家人
屋企有甚麼人 : 屋企咪有屋企人囉..
屋企人之中最鍾意邊個 :有時自己..有時家姐..有時老豆..
最唔中意又係邊個 :有時自己..有時家姐..有時老豆..
有冇做過 D對唔住父母既事 :父..有!母?我對佢\做衰野都唔係對佢\唔住XD..唔對佢\做D衰野我就即係對自己衰..XD
有冇 D咩野令到你好愛屋企人:做D野令我感動GE時候
屋企人有冇經常提醒你唔可以做 D咩 : 有...
有冇諗過離家出走 : 冇啵...
朋友
最好既好朋友係 : MIRAN+玲+......唔想講..
最假既朋友係 :中山囉..不過係過去式GE朋友
最可愛既好朋友係 :囡囡筠彥
最信得過既好朋友 ? : 華+玲..仲有..一時間諗唔到..但我覺得係有ge>w<
如果好朋友講你壞話你會點 : 好嬲囉..忍囉..無謂同fd嘈啦..橫掂都慣ga喇..
你覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友 :我當人地係..至怕人地唔記得左我..唔當囉..
有冇愛過朋友的情人 : 冇..邊有咁離譜呀!?講到我咁cheap ga......
會唔會對朋友講大話 : 睇情況啦..
喜愛既野
最鍾意既公仔 : 大口仔..mimo..pucca..仲有......諗諗先..有好多都鐘意!
最鍾意聽咩歌 : 流行曲
最鍾意邊套電影 : 哈利系列..>v<唔記得左我係哈利迷牙?=口= \"
最鍾意邊個牌子 : 最鐘意係......converse..super lovers..play boy!
最鍾意邊個歌星 : cookies..rain..joey
最鍾意邊個地方:屯門囉..
最鍾意邊個國家 : 日本同韓國
最鍾意既電視劇 : 十萬噸情緣
最鍾意既顏色 : 黑..白..藍..紫..啡
最鍾意地鐵邊個站 : 欣澳..好令令呀!
呢一刻最鍾意既人 ,講佢\個名出黎:冇嚕...
討厭既野
最討厭邊個地方 : 學校
最討厭邊個牌子 : LV..明牌子就明牌子喇..但係我覺得個款好老
最討厭邊個歌星 : 黃耀明條粉腸
最討厭日日做咩 : 冇乜
介意人地話你咩 : 好多GA..BUT唔想講..
呢一刻最討你厭既人,講佢\個名出黎 : 馮愛芬
愛情
你心目中GE男仔唔小 心仆親tim..有咩感覺 : 我GE家都冇..不過有GE話..會覺得佢\好慘..
女仔係唔係一定要聽男仔話 : 唔係
覺得同性戀點 : 男同男好嘔心..女同女......冇咩得別睇法同感覺,,
接唔接受得到女同性戀 :UM..少少啦..
接唔接受得到男同性戀 : 5 ar!
如果有一日你變左同性戀 ,你會覺得係咩原因 :因為我俾個男人傷得好深..搞到好憎男人..
你會唔會抗拒同同性既人拍拖 : 會..我又唔係GAY民..唔通接受牙?
第一次拍拖係幾時 : 幾年前囉..
第一次拍拖對方係邊個,講佢\個名出黎: 冇
仲係唔係同緊呢個人一齊緊 : 冇
分手後 ,有冇憎過呢d人 : 冇
拍拖有冇好開心既事係咩事 : 冇
拍拖有冇好難忘 or好唔開心既事係咩事 :
拍過幾多次拖 :
咁耐以黎,最愛係邊個 :
咁最後悔又係邊個 :
愛過最耐既一個人有幾耐 :
你最愛既人 ,到呢一刻有冇同你一齊過 :
有冇比你最愛既人傷過 : 冇
一個你愛既人 ,佢\唔愛你,但又要留住你,你會覺得點 :覺得佢\衰..
你會愛一個人幾耐、點先放得低 : 等到佢\有女友..就好似今次咁..
有冇同時愛過兩個人 : 有
會唔會好介意另一半高過自己 :點會介意
如果有個人一路都鍾意你 ,但佢\唔靚,你對佢\都有感覺,會唔會同佢\一齊 :會
愛情同感情有冇分別 : 有
想拍拖定係單身 : 拍拖
拍拖你覺得會一世嘛 : 5會掛..
而家有冇鍾意人 : 冇
點解會鍾意佢\ : 冇鐘意呀!
佢\係女仔 OR 男仔 : 我唔會鐘意女仔GA!
覺得兩個人拍拖關唔關其他人既事 :唔關
屋企人知唔知你拍過拖 : 家姐知
愛係唔係一定要付出 :係
付出左既愛最後得唔到結果你覺得點 :算數吧囉
你覺得愛情入面有冇分輸贏 : 冇
有冇一個人令你愛到心淡、令你放手 :有...
冇愛情會唔會死 : 唔知
呢一刻想唔想拍拖 : 想
完結
宜家想唔想訓覺 : 唔想
宜家最想做 D 咩 : 聽歌
宜家好想見到邊個 : 唔講XD
宜家想打比邊個 : 家姐
宜家諗緊邊個 : 冇喎....
宜家面前有 D 咩你覺得好靚 :SHEPHY隻碟同張POSTER同JOEY隻碟
宜家想笑定喊 :喊
宜家想唔想打機 :5想
宜家幾點 : 23:30
鍾唔鍾意呢 100 條問題:麻啦