私は本当にとてもあなたを気遣って、知りますか ?仁!!!

永遠的最愛__________________________YAMAPI !>3< """"

草野 彰
 黑崎


Tomohisa
Yamashita @ GYM

 

koeychi
暱稱: ``#|<*..▼怡..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-03
好玩牙xdd
2006-09-17
星期6*
買左新相喇!>V<...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小倩
牙穎姐 @@ "
林齡
慧慧, M`/ daughte...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋

.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 無聊..

成日都響屋企..街都唔想落..
唔知點解好憎出去..

 

打完XD""

刊登時間︰2005-09-12 03:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 補打

星期4..

咁呢..小息果陣(唔記得左係星期3定4啦)就同文穎講起6c條臭8婆..
咁果時就排緊隊買野食ga啦..佢\同楊艷萍就響我地前面..
咁我地就大大聲聲話9佢\on9婆..唔知佢\聽唔聽到呀..聽到掛..我地就係想佢\聽到XD
咁上聖經啦..葉凱恩就嗌人出去演書個故事..佢\地做得好搞笑囉..
小小息果陣啦..去廁所無啦啦俾文穎拍正個背脊中間喎..超大力..痛到我丫..
下晝上數啦..個葉凱恩都唔知搞乜..講數又唔講好d喎..我同玲完全唔明..佢\又係咁叫人做數喎..但..佢\有時都幾好人ge..唔知點解我都係好憎佢\..可能係因為......掛..
跟住因為d野..搞到我喊啦..唉..唔好提喇..
放學果時啦..卓主任就嗌6c條臭8婆..[洪斯淇..唔好單手拎書包..]跟住佢\唔應啦..卓主任就板起塊面..咁我睇到佢\口型啦..話..[都唔知咩學生..]好心佢\啦..拎到咁撚辛苦..就咪單手拎啦..扮野利..
個豬西出門口果時就除左條辮啦..早就應該啦..個豬樣已經夠鄉下啦..紥個頭仲要咁鄉下..
真係頂佢\唔撚順..又Q扮野喎..同周芷瑩有得比..
咁之後番到企又喊啦..
就係咁喇..

刊登時間︰2005-09-09 07:50 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 0609

星期2..

今日開始番全日嚕..
上中文果時我好開似魂遊太虛咁喎..
唉..
小息之後就英文啦..
跟住又數學啦..果個葉凱恩冇番..咁呀張老師代啦..又講中文..
跟住音樂啦..唉..
跟住就食飯嚕..>v<好耐冇響上面食飯喇!
食完就落地下啦..
笑到我叭街囉..
跟住..臨打鐘果時見到個一年班ge dee dee勁勁勁似黃宗澤呀!超級可愛>v<
之後上番去啦..
葉長欣上我地堂..
要我地整燈籠喎..下個禮拜交貨..=口= "
咁放學果時呀周燕珍要我睇住呀梁金鳳個表弟.. 
要拖佢喎..>v<真係好得得意呀佢......
放左學就睇電視..玩電腦呀咁..

刊登時間︰2005-09-06 09:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 0509

星期1..

咁今日有呀圖書果個老師黎啦..
佢都幾好人幾ge..
晏晝去置樂果邊啦..買野..其實都唔係好想去ga乍..
咁夜晚同家姐食飯..真之味..
其實都唔係好想去ga乍..費事見撚到水吧個粉人..
但係家姐又唔想去第2度食..
咁就同佢食啦..
咁其實真之味又真係多選擇..好食d......
食完就去老細度啦..
幾個字之後就番去嚕......

刊登時間︰2005-09-06 06:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    

 



.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*

終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "

    

 

 問題

家人

屋企有甚麼人 : 屋企咪有屋企人囉..

屋企人之中最鍾意邊個 :有時自己..有時家姐..有時老豆..

最唔中意又係邊個 :有時自己..有時家姐..有時老豆..

有冇做過 D對唔住父母既事 :父..有!母?我對佢\做衰野都唔係對佢\唔住XD..唔對佢\做D衰野我就即係對自己衰..XD

有冇 D咩野令到你好愛屋企人:做D野令我感動GE時候

屋企人有冇經常提醒你唔可以做 D: ...

有冇諗過離家出走 : 冇啵...

朋友

最好既好朋友係 : MIRAN+玲+......唔想講..

最假既朋友係 :中山囉..不過係過去式GE朋友

最可愛既好朋友係 :囡囡筠彥

最信得過既好朋友 ? : 華+玲..仲有..一時間諗唔到..但我覺得係有ge>w<

如果好朋友講你壞話你會點 : 好嬲囉..忍囉..無謂同fd嘈啦..橫掂都慣ga喇..

你覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友 :我當人地係..至怕人地唔記得左我..唔當囉..

有冇愛過朋友的情人 : 冇..邊有咁離譜呀!?講到我咁cheap ga......

會唔會對朋友講大話 : 睇情況啦..

喜愛既野

最鍾意既公仔 : 大口仔..mimo..pucca..仲有......諗諗先..有好多都鐘意!

最鍾意聽咩歌 : 流行曲

最鍾意邊套電影 : 哈利系列..>v<唔記得左我係哈利迷牙?=口= \"

最鍾意邊個牌子 : 最鐘意係......converse..super lovers..play boy!

最鍾意邊個歌星 : cookies..rain..joey

最鍾意邊個地方:屯門囉..

最鍾意邊個國家 : 日本同韓國

最鍾意既電視劇 : 十萬噸情緣

最鍾意既顏色 : 黑..白..藍..紫..啡

最鍾意地鐵邊個站 : 欣澳..好令令呀!

呢一刻最鍾意既人 ,講佢\個名出黎:冇嚕...

討厭既野

最討厭邊個地方 : 學校

最討厭邊個牌子 : LV..明牌子就明牌子喇..但係我覺得個款好老

最討厭邊個歌星 : 黃耀明條粉腸

最討厭日日做咩 : 冇乜

介意人地話你咩 : 好多GA..BUT唔想講..

呢一刻最討你厭既人,講佢\個名出黎 : 馮愛芬

愛情

你心目中GE男仔唔小 心仆親tim..有咩感覺 : 我GE家都冇..不過有GE話..會覺得佢\好慘..

女仔係唔係一定要聽男仔話 : 唔係

覺得同性戀點 : 男同男好嘔心..女同女......冇咩得別睇法同感覺,,

接唔接受得到女同性戀 :UM..少少啦..

接唔接受得到男同性戀 : 5 ar!

如果有一日你變左同性戀 ,你會覺得係咩原因 :因為我俾個男人傷得好深..搞到好憎男人.. 

你會唔會抗拒同同性既人拍拖 : 會..我又唔係GAY民..唔通接受牙?

第一次拍拖係幾時 : 幾年前囉..

第一次拍拖對方係邊個,講佢\個名出黎: 冇

仲係唔係同緊呢個人一齊緊
: 冇

分手後 ,有冇憎過呢d:

拍拖有冇好開心既事係咩事 : 冇

拍拖有冇好難忘 or好唔開心既事係咩事 :

拍過幾多次拖 :

咁耐以黎,最愛係邊個 :

咁最後悔又係邊個 :

愛過最耐既一個人有幾耐 :

你最愛既人 ,到呢一刻有冇同你一齊過 :

有冇比你最愛既人傷過 : 冇

一個你愛既人 ,佢\唔愛你,但又要留住你,你會覺得點 :覺得佢\衰..

你會愛一個人幾耐、點先放得低 : 等到佢\有女友..就好似今次咁..

有冇同時愛過兩個人 :

會唔會好介意另一半高過自己 :點會介意

如果有個人一路都鍾意你 ,但佢\唔靚,你對佢\都有感覺,會唔會同佢\一齊 :

愛情同感情有冇分別 :

想拍拖定係單身 : 拍拖

拍拖你覺得會一世嘛 : 5會掛..

而家有冇鍾意人 : 冇

點解會鍾意佢\ : 冇鐘意呀!

佢\係女仔 OR 男仔 : 我唔會鐘意女仔GA!

覺得兩個人拍拖關唔關其他人既事 :唔關

屋企人知唔知你拍過拖 : 家姐知

愛係唔係一定要付出 :

付出左既愛最後得唔到結果你覺得點 :算數吧囉

你覺得愛情入面有冇分輸贏 :

有冇一個人令你愛到心淡、令你放手 :...

冇愛情會唔會死 : 唔知

呢一刻想唔想拍拖 : 想

完結

宜家想唔想訓覺 : 唔想

宜家最想做 D : 聽歌

宜家好想見到邊個 : 唔講XD

宜家想打比邊個 : 家姐

宜家諗緊邊個 : 冇喎....

宜家面前有 D 咩你覺得好靚 :SHEPHY隻碟同張POSTER同JOEY隻碟

宜家想笑定喊 :喊

宜家想唔想打機 :5

宜家幾點 : 23:30

鍾唔鍾意呢 100 條問題:麻啦

刊登時間︰2005-09-06 09:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]