地睇得好d喎..係姐..但好貴........................成萬ga嘛..

|
| 刊登時間︰2005-11-08 03:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
好耐冇打 |
|
今日係考試ge第3日..
60分鐘作兩篇文..開頭我以為我作吾晒ga..點知作得晒..
其實d題目都吾係好難姐..
數學就死喇..
我d數學吾掂ga嘛..
仲要得9個字..
我做到第2頁第吾知幾多題啦下..卓主任就話仲有28分鐘喇..你話死吾死丫= =?我果時啞晒囉..
結果..有d都係做吾都牙!!激死..>口< " 我要上訢牙!!
放學之後都冇乜野啦..

|
| 刊登時間︰2005-11-07 03:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|

|
| 刊登時間︰2005-10-19 06:50 PM |

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
朋友仔 |
|
好友LIST..10大
1.MIRAN
2.玲玲(你仍在怪我們嗎?)
3.筠彥
{我兩個囡囡>V<
4.慧慧
5.YANYAN
6.小蜻婷
7.呀穎(未來港版羅雪娟XDD游水叻叻牙!)
8.珊姐
9.細細粒
跟住...........................排名不分後..思嫣(好鬼死中2呢1個朋友仔=W=令令牙!超級乖乖女1名)..呀儀..文穎..呀珮..牙慧..牙思(呢排少左聯絡)......太多講唔晒......

|
| 刊登時間︰2005-10-18 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|